Mag je wel op je eigen kloon stemmen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Haha, zo sad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
doe trouwens geen moeite om met een kloon op jezelf te scannen, ik heb er al een paar 'betrapt'en die tellen gewoon niet mee
Hoe kan ik scannen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
En mensen die in hetzelfde huis wonen en op hetzelfde IP zitten? Of via hun mobiele telefoon werken? Hoe ondervang je dat?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:57 schreef GlowMouse het volgende:
Met zo'n laserkassading.quote:
Alweer?quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Lamon had erop gerekend morgen geen vrijgezel meer te zijn, na een eerste date via internet.
Dat gaat niet door. You do the math.
Zie je dat Yvonnequote:Op vrijdag 27 november 2009 23:01 schreef UncleErnie het volgende:
Beste mogelijke kandidaat voor moderator Loveless85
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.quote:
Dat je een psycho bent is al bekend hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 00:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
IK ZOU NOG EVEN DOORGAAN ALS IK JOU WAS.
WEET JE DAN NIET DAT IK COMPLEET PSYCHO BEN? HEB JE AMARICAN PSYCHO NOOIT GEZIEN!
Het is door een belg geschrevenquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:07 schreef Dagonet het volgende:
Kan er trouwens ook iemand even de taalfouten uit dat ding slopen? Om er maar eentje te noemen: de overtreffende trap van irritant is irritantst, niet meest irritante.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:25 schreef LasTeR het volgende:
Dus dat kut knopje staat er nog tot 1 januari?
"meest verzuurde ex-mod" komt jouw kant op!quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook heul niet grappig! Dus maar goed dat het geen grapje is! Anders was ie mislukt.
DANKJEWELquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Deze user mag nooit mod worden! Juicyhill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |