Hoiquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:07 schreef eleusis het volgende:
Zijn er ergens lijsten? Ik weet echt niet wie alle PR-medewerkers enzo zijn
quote:
had eerst op jou gestemd. Maar PDL heeft prammenquote:
* Surveillance-Fiets Schrapt Renesite van lijst.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
had eerst op jou gestemd. Maar PDL heeft prammen
Grapje hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Schrapt Renesite van lijst.
onder het tabblad 10 jaar FOK! kan je wellicht wat met een van de volgende vragen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef Szura het volgende:
Waarom kunnen we niet stemmen op de blunder van het jaar?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:10 schreef Peter het volgende:
Waar kan ik de beste/grappigste FP-users invullen?
quote:
maar staat op de lijst voor volgend jaar.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:16 schreef BrandX het volgende:
De enige simpele reden dat het niet is meegenomen, is omdat het nog nooit is meegenomen, in de vorige edities.
En dus eerlijk gezegd ook niet meer verder aan gedacht.
Deze WAARHEID is echt. Op de FP kan hij dankzij mij niet meer reagerenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:05 schreef Desunoto het volgende:
Is WAARHEID eigenlijk wel echt wie die is of is het een troll?
Ben nog steeds aan het rouwenquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze WAARHEID is echt. Op de FP kan hij dankzij mij niet meer reageren
Dat is toch niet iets waarop gestemd kan wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
waarom staat 'de langste ban' er niet bij?![]()
En bedankt, nu hebben we die mafkees hier.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
De meest nutteloze layout feature kan bijna niet anders zijn dan het volgende/vorige post knopje.
Kunnen ze jouw niet gewoon verwijderen. Van alle subforums.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:36 schreef Desunoto het volgende:
De meest nutteloze layout feature kan bijna niet anders zijn dan het volgende/vorige post knopje.
Dat gebeurt pas als ze PSV ook uit de competitie gooien wegens omkopingquote:Op zaterdag 28 november 2009 16:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Kunnen ze jouw niet gewoon verwijderen. Van alle subforums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |