Huilliequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
Dus dat kut knopje staat er nog tot 1 januari?
de keuzes die ik heb gequote, kan je niet invullen daar. Dan geeft het systeem deze melding:quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Sorry, maar even voor de duidelijkheid, waar voldeed mijn keuze niet aan precies?
Daarom weet ik zeker dat je die ingave nooit kan hebben gedaan. Of althans, niet goedgekeurd hebt gekregenquote:Je inzending is nog niet verwerkt omdat niet alle vragen juist zijn beantwoord. Bij een onjuist antwoord is de reden in het rood aangegeven.
lief he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
ik denk dat de fervente sportsitebezoekers hier wel namen bij weten te verzinnen. Voorgaande edities in ieder geval wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef LasTeR het volgende:
11. Beste schaatsnieuws medewerker
12. Slechtste schaatsnieuws medewerker
Is het heel erg dat ik hier geen enkele naam bij kan bedenken? Of is dit voor 99% van de users normaal?
Is meestal toch niets zinnigs te zien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat mensen te weinig fobo's invullen/bekijken.
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:26 schreef Stali het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd, ik denk dat je nl. aardig in prijzen valt dit jaar..
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
welk lijstje? Je staat als SA van de weblog in het lijstje?
Of mis ik iets volledig
Blond!quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:57 schreef BrandX het volgende:
een eerste lijstje
Crew Algemeen
Beste Admin Iteejer
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker senesta
Beste designer donroyco
Beste over-all nieuwkomer Crew admiraal_anaal
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:36 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Want het raakt ze ook allemaal zo erg.
Genoeg SC in een slowchattopic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, want dat zou mijn beeld over het gepeupel hier dezer dagen ineens veranderen.
Ik hoop dat ze net zo dom blijven.
Maar genoeg SC...
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
22000 dollar samen met een aantal andere users verzameld voor Kiva, en dan meest nutteloze user.
Geeft meer over FOK! aan dan over mij.
FOK! bestaat voor 90% uit nutteloze irritante nietszeggende haatdragende profiteurs.
Een soort Wilders forum dus.
En ik blijf ze lekker pesten, de stakkers.
Jaartje of 4quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Sinds wanneer doet brennie dit eigelijk niet meer?.
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.quote:
Ga dan ook weg uit dit topic.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Voor mij, jullie zijn niet meer te helpen, of de wereld is niet meer te helpen, of weet ik veel...ik kan er iig weinig mee, jullie zijn gewoon te dom en oppervlakkig.
(...ik ga voor meest irritante user, want meest nutteloze user is gewoon niet WAAR. :p )
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel op tijd je pillen nemen hè, altijd een moeilijke tijd die herfst.
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Goedzo meid, wel vol blijven houden, dan wordt het nog wel wat met je.
Neuh, mis. Ik niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
mag je doen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:49 schreef Godtje het volgende:
We gaan de stemmen tellen als dit topic vol is?
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Crew Algemeen
Beste Admin Yvonne
Beste SA / Forum Admin shmoopy
Beste / favoriete developer GlowMouse
Beste PR-medewerker ElisaB
Beste designer shiznuts
Beste over-all nieuwkomer Crew LudoSanders
Beste FOK!-fotograaf fraubitch
De rest houd ik voor mijzelf
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, ff serieus, je bent weer aardig van het padje, pas je een beetje op?
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje isquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Neuh, mis. Ik niet.
Niemand geloofde me destijds, maar er is echt een psychologisch onderzoek gehouden naar internetfenomenen, en FOK! kwam er erg slecht uit. Geen grapje ofzo.
Dat kan nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Light het volgende:
[..]
Je hebt zeker overal jezelf ingevuld.
Ik heb op je gestemdquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Ach Tiemiequote:
Nee, het is ook echt waar, er schijnt zefs een onderzoek te komen naar dit soort websites en hun impact.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
Mag je wel op je eigen kloon stemmen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Haha, zo sad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Hoe kan ik scannen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
En mensen die in hetzelfde huis wonen en op hetzelfde IP zitten? Of via hun mobiele telefoon werken? Hoe ondervang je dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
Met zo'n laserkassading.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Zie je dat Yvonnequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Loveless85
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.quote:
Dat je een psycho bent is al bekend hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.
WEET JE DAN NIET DAT IK COMPLEET PSYCHO BEN? HEB JE AMARICAN PSYCHO NOOIT GEZIEN!
Het is door een belg geschrevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Kan er trouwens ook iemand even de taalfouten uit dat ding slopen? Om er maar eentje te noemen: de overtreffende trap van irritant is irritantst, niet meest irritante.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
"meest verzuurde ex-mod" komt jouw kant op!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
DANKJEWELquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Deze user mag nooit mod worden! Juicyhill
quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:59 schreef Bragi het volgende:
Ik ben nog bezig met mijn lijstje , maar ik wil wel even alvast mijn welgemeende complimenten geven voor de opzet/uitwerking. Veeeeeeeeel beter dan al die jaren ervoor. Hulde!
quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
"meest verzuurde ex-mod" komt jouw kant op!
Daar komt geen hond met normaal verstand.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Rauzer het volgende:
Waar blijven de stemmen van FOK!sport!
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komenquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:18 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar komt geen hond met normaal verstand.
Dude!quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:58 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Mag je wel op je eigen kloon stemmen?
Af en toe kom ik wel langs, maar het forum blijft met afstand mijn voorkeur hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komen
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:22 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat voor mensen daar allemaal komen
Ik denk dat het voor veel stemmers het geval zal zijn. Het forum is toch één van de publiekstrekkers op FOK!quote:Op zaterdag 28 november 2009 01:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Af en toe kom ik wel langs, maar het forum blijft met afstand mijn voorkeur hebben.
Ze zijn niet allemaal zo als jij ze omschrijft hoorquote:
die wil ik wel winnen!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:14 schreef de_boswachter het volgende:
De grootste teringmongool in de huidige crew, staat die er ook bij?
Dat vond je vorig jaar vast zo triest niet.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Yes de minst gemiste moderator award is voor mij
Trieste trap na richting ex-crew zo'n vraag, dat dan weer wel.
Maar dan komt ie bij mij het beste terecht denk ik
Die titel wil ik met veel eer dragen
Komma komma komma.
Blijf hopen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Komma komma komma.
I object to this statementquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
Wie wens je hele lange een ban toe Whiskey_Tango
Dat hoeft dus ook niet. Je kan nu invullen wat je wil en je kan het veranderen/aanvullen t/m 31 december.quote:Op zaterdag 28 november 2009 03:03 schreef Tiemie het volgende:
Vind het moeilijk om overal wat in te vullen.
yeah mijn ip is om de 4 a 5 uur weer andersquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te stemmen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Je IP wel jaquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
yeah mijn ip is om de 4 a 5 uur weer anders
belgie![]()
![]()
Ik denk dat je van genoeg KLBers nog positieve stemmen krijgtquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef de_boswachter het volgende:
Komma komma komma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |