Huilliequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
Dus dat kut knopje staat er nog tot 1 januari?
de keuzes die ik heb gequote, kan je niet invullen daar. Dan geeft het systeem deze melding:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar even voor de duidelijkheid, waar voldeed mijn keuze niet aan precies?
Daarom weet ik zeker dat je die ingave nooit kan hebben gedaan. Of althans, niet goedgekeurd hebt gekregenquote:Je inzending is nog niet verwerkt omdat niet alle vragen juist zijn beantwoord. Bij een onjuist antwoord is de reden in het rood aangegeven.
lief he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
Dus dat kut knopje staat er nog tot 1 januari?
ik denk dat de fervente sportsitebezoekers hier wel namen bij weten te verzinnen. Voorgaande edities in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef LasTeR het volgende:
11. Beste schaatsnieuws medewerker
12. Slechtste schaatsnieuws medewerker
Is het heel erg dat ik hier geen enkele naam bij kan bedenken? Of is dit voor 99% van de users normaal?
Is meestal toch niets zinnigs te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat mensen te weinig fobo's invullen/bekijken.
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, ik denk dat je nl. aardig in prijzen valt dit jaar..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk lijstje? Je staat als SA van de weblog in het lijstje?
Of mis ik iets volledig
Blond!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
een eerste lijstje
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer donroyco
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.
Genoeg SC in een slowchattopic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.
Ik hoop dat ze net zo dom blijven.
Maar genoeg SC...
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Jaartje of 4quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet brennie dit eigelijk niet meer?.
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.quote:
Ga dan ook weg uit dit topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.
(...ik ga voor meest irritante user, want meest nutteloze user is gewoon niet WAAR. :p )
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.
Neuh, mis. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
mag je doen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef Godtje het volgende:
We gaan de stemmen tellen als dit topic vol is?
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Yvonne
Beste SA / Forum Admin shmoopy
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker ElisaB
Beste designer shiznuts
Beste over-all nieuwkomer Crew LudoSanders
Beste FOK!-fotograaf fraubitch
De rest houd ik voor mijzelf
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje isquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, mis. Ik niet.
Niemand geloofde me destijds, maar er is echt een psychologisch onderzoek gehouden naar internetfenomenen, en FOK! kwam er erg slecht uit. Geen grapje ofzo.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Light het volgende:
[..]
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.
Ik heb op je gestemdquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Ach Tiemiequote:
Nee, het is ook echt waar, er schijnt zefs een onderzoek te komen naar dit soort websites en hun impact.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |