echt schitterend!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hihi wat grappig! Je hebt overal remlof gedaan.
Jij bent behoorlijk bezig om impopulair te worden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:11 schreef Re het volgende:
[..]
echt schitterend!
nog even een categorie toevoegen: meest nutteloze user...
Hij bedoeld dat hij dat opschrijft in zijn kladblok. Dat is zo'n perkamente blok waar je met houtskool herkenbare tekens op aanbrengtquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:10 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Met technische termen strooien.
Ik ben toch geen Bill Gates.
Dan is het gewoon een verkapte kijk-mij-stoere-gadgets-hebben post.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef deepart het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat hij dat opschrijft in zijn kladblok. Dat is zo'n perkamente blok waar je met houtskool herkenbare tekens op aanbrengt
het was een tactische stemquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent behoorlijk bezig om impopulair te worden.
Ben bang dat veel users niet weten wat ermee wordt bedoelt, ik moest ook eerst googlen en ik typte per ongeluk impotent in en toen kwam ik op een vreemde website, allemaal bejaarden en een man die 2 handen in zijn anus had en hem open hieldquote:
Wat?quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:16 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben bang dat veel users niet weten wat ermee wordt bedoelt, ik moest ook eerst googlen en ik typte per ongeluk impotent in en toen kwam ik op een vreemde website, allemaal bejaarden en een man die 2 handen in zijn anus had en hem open hield
Daarom krijg iedereen die dat invult per 1 januari een permban.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:33 schreef deepart het volgende:
Die vraag over die lange ban toewensen is toch in strijd met de regels?
Klopt, was idd gelekt dat dat soort mensen geweerd zouden worden. Terecht ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom krijg iedereen die dat invult per 1 januari een permban.
Zal lekker rustig worden.
Daar gebeurt toch alles..quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:59 schreef paddy het volgende:
Echt leuk gedaan!Mis nog iets, maar al aangegeven.
Ik kom er nog niet uit qua stemmen.
Kom nauwelijks buiten NWS/POL en de FP
En bevalt die wereld?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:16 schreef Ensaf het volgende:
Ik kwam er door die oranje link hierboven achter dat er een wereld buiten KLB is.
meegenomen in de lijst voor volgend jaarquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:59 schreef paddy het volgende:
Echt leuk gedaan!Mis nog iets, maar al aangegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |