Je hoeft niet alles in te vullen hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Beste PR medewerker? Beste Fok fotograaf? Hoe moet ik dat nou weten![]()
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
een eerste lijstje
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer donroyco
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?
quote:Je kunt je stem aanpassen zo vaak je wilt, tot uiterlijk Friday 1 January 2010 om 00:00 uur.
Uit de OPquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En kan je op een later moment de rest ook nog invullen, of heb ik maar een kans en moet ik alles afmaken?
quote:Je kan je invoer zo vaak wijzigen, aanvullen en leeghalen als je wilt tot aan de sluitingsdatum van de FOK!userawards, waar je laatste invoer de definitieve zal zijn. Alles is gelinkt aan je account, dus het systeem onthoudt de data van de laatste invoer, dus ook bij tussentijds wijzigen, aanvullen en leeghalen. Overigens hoef je niet alle vragen in een categorie te beantwoorden. Je kan vragen gewoon leeglaten als je dat wil of niet weet wat je moet kiezen of invullen.
kies mij maar voor beidequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef 9611Niels het volgende:
Beste PR medewerker? Beste Fok fotograaf? Hoe moet ik dat nou weten![]()
quote:Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste PR-medewerker Surveillance-Fiets
Beste FOK!-fotograaf Siegfried
FOK!-site Algemeen
Leukste subsite Forum
Jouw suggestie voor een nieuwe subsite muziek!!
Users Algemeen
Leukste/origineelste username ikwilookwatzeggen
Interessantste/leukste FOK!-fotoboekprofiel (mannen) Dribbel_
Forum
Beste FA Remlof
Liefste/behulpvaardigste moderator Alexxx
10 jaar FOK!
Slechtste Serious Request Actie ooit SHE fotoshoot
Ik kom ook niet echt verquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef BrandX het volgende:
Ik vind het zelf ook maar lastig hoor, wie ik moet kiezen
erg hequote:
Ach elke stem geldt, dus ook als je maar een categorie of uberhaupt één stem geeft ergens, telt die al meequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:44 schreef -SG- het volgende:
Ik ga er nog geen eens aan beginnen. Als ik dat zo zie, wtf.
pics or it didn't happen, mag naar mijn PMquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Jimbo het volgende:
mijn piemol is het grootste, krijg ik nu ook een award ?
Ik heb nu twee vragen waar ik over uit benquote:
Ik was toch wel bij uitstek de leukste PR Medewerker ... toch ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb nu twee vragen waar ik over uit ben![]()
We hebben veel te veel leuke users en goede crew
neequote:Op vrijdag 27 november 2009 21:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
pics or it didn't happen, mag naar mijn PM
GM is nog een paar dingetjes aanpassen waarvan we merken, nu bij gebruik, dat die niet helemaal handig zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:51 schreef Harajuku. het volgende:
Als ik nu op stem druk krijg ik steeds error 5
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
GM is nog een paar dingetjes aanpassen waarvan we merken, nu bij gebruik, dat die niet helemaal handig zijn
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.
HARAJUKU.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haal zijn naam gelijk weg bij Beste developer.
En in 2008. En in 2007quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Renesite het volgende:
Hoi. Ik ben ook mod geworden in 2009!
Hmm.. waar stond het grootste fouten-van-FOK!-vakje ook alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:25 schreef Renesite het volgende:
Hoi. Ik ben ook mod geworden in 2009!
Even invullen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. waar stond het grootste fouten-van-FOK!-vakje ook alweer?
quote:10 jaar FOK!:
42. Slechtste crewbeslissing ooit
tuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:30 schreef Renesite het volgende:
Kan ik mijn vote nog aanpassen trouwens? Ben een tabje vergeten
Ah, dank je!quote:
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen opquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ah, dank je!
Overigens vind ik het uiterst vreemd van mezelf dat een kleine wijziging in de layout me zo opvalt.. Ik denk telkens dat ik een PM heb, met dat oranje tabje daarboven.
Stuur me eens een PM, dan heb ik tenminste een reden om te kijken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, zo valt het iedereen op
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:33 schreef Zeroku het volgende:
Error 5
db:query:1064
FOK!core at verkiezingen.fok.nl
Dit krijg ik als ik wil stemmen?
Hmm, oké.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
GM is vanavond nog kleine dingetjes die we tegen komen, nu het in het gebruik is, aan het optimaliseren.
Dat is het ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:34 schreef Stali het volgende:
Jeetje wat een hoop lijsten!
Maar het ziet er allemaal wel heel erg gebruiksvriendelijk uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was exact de reactie van de fobomensenquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Tof. Ik mis alleen wat meer fobostemdingen. Al vraag ik me tegelijkertijd ook af hoeveel daar nog over gevraagd kan worden.
-> 27. Grootste FOK!Slet vrouw 2009quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik mis de meest bevredigde user van 2009
ff getest, maar dat werkt dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:56 schreef Modus het volgende:
Dus als je nu wat invult, op Stem klikt en later weer naar de site gaat, staan je keuzes daar allemaal weer in?
quote:Grootste FOK!Slet vrouw 2009 tong80
quote:Nomineer niet steeds dezelfde user voor alle vragen of categorieën, op deze manier verpest je de stemming en dus tellen wij deze lijstjes niet mee.
Of je vult niets in.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zou van de helft niet weten wie ik daar in moet vullen
Dat vul ik wel op met de naam van 1 user ofzo
Deze ingave is heul niet mogelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:14 schreef Lamon. het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Allemaal slecht
Beste designer Geen idee
Beste over-all nieuwkomer Geen idee
De all-all interessantste / leukste user om te volgen op FOK! Geen
Wie is de grootste 'dorpsgek' van FOK!? Alle users
Minst waardevolle aanwinst voor FOK! FOK! hebben zelden een meerweere, maar DennisMoore en ETA wel
jawel hoor, je kan een vraag gewoon leeglaten of overslaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
datkanniet
ja helemaal niets maar niet alleen een paar namen..
je hoeft niet te stemmen natuurlijk, en de sfeer hier verpesten voor degenen die wel willen stemmen is ook niet gewenst, maar dat snap je zelf ook welquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gooi maar weg dan.
De nuttige mensen zitten op enkele uitzonderingen na toch niet op FOK!
Bij de einduitslagquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Komt er een mogelijkheid dat je op kan vragen hoe vaak en bij welke dingen er op je is gestemd?
Sorry, maar even voor de duidelijkheid, waar voldeed mijn keuze niet aan precies?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hoeft niet te stemmen natuurlijk, en de sfeer hier verpesten voor degenen die wel willen stemmen is ook niet gewenst, maar dat snap je zelf ook wel.
Oh tof. Nu nog stemmen krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |