Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
vlgs mij zit je inbox vol?
Nee het is een PM ban inderdaad.
Jawel, hij staat in je notes namelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Kom op zeg, zo erg kan je toch niet schrikken van je eigen foto ?
Hij was niet bewerkt verder ofzo.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel, hij staat in je notes namelijk
Overigens toffe feature PM bans
*zucht*quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De foto was niet bewerkt, er is enkel een tekst onder gezet.
("Iets van "Hoera, ik ben gebitchslapped door Bastard !" ofzo
)
Doe wat je niet laten kuntquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef Bastard het volgende:
Ik wil m anders wel even wat foto's van jouw doorsturen met wat ideetjes voor een leuke shop? Even kijken of we het in evenwicht kunnen brengen? Goodold fridayafternoons zeg maar
Neuh, ik hoef nooit te zoeken naar een stok, ik zorg dat ik er altijd eentje bij me hebquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bastard het volgende:
Ik weet het niet Led.. ik zou ook serieus pissed zijn als er ineens foto's van mij werden gepost zonder toestemming, helemaal als het gebeurt voor de snelle lach.
En die eeuwige stok .. beide kampen zoeken een stok, jij bent zelf ook zoooo op zoek naar die stok, ontkennen zou zelfontkenning zijn.
hele tijd spelen en dreigen met iemands privacy vind ik echt laag , het is triest dat er zo'n regel moet bestaan omdat mensen anders over die grens gaan ,quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Kom op zeg, zo erg kan je toch niet schrikken van je eigen foto ?
Hij was niet bewerkt verder ofzo.
dat kan je idd zeggen , je kan ook zeggen , "oeps ik ben te ver gegaan "en leren van je fout .quote:Ben benieuwd bij wie hij is gaan huilen
Ah, daar hebben we bemoeial #2 weerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef Summers het volgende:
[..]
hele tijd spelen en dreigen met iemands privacy vind ik echt laag , het is triest dat er zo'n regel moet bestaan omdat mensen anders over die grens gaan ,
het is nog triester als je die regel steeds overschrijd ,
is dat je beste argument ? ben zoals mij of ik heb schijt aan je privacy ?
Ik zou niet weten waarom ik dat zou zeggen.quote:dat kan je idd zeggen , je kan ook zeggen , "oeps ik ben te ver gegaan "en leren van je fout .
en die rem in jezelf vinden in de toekomst om uit jezelf iemands privacy te respecteren en daar een grens trekt .
Weet je vrouw wel dat je op facebook op zoek bent naar een relatie ?quote:
Ja man, gewoon alles aangevinkt.. snapte geen hol van dat facebook maar had er 1 nodig om te zien hoe het werkte samen met LIVE. Nu kan ik facebooken en twitteren via mn tvquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Weet je vrouw wel dat je op facebook op zoek bent naar een relatie ?
(Tenminste, dat staat er in je profile)
Want als je iets graag wilt, is het wel twitteren en facebooken vanaf de bank !quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja man, gewoon alles aangevinkt.. snapte geen hol van dat facebook maar had er 1 nodig om te zien hoe het werkte samen met LIVE. Nu kan ik facebooken en twitteren via mn tv
Nee het is totale flauwekul natuurlijk, maar het kan! Ik word wel een beetje te oud voor die shit onderhand.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Want als je iets graag wilt, is het wel twitteren en facebooken vanaf de bank !
Meer dan genoeg.quote:Op zondag 29 november 2009 11:59 schreef nokwanda het volgende:
Nu ben ik best nieuwsgierig naar waar de discussie nou over ging
Dat facebook gedoe. Damn. Ik heb er al lang over gedaan voor ik een hyvespagina maakte en nu doe ik er weinig mee. En ook dat facebook gedoe. Krijg je opeens van iedereen een uitnodiging. Ik doe dus niks met die zooi. Als je me wilt spreken: kom langs, bel me of mail me. Is dat niet genoeg?
Dat mogen ze doen wmb. Als het ze niet aanstaat nemen ze me gewoon niet aan. Beter dan dat ik me ergens totaal anders moet voordoen. Ik heb nergens compromiterende zaken staan die ik irl niet zou zeggen of vinden.quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Meer dan genoeg.
Zeker sinds werkgevers & 'recruiters' etc. er graag gebruik van maken.
Straf van Bastardquote:Op zaterdag 28 november 2009 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ik ben oa wel een beetje klaar over die <censuur> en het getreiter er omheen.
De eerstvolgende die ik er nog over hoor krijgt een note en ga ik de situatie voorleggen bij de FA's.
quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga gezeik met de buren krijgen!
Mijn hele huis staat blauw van de salie!
Ik kan gewoon niet gelukkig worden in dit huis, er hangt gewoon een kille sfeer hier.
Gisteren was ik op een paranormaalbeurs, en daar zat een Tibetaanse gozer.
Ik gaf hem een had, en ineens zag ik zijn gezicht ongelooflijk helder en alles er omheen was wazig. Meteen zegt hij: "Zo, en waar ben jij zo verdrietig om?"
Goeiemorgen, da's nogal een binnenkomer zeg!
Heel verhaal over mijn beschermengelen, mijn karakter enz. Het klopte allemaal perfect!
Het verdriet wat ik nu bij me draag was volgens hem niet van mij; het kwam van de vorige bewoonster van het huis.
Dat kan best kloppen: dat wijs was zo krankjorum als een bos uien en ik had mijn huis sowieso al een keer willen reinigen, maar had er nooit echt motivatie voor.
Mwah, hij gaf me het zeer dringende advies om het toch maar te doen, in combinatie met Reiki symbolen e.d.
Nou, vandaag meteen maar gedaan dus!
quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
dat wijf was zo krankjorum als een bos uien en ik had mijn huis sowieso al een keer willen reinigen
Ik hoop dat het werkt! Je had al een jaar ervoor ook verdriet zelf opgedaan, en dan het verdriet van een vorige bewoonster oppakken.. brrr..quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
Ik ga gezeik met de buren krijgen!
Ik kan gewoon niet gelukkig worden in dit huis, er hangt gewoon een kille sfeer hier.
Gisteren was ik op een paranormaalbeurs, en daar zat een Tibetaanse gozer.
Ik gaf hem een had, en ineens zag ik zijn gezicht ongelooflijk helder en alles er omheen was wazig. Meteen zegt hij: "Zo, en waar ben jij zo verdrietig om?"
Goeiemorgen, da's nogal een binnenkomer zeg!
Heel verhaal over mijn beschermengelen, mijn karakter enz. Het klopte allemaal perfect!
Het verdriet wat ik nu bij me draag was volgens hem niet van mij; het kwam van de vorige bewoonster van het huis.
Dat kan best kloppen: dat wijs was zo krankjorum als een bos uien en ik had mijn huis sowieso al een keer willen reinigen, maar had er nooit echt motivatie voor.
Mwah, hij gaf me het zeer dringende advies om het toch maar te doen, in combinatie met Reiki symbolen e.d.
Nou, vandaag meteen maar gedaan dus!
Maar dan maak je het toch juist erger, omdat Salie hallucinaties in de hand kan werken?quote:Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef ToT het volgende:
Dat is een ander plantjequote:Op maandag 30 november 2009 14:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar dan maak je het toch juist erger, omdat Salie hallucinaties in de hand kan werken?
quote:Geslacht: Salvia (Salie)
Tja als je zo redeneert, ga je ook dood aan aardappels of tomaten eten!quote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Salvia een andere benaming is voor Salie, omdat er bijvoorbeeld ook op die Wikipedia-pagina staat:
[..]
Een collie is een soort hond, maar niet elke hond is een colliequote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Salvia een andere benaming is voor Salie, omdat er bijvoorbeeld ook op die Wikipedia-pagina staat:
[..]
Nou ja, ik ben toch niet van plan om dat soort planten te gaan roken, dus het zal me niet overkomen dat ik per ongeluk een aardappel oprook. Of dat ik mijn huis ga reinigen met een tomaat, want daar gebruik ik altijd gewoon schoonmaakmiddel voor.quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef ToT het volgende:
Tja als je zo redeneert, ga je ook dood aan aardappels of tomaten eten!
Ohquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
Een collie is een soort hond, maar niet elke hond is een collie
PM... arme Dr.quote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef remlof het volgende:
Ja prima, die twee waren alleen met elkaar aan het bakkeleien, dat doen ze maar per PM of op MSN.
Tja... het is niet voor niets dat de vragen aan Denninger ontweken worden betreft "Wat doe je hier nu daadwerkelijk in TRU?"quote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is dan weer even.. rust. Snap ook niet dat ze moedwillig zo in elkaars haren gaan zitten.
maar we zijn JUIST wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja... het is niet voor niets dat de vragen aan Denninger ontweken worden betreft "Wat doe je hier nu daadwerkelijk in TRU?"
Ja, hij kan redelijk over komen en vind het fijn om mensen scherp te houden.
Maar aan de andere kant kan hij even zo goed tot op de rand zitten van de regels die wij hier hebben en lees ik regelmatig nog steeds edits in topics her en der in posts die hij gemaakt heeft met dingen als "-kap eens met dat getroll-" en dat soort zaken.
Ook blijft hij op mensen in gaan waarvan ik zeg "negeer ze dan gewoon" en het blijft ook vaak bij eindeloze herhaling qua discussie of argumentatie materiaal.
(Van iemands opleidings nivo in verschillende verwoordingen tot het uitleggen en weerleggen van bepaalde standpunten.)
Het enige wat ik tot zover begrepen heb zit de drijfveer dat hij hoopt mensen wakker te krijgen en dat hij het blijft proberen en blijft proberen en blijft proberen. Al zal er eentje "wakker worden" dan zal hij al blij zijn.
Tja... het is maar waar je continu je energie in wilt steken, denk ik dan!
Precies, en meer ga ik er niet over zeggen nu er geen weerwoord gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja... het is maar waar je continu je energie in wilt steken, denk ik dan!
Dat is niet alleen bij Dr. Leniger zo hoor, maar bijvoorbeeld ook bij mediaconsument.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
Maar aan de andere kant kan hij even zo goed tot op de rand zitten van de regels die wij hier hebben en lees ik regelmatig nog steeds edits in topics her en der in posts die hij gemaakt heeft met dingen als "-kap eens met dat getroll-" en dat soort zaken.
Absoluut. Waar twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat is niet alleen bij Dr. Leniger zo hoor, maar bijvoorbeeld ook bij mediaconsument.
Daraom zit ik hier ook niet meer zo vaak als vroeger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:04 schreef R0N1N het volgende:
Om 10 uur 's avonds als eerste kunnen posten in het OH-Topic ... op een VRIJDAG N.B. !![]()
![]()
... draait de boel hier dan echt alleen nog maar op het eeuwige gekissebis tussen 'denigreer' & 'MediaCalimero'![]()
't is hier zo dood de laatste tijd dat ik eraan zit te denken om maar per seance te gaan posten
Erg gaaf om te horen, ik zou het andersom net zo hebben!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Mijn vriendin is nu hier. Gister naar maastricht geweest en t was hilarisch
Alles is natuurlijk mooi (zelfs de bomen zonder bladeren) en overal moeten 20 foto's van gemaakt worden
Vandaag ga ik haar sinterklaas laten zien
Er is geen gebrek aan threads, er is een gebrek aan posters / users.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:34 schreef Flammie het volgende:
Tsja.. je kunt natuurlijk altijd zelf een leuke thread aanmaken toch
Ik denk dat dat al meer gaat helpen dan in TRU ouwehoer klagen over het gebrek aan interessante threads
En we weten onderhand allemaal wel de regel voor in de OP
Wacht maar ... tot 't gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Alles is natuurlijk mooi (zelfs de bomen zonder bladeren) en overal moeten 20 foto's van gemaakt worden
Deze ouwehoers zijn toch vrij divers denk ik, de oude garde die er in zit/zat mis ik hier ook wel eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Er is geen gebrek aan threads, er is een gebrek aan posters / users.
Daar veranderd een thread van mijn hand bitter weinig aan vrees ik.
& het was ook meer een constatering dan 'klagen'. Normaal loopt de OH-Tread storm op een vrijdag, nu was er niet 1 !!! post. (buiten de mijne).
Wat Bastard zegt zit ook wel wat in. Het is nu een oase van rust (en dat heeft ook wel iets)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Geweldig toch!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Toen mijn vader vanuit Indonesie (Nederlands Indie eigenlijk) naar Nederland kwam en voor het eerst sneeuw zag, dacht hij dat het feest was, een soort confetti ofzo
. Het was begin jaren '50, hij was nog een kind en de gewone mensen hadden natuurlijk geen televisie, dus hij kon het ook niet op de televisie gezien hebben
.
Ja, maar jij bent dan ook de Kerstman, dus da's logisch dat je dol op sneeuw bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef Bastard het volgende:
Ben ook dol op sneeuw.. heeft iets magisch.. alles ineens maagdelijk wit alsof je dan extra denkt, vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Daar gaat de liefdequote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Lekker was ze vast wel hoorquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Al het lekkere komt van ver...
...maar dat gaat dus blijkbaar niet altijd op lees ik hier!
Jaja mister Experience!quote:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Maar Bastard heeft natuurlijk huisje-boompje-kindje... en dan nu letterlijk! Dus hij "moet" wel!
Kijk! Daar heb je het al! I knew it!quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Dat geld had je natuurlijk ook gewoon naar Thailand kunnen sturen.
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben weer terug, ben een paar dagen onder behandeling geweest bij paranormaal genezer Dr. Lenigeren hij heeft me weer beter gemaakt
.
Ik heb een vraag aan Bastard. Wat ik me tijdens die behandeling afvroeg is of het niet vreselijk is om moderator of admin te zijn op het fokforum. Want hoe kun je het zetten van bans en de besprekingen daarover en gezeur van users als "Ze zitten me weer te pesten, *huil*" nou serieus nemen?
Het zou in ieder geval echt niks voor mij zijn.
Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Zie [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind - zulk gedrag tolereren we niet, van niemand.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
JoepiePoepie, bizar stalkgedrag, 48 uur.
Bedankt voor het warme welkomquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef UncleScorp het volgende:
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...
Helderzienden niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Ook echt "Bizar stalkgedrag"!!!!!!!! x 100000000000
Het is internet en we hebben google... echt geen moeite!!! x 100000
Iemand die een forum moet moderaten zou dit gewoon moeten weten. Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt.
Dus eigenlijk is het een soort roepingquote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort roeping.
Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.
Het plaatsen daarvan zou maar 1 doel dienen namelijk, treiteren. En dat is iets wat hier niet wenselijk is.
Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)quote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellen
Het plezier halen uit het jennen van mensen via het internet vind ik ook een zeer aparte bezigheid inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Summers het volgende:
typische mensen .....
Hoe meer mensen zich hier kwetsbaar durven opstellen door eerlijk te zijn over zijn/haar ervaringen, hoe beter dit forum zal lopen. Daarom is het ook gevaarlijk als mensen die zich kwetsbaar op durven stellen, hiervoor een stoot onder de gordel terugkrijgen. Deze mensen komen dan niet graag meer terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doetquote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)
Ik ben er wel eens geweest, een jaar of 15 geleden, wat mij bijstaat is dat er een 'kunstenaarswijk' is, schijnt bekend te zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
Ik ga btw over 2 weekjes met mijn vriendin naar Parijsenige suggesties?
Wut?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:
Ik ben verslaafd aan Flight Simulator X![]()
Ook meteen maar gear, rudder en cockpit shizzle halen
Het moment dat iemand google opgaat en searches gaat doen omtrent een persoon waar hij moeite mee heeft en deze persoon daar dan ook mee gaan confronteren, dan heeft deze persoon niets te zoeken op internetfora, Dat is dan ook eerder een teken van ernstige verveling, of een ernstig tekort aan zelfvertrouwen. Dit mede door de houding van: we begrijpen persoon x niet, dus is hij gek. We willen weten waarom hij gek is, dus gaan we in zijn prive wroeten. Daarna gaan we hem hiermee confronteren, want het is leuk om gekke mensen op te winden. We hoeven dan ook niet bang te zijn, want we zitten verscholen achter een alias + avatar, en uiteraard achter de massa. Dat is ook erg makkelijk enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doet
Het is internet en je kiest er uiteindelijk zelf voor hoeveel je over jezelf kwijt wil op internet. Mensen die voor een serieus bedrijf werken weten hier uiteraard alles al vanaf en hebben deze internet minder nodig. Zulke bedrijven gaan je immers ook nachecken op internet alvorens je in dienst te nemenZo werkt het nou eenmaal. Het is makkelijk, kost absoluut geen moeite en mensen die nogal betweterig op een forum doen en overduidelijk liegen kun je dus binnen 2 minuten op datzelfde internet aan de tand voelen
Dat andere is natuurlijk wel waar: Wil je dit op een forum zien ja of nee.. ik zou ook zeggen van "nee" maar nogmaals, betweterige mensen vallen sneller door de mand omdat er altijd mensen zijn die er minder tegenkunnen, vooral als het zo overduidelijk is![]()
Ik ga btw over 2 weekjes met mijn vriendin naar Parijsenige suggesties?
Dan zou ik toch liever datzelfde uithalen met een simulator als Forza3, daar zit net wat meer actie in volgens mij. Mjah, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?
Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
Best nice, Is echt een topsimulator.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?
Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
Die ziet er inderdaad mooi uit. Heb mijn bericht aangepast met wat meer "to get" gear voor FSXquote:
Super hoor .. maar moet een beetje hier aan denkenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Best nice, Is echt een topsimulator.
Ik wil uiteindelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog de cockpit switches, (horizonmeter), 3 schermen en camera , dan kun je je hoofd bewegen inn virtual cockpit mode
Reden dat ik geen combat sit wil, is omdat ik niet per direct actie hoef overigens. Ben geen echte gamer
edit: ow, tis een race gamer. Best cool inderdaad, maar vliegtuigen trekken me meer![]()
![]()
Ik speel wel vaker de oude adventures:quote:Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben meer van de RPG's enzo.
Net een Core i7 systeempje besteld met een Radeon 5850 videokaart en 6 GB intern.
Nope ben het er absoluut niet mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het moment dat iemand google opgaat en searches gaat doen omtrent een persoon waar hij moeite mee heeft en deze persoon daar dan ook mee gaan confronteren, dan heeft deze persoon niets te zoeken op internetfora, Dat is dan ook eerder een teken van ernstige verveling, of een ernstig tekort aan zelfvertrouwen. Dit mede door de houding van: we begrijpen persoon x niet, dus is hij gek. We willen weten waarom hij gek is, dus gaan we in zijn prive wroeten. Daarna gaan we hem hiermee confronteren, want het is leuk om gekke mensen op te winden. We hoeven dan ook niet bang te zijn, want we zitten verscholen achter een alias + avatar, en uiteraard achter de massa. Dat is ook erg makkelijk enzo.
Aldi!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef Michielos het volgende:
ps. als ik erover nadenk heb ik eigenlijk heel nieuwe computer nodig. Iemand advice for "best bang for the buck"?
Nee!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
7th guest! Beterrrrr!!!!
Veel beter dan zijn opvolger: the 11th hour! Zat tenminste sfeer in!
Mijn favo games zijn Might & Magic 6 - 9 (6 was de gaafste!...en ik bedoel niet Heroes of Might & Magic overigens), en de Elderscrolls games. Ook hierbij vind ik een oudere weer beter dan een nieuwere: Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
Met name sommige modjes voor Morrowind heerschen!
Ow ja , ik heb Morrowind en Oblivion gespeeld. In morrowind ben ik een lvl 74 Bretonquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
7th guest! Beterrrrr!!!!
Veel beter dan zijn opvolger: the 11th hour! Zat tenminste sfeer in!
Mijn favo games zijn Might & Magic 6 - 9 (6 was de gaafste!...en ik bedoel niet Heroes of Might & Magic overigens), en de Elderscrolls games. Ook hierbij vind ik een oudere weer beter dan een nieuwere: Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
dat zegt ie toch ook nietquote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee!
The 11th hour was no way beter als 7th guest
Ga weg man?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Aldi!Laatst hadden ze een mooi Core i5 systeem voor 600 euro!
wtfquote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef ToT het volgende:
Dat zeg ik dus!7th guest had sfeer, 11 hour niet!
Alleen die intro al met die snelle japanse motorbike....als DAT een spannend sfeertje moet geven....quote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
wtfIk kan niet lezen
OOOOOPS!
Maar idd... die 11th hour had een verrot huis als spookhuis terwijl zo een victoriaans spookhuis echt wel veeeel mooier is natuurlijk
Dan blijf ik het respectabel vinden als je deze zaken binnen het forum houdt. Ikzelf heb dan ook eigenlijk nog nooit op deze manier informatie gezocht over mensen die posten binnen dit forum posten. Op het moment dat ik iets wil weten, dan vraag ik dat, op het moment dat ik netjes gedraag, dan krijg ik ook een net antwoord terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope ben het er absoluut niet mee eensTen eerste kun jij niet eens voor andere beslissen wanneer ze wel of niet op forums mogen komen
Ten tweede trekt niemand zich iets van je mening aan en zal je mening ook het postgedrag van andere totaal niet beinvloeden. Verder is er over iedereen wel iets te vinden dus echt verschuilen kun je je niet.. vooral in jouw geval bleek dat maar weer het geval te zijn.
Nogmaals het kost ABSOLUUT geen moeite en vooral google is hier erg goed in![]()
Dus je kunt zovaak als je wil pretenderen dat je Brad Pitt bent, nooit op andere forums post, alles beter weet dan andere;
al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
Hier is die computer waar je het over had:quote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die intro al met die snelle japanse motorbike....als DAT een spannend sfeertje moet geven....
Momenteel ben ik trouwens met Titan Quest bezig. Best bagger eigenlijk: zodra ik het originele spel uitgespeeld had, had ik TOTAAL geen interesse meer in de add-on Immortal Throne.
Ik ben nu opnieuw begonnen met een andere class voor mijn character.
Die geboortedatum heb ik niet uren/dagen/jaren voor hoeven zoeken. Dat was binnen 10 seconden gevonden.quote:We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende leeftijden, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. De geboortedatum toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik. Heb hier namelijk al regelmatig volwassen discussies gezien die door dit kinderlijk onbegrip compleet uit de hand zijn gelopen.
En als je dit nu eens gaat omdraaien... Waarom zijn mensen hier niet zo netjes tegenover jou?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan blijf ik het respectabel vinden als je deze zaken binnen het forum houdt. Ikzelf heb dan ook eigenlijk nog nooit op deze manier informatie gezocht over mensen die posten binnen dit forum posten. Op het moment dat ik iets wil weten, dan vraag ik dat, op het moment dat ik netjes gedraag, dan krijg ik ook een net antwoord terug.
Als jij zegt dat je NIET op andere forums post en mensen vinden later dan dat je dit gewoon wel doet dan heb jij gewoon gelogen. Zo simpel is het. Als je het niet wil zeggen... dan zeg je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je toch om te reageren?quote:Als ik het antwoord dan niet wil geven, dan heeft dat weinig te maken met liegen, eerder dat de user in kwestie fouten heeft gemaakt mbt. dit respect. Dat lijkt me dan ook een heel wat gezondere situatie om mee te werken als forum zijnde. In het echte leven zul je dan ook je best moeten doen om respect te winnen op deze manier. Zie niet in waarom dat op een forum anders zou moeten zijn.
Toch blijf je erover bezig. Kijk, als je mijn geboortedatum had gevraagd, dan had ik je deze waarschijnlijk wel gegeven. Echter hoef jij niet te vragen, jij doet gewoon.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, er is nog even doorgepraat over die ban. Nou, dan mag ik er ook nog wel wat over zeggen... anders wordt het geheel uit z'n verband getrokken.
Zonder namen te noemen, die geboortedatum was naar aanleiding van deze post. Die persoon wilde dat dus zelf als feature.
[..]
Die geboortedatum heb ik niet uren/dagen/jaren voor hoeven zoeken. Dat was binnen 10 seconden gevonden.
Foto's van die persoon heb ik nooit gezocht en/of geplaatst. Althans, niet op dit forum geplaatst. Wel boven mijn bed.
En verder vind ik die persoon als persoon totaal niet interessant (of is dit weer te kwetsend).
Dat was het.
Ik koop gewoon om de 5 jaar iets nieuwsquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef ToT het volgende:
Och ik bestel mijn PC's bij www.salland.eu waar men een aantal standaard basissysteem heeft, maar die wel configureerbaar zijn. Ik neem dan altijd meteen een erg goed systeem die ik dan ook meteen een jaar of 5 gebruik. Mijn huidige PC is bijvoorbeeld ondertussen al nagenoeg 5 jaar oud:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB intern, Geforrce 6600 GT videokaartje....toentertijd helemaal de shit, maar tegenwoordig?
Daarom is het ook zo mooi om te zien dat het gros van de posts die jij in dit forum plant, precies hetzelfde zijn. Je komt dan ook alleen maar kijken als er rellen zijn, en als je mensen uit kunt lokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
En als je dit nu eens gaat omdraaien... Waarom zijn mensen hier niet zo netjes tegenover jou?
Het klopt namelijk helemaal wat je hier zegt. Als je je niet zo betweterig gedraagd zullen mensen ook niet zo snel het tegendeel willen bewijzen. Dat het nogmaals erg makkelijk te vinden is hoef ik natuurlijk niet nog eens te vermelden![]()
[..]
Als jij zegt dat je NIET op andere forums post en mensen vinden later dan dat je dit gewoon wel doet dan heb jij gewoon gelogen. Zo simpel is het. Als je het niet wil zeggen... dan zeg je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je toch om te reageren?Ik merk dat wel vaker namelijk.
Huh, heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij zit je hem ook onder je andere nickname lastig te vallen met zijn geboortedatum he?
Eigenlijk wel benieuwd van wie TOT dit gehoord heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh, heb je het tegen mij?
Ik heb alleen geen bal verstand van PC's en computersquote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef mediaconsument het volgende:
Gewoon zelf een pc in elkaar zetten, dat is de manier.
Het probleem met die complete systemen is dan ook dat als er iets kapot is, je het complete systeem kwijt bent. Je kunt dan ook beginnen met een systeem met erg sterke processor, veel geheugen en een wat mindere videokaart, zodat je een paar maanden later een goede videokaart kunt kopen voor heel wat minder.
jouw kortzichtigheid is niet mijn probleem. Snap dat danquote:Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:
Daarom is het ook zo mooi om te zien dat het gros van de posts die jij in dit forum plant, precies hetzelfde zijn. Je komt dan ook alleen maar kijken als er rellen zijn, en als je mensen uit kunt lokken.
Toen zei je bijvoorbeeld dat je ging werken en kwam je om de 3 seconden weer lurkenquote:Daarbij heb je leugens en leugens uiteraard, en blijkbaar ben ik een keiharde leugenaar omdat ik maarliefst 3 posts op een ander forum heb gedaan, een half jaar terug. Dat is verwaarloosbaar weinig tov het aantal posts in dit forum.
Wat laat jou denken dat ik niks beters te doen heb? Heb jij ondertussen wel al wat beters te doen overigens?quote:Daarbij, wat boeit dit jou eigenlijk? Waarom blijf je mensen met dergelijke taal lastigvallen? Heb je niks beters te doen?
Waarom voel jij je aangesprokenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh, heb je het tegen mij?
Val me dan ook niet lastig met je overbodige posts.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
jouw kortzichtigheid is niet mijn probleem. Snap dat dan
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Michielos het volgende:
Ik heb alleen geen bal verstand van PC's en computers
Je valt in herhaling op een saaie manier sorryquote:Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Val me dan ook niet lastig met je overbodige posts.
Je maakt van deze overbodige conclusie nu wel jouw probleem namelijk. Daarbij heb je ook het verkeerde forum uitgekozen om op een dergelijke manier bezig te gaan. Oftewel verteld dit meer over jou, dan over mij.
Ik wist dat die vraag zou komen, de voorspelbaarheid...quote:
Rise of the Triad .. ken je die nog?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef ToT het volgende:
Legend of Kyrandia....ik WEET dat ik het leuk vond, maar kan het niet meer voor de geest halen.
Lands of Lore was inderdaad erg gaaf!En origineel, dat je door een vloek steeds veranderde!
Hij had het over iedereen kunnen hebben... maar frapant dat jij reageert met "bedoel je mij soms" opmerkingquote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik wist dat die vraag zou komen, de voorspelbaarheid...
Maar goed, omdat ik een post had geplaatst, daarna mediaconsument en ongeveer op hetzelfde tijdstip ToT. Ik neem toch aan dat ToT het niet aan mediaconsument vroeg.
Ze proberen wederom duidelijk te maken dat ze het recht hebben om mensen hun privacy te disrespecteren. Snap dan ook niet wat dat volk hier binnen dit forum doet! Heeft bar weinig met het onderwerp te maken eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
JONGENS HOU NOU EENS OP MET DE GELUL!!!
Ruzie maken via een forum, tief toch lekker op hee.
Wat is het onderwerp hier dan? Op dit topic bedoel ik. (ouwe hoer topicquote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ze proberen wederom duidelijk te maken dat ze het recht hebben om mensen hun privacy te disrespecteren. Snap dan ook niet wat dat volk hier binnen dit forum doet! Heeft bar weinig met het onderwerp te maken eigenlijk.
ik vond LOL echt een butt game. Bij deel 1, zit je op een gegeven moment in een grot, ver in het spel... Dan save je en kom je er nooooit meer uit omdat een switch buggedquote:Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef ToT het volgende:
Legend of Kyrandia....ik WEET dat ik het leuk vond, maar kan het niet meer voor de geest halen.
Lands of Lore was inderdaad erg gaaf!En origineel, dat je door een vloek steeds veranderde!
Je zit binnen het TRU forum, we mogen dan ook blij zijn dat er hier een ouwehoer topic is, echter zijn er wel betere ouwehoerplekken te vinden binnen het fok forum. GC bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp hier dan? Op dit topic bedoel ik. (ouwe hoer topic)
Nou, dan ben ik echt heel benieuwd wie die na-aper isquote:Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef ToT het volgende:
Ik heb niks gehoord over kloontjes of wat dan ook, maar ik moet zeggen dat bepaalde opmerkingen wel verdomd opvallend zijn soms, Joepie!
Nah, ik vind het hier gezelliger dan in GC. En in het Ouwehoer topic mag je dus lekker offtopic praten. Ik zie Bastard en kornuiten ook niet hun offtopics in GC plaatsen, overigensquote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je zit binnen het TRU forum, we mogen dan ook blij zijn dat er hier een ouwehoer topic is, echter zijn er wel betere ouwehoerplekken te vinden binnen het fok forum. GC bijvoorbeeld.
Of je postte voordat je in TRU kwam al met een ander account, en wist je dat wat je wou gaan posten, dat account schade zou gaan opleveren. Oftewel ben je iedereen voor, en heb je een relkloon ontwikkeld.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt heel benieuwd wie die na-aper is.
Ik denk trouwens, dat als ik met een ander account was gaan posten, remlof niet zo schappelijk geweest zou zijn. En nee, ik heb geen behoefte om trucs met ip-adressen uit te halen.
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontjequote:Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan ben ik echt heel benieuwd wie die na-aper is.
Ik denk trouwens, dat als ik met een ander account was gaan posten, remlof niet zo schappelijk geweest zou zijn. En nee, ik heb geen behoefte om trucs met ip-adressen uit te halen.
Bovendien vind ik de persoon waar het hier om gaat niet boeiend genoeg om speciaal daarvoor met een ander account te gaan posten.
Dat dus ook ja!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Je bent me iets te oude-jongens-krentebrood-achtig aan het posten hier.
Anders zoek je gewoon mijn eerste posts even op, dan zul je zien hoe ik hier gekomen ben.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef mediaconsument het volgende:
Of je postte voordat je in TRU kwam al met een ander account, en wist je dat wat je wou gaan posten, dat account schade zou gaan opleveren. Oftewel ben je iedereen voor, en heb je een relkloon ontwikkeld.
Niet om het een of ander, die eerste post van je binnen dit forum sprak boekdelen. Met het bekende opli...euhh paragnosten verhaal. Met dergelijke onderwerpen krijg je genoeg actie, dat staat vast.
Waarom maak je eigenlijk geen kloon voor VBL ofzo, en ga je daar staan propageren dat voetbal een debiele sport is?
Heeft weinig met paranoïa te maken. Je komt namelijk over alsof je in staat bent om een christelijk forum te gaan bestoken met GOD BESTAAT NIET posts. En dan mensen uit te lachen dat ze hierop in gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Anders zoek je gewoon mijn eerste posts even op, dan zul je zien hoe ik hier gekomen ben.
Verder postte ik hiervoor meer op Gathering of Tweakers, dus tja, ik weet heus wel een beetje hoe forums werken. Bovendien maak ik als webdevelopster zelf internet.
En verder, doe niet zo paranoia. Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn.
Ja van jouquote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
Dan zou ik wel betere manieren kunnen verzinnen om vrienden te maken, eigenlijk.
Je zult ze toch wel moeten maken, op het moment dat je iets wil opsteken van de zaken die hier besproken worden. Of het moet zijn dat je denkt veel op te steken door mensen/zaken belachelijk te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden.
Morrowind nooit gespeeld maar Oblivion kompleet gek gespeeldquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
<SNIP>
Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
Ik care niet echt om pixelmeiden om eerlijk te zijn. Hoe vet ik morrowind ook vond, over de dungeons ben ik het eens. Saai en eentoning(maar 't moet gedaan worden). Wat ik jammer vond aan morrowind was dat het eigenlijk enkel berggebieden zijn zonder bossen. Ik hoop dat er een elder scrolls uitkomt in Valenwood ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef ToT het volgende:
Morrowind is an sich grafisch echt bout!Daar MOET je modjes voor downloaden.
Je hebt veel meer verschillende skills, de sfeer is veel gaver, de verhaallijn is veel interessanter, de omgevingen zijn minder eentonig enz enz enz.
Klopt idd @ tempels en gates en grotten enzo. Om eerlijk te zijn kwam ik daar zo min mogelijk in omdat ik dat SAAI vond! En de gates? Daar had ik al HELEMAAL een tyfushekel aan!
Paarden heb ik nooit gebruikt, behalve die ene die je bij de assassins club (of hoe die ook heet) krijgt: als je die te pletter laat flikkeren (jaja, we zijn diervriendelijk!) is-ie even bewusteloos en kun je hem als backpack gebruiken!
Michielos, gewoon flink veel modjes downloaden!Sommige modjes maken het grafisch allemaal een heel stuk beter, of geven enorme lappen land er bij, nieuwe wezens, nieuwe quests, interessante dungeons, nieuwe wapens, sexy meiden (je kunt ze ook helemaal naakt krijgen als je wil) nieuwe playable races enz enz enz.
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt of wilt suggereren... Maar er is hier een aantal mensen die gewoon mijn homepage kennen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Bastard het volgende:
Is ook een veelvuldig gebruikte PI voor sommige .. mmm
Ja uiteraard, dat kan niet anders tochquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
En eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar de accounts die zo posten dat ze op mij lijken, want dat zijn natuurlijk ontzettend leuke mensen
.
Two Worldsquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Michielos het volgende:
Ik vond Oblivion er mooi uitzien, had het voor 15 euro op de koop getikt. Ik ben geen fervent RPG'er, maar kan me wel vinden in jouw punten van kritiek. Ik vind het echter ook heerlijk om eens gewoon rond te lopen door werelden (vooral bossen vind ik altijd mooi). Is hier geen cheat ofzo voor
Geen behoefte aan, ik ben niet zo van het ongefundeerd dingen roepen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
Nou ja mag mij ook uitmaken voor kloon hoor, ben ik ook.
Tis dat er door die laatste password gerommel alle kloons kwijt zijn geraakt van mijquote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ik ben niet zo van het ongefundeerd dingen roepen.
Op driekwart had ik het wel gehad, en toen ben ik maar naar het einde (main quest) geraced (toen was ik toch al level 74quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef ToT het volgende:
Ik ben ff aan dat spel begonnen, maar het kon me niet echt boeien.
Gothic III heb ik uit pure verveling gespeeld. Vond ik ook geen topper.
Dat soort spellen moet je een tijd spelen voordat het je uberhaupt kan boeien denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef ToT het volgende:
Ik ben ff aan dat spel begonnen, maar het kon me niet echt boeien.
Gothic III heb ik uit pure verveling gespeeld. Vond ik ook geen topper.
Heb laatst alle commanders challenges completed bij Red Alert Uprising. De adrenaline stroomde weer rijkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op driekwart had ik het wel gehad, en toen ben ik maar naar het einde (main quest) geraced (toen was ik toch al level 74.
... en de "eindbaas" koste wel wat moeite ... maar verder ...
Ben er ook niet opnieuw mee begonnen.
Dungeon Siege e.d. vind ik toch leuker.
Het idee van een grote open wereld is leuk, maar in de praktijk vind ik het tegenvallen.
Sowieso ben ik zelf toch meer een hardcore strategy gamer
Rise of the Triads. Geweldige game! Heb hem tegenwoordig op mijn Nokia N95 draaien (geport).quote:
Ik had doom al werkend op mijn 6600 destijds. Was mooi om te zien hoe mensen kijken als ze je degelijke 3d games zien spelen op een telefoon terwijl de meesten een telefoon hadden waar ze de camera nog mee aan het ontdekken waren.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Rise of the Triads. Geweldige game! Heb hem tegenwoordig op mijn Nokia N95 draaien (geport).
Dat soort shooters die nog geen muis nodig hadden zijn er prima op te spelen!
@ToT
"No! Don't shoot! Please! No...NO! Please! Please!"
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik had doom al werkend op mijn 6600 destijds. Was mooi om te zien hoe mensen kijken als ze je degelijke 3d games zien spelen op een telefoon terwijl de meesten een telefoon hadden waar ze de camera nog mee aan het ontdekken waren.
Op mijn huidige p1i is het paradepaardje de emulatie van megadrive games, het is zo lekker om in de trein weereens een oldskool sonic & knuckles of bomberman te spelen.![]()
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Michielos het volgende:
sowieso.. zeggen dat je RTS fan bent en dan red alert spelen =
Starcraft!!!! FTW!
Speel nu enkel nog Flight Simulator X overigens.
Het spel is geweldig omdat het super multiplayer was, veel tournaments omheen zaten, alle 3 de rassen ook echt anders (i.p.v. enkel ander kleurtje en art) en het gebaseerd was op strat en matchups en niet op "mass 1 unit and win" .quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.
Die hele starcraft hype heb ik nooit begrepen. Zo geweldig vond ik 'm niet.
& flink gejat van Warhammer 40.000
Op een aantal uitzonderingen na, heb ik sinds Warcraft 1 en Command & Conquer zowat alle RTS games mogelijk gespeeld. Daarbij ben ik niet meer van het hardcore gamen, echter kan ik wel zeggen dat ik net zo hard als alle andere starcraft fans uitkijk naar het nieuwe deel.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Michielos het volgende:
sowieso.. zeggen dat je RTS fan bent en dan red alert spelen =
Starcraft!!!! FTW!
Speel nu enkel nog Flight Simulator X overigens.
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een aantal uitzonderingen na, heb ik sinds Warcraft 1 en Command & Conquer zowat alle RTS games mogelijk gespeeld. Daarbij ben ik niet meer van het hardcore gamen, echter kan ik wel zeggen dat ik net zo hard als alle andere starcraft fans uitkijk naar het nieuwe deel.
Overigens moet ik zeggen dat Red Alert 3 een degelijke RTS was, die challenge biedt dan ook leuke uitdagingen. In mijn top 3 zal hij echter niet komen, al is het wel lastig kiezen tussen Starcraft en de eerste Command & Conquer. Niet ver daarna volgt de originele Warcraft 3, de expansion was wel leuk enzo, echter vond ik die nieuwe units niet zo bijster interessant.
De reden overigens dat ik twijfel tussen Starcraft en de eerste C&C is omdat ik de ene keer last heb van een unitlimit, oftewel lekker vrijuit wil spelen, en de andere keer heb ik liever wat makkelijker resources vergaren. Dat kan namelijk een hel zijn in C&C.
Overigens wil ik de namen Total Annihilation en Kohan ook laten vallen, daar dit stiekem ook erg goede RTSen waren.
Dune 2 ben ik inderdaad ook nog vergeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.
Die hele starcraft hype heb ik nooit begrepen. Zo geweldig vond ik 'm niet.
& flink gejat van Warhammer 40.000
En de crazy bytes natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:56 schreef Michielos het volgende:
die games heb ik ook gespeeld (stonden op oude Twilight CD-ROM)
Dan mogen we trouwens ook commandos niet vergeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef ToT het volgende:
Z....komt me heel vaag bekend voor.....
Cannon Fodder was idd humor!
Twilight? Crazy Bytes!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie kent het spel "Pong"
Opzich was het spel zijn tijd vooruit.. het was een soort tennis achtige shooter maar met adventure elementen. Zo kon je met z'n tweeen spelen en ondertussen samen praten (spatiebalk was onvindbaar).
Maar het had wat kinderziekten en werd niet het succes dat het potentioneel wel in zich had. Toch nog altijd een geweldige underground shooter die niet veel mensen kennen
Als ik dat plaatje zie, hoor ik in mijn hoofd meteen weer dat geluid erbijquote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja wie kent het niet, daar begon het allemaal mee
Hm dat kan ik mij niet herrineren.. misschien andere versie dan. Maar er zijn ook een hoop spellen weer op gebaseerd, zo speelde ik een heel verslavend ijshockey variant (ijshockey op een zwarte achtergrond jaja)quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie, hoor ik in mijn hoofd meteen weer dat geluid erbij.
En als je de joystick iets te snel bewoog, kon je die bal niet tegenhouden. Dan ging ie dwars door je racket heen.
Dune2 was de eerste (op PC) samen met WC1 & toch wel 1 van de betere. Vooral dankzij de 'spice' & nog meer door de scheiding van plateau's & zand, waardoor je niet naar elkaar toe kon bouwen. (DE manier om C&C te winnen ... Torentjes & bunkers bouwen naar het kamp van de vijandquote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Michielos het volgende:
Het spel is geweldig omdat het super multiplayer was, veel tournaments omheen zaten, alle 3 de rassen ook echt anders (i.p.v. enkel ander kleurtje en art) en het gebaseerd was op strat en matchups en niet op "mass 1 unit and win" .
Verder was ik een 200 APM Protoss speler![]()
zo nerdig
GOTO 10quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef ToT het volgende:
ZX Spectrum ennnn....nog iets. Whatever!
Ik had mijn Pong bij de Dixons gekocht voor 25 gulden, samen met mijn broer voor gespaardquote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef Bastard het volgende:
Hm dat kan ik mij niet herrineren.. misschien andere versie dan.
Later kreeg ik de Atari 600XL, en daarop leerde ik voor het eerst programmeren (in Basic)quote:Maar er zijn ook een hoop spellen weer op gebaseerd, zo speelde ik een heel verslavend ijshockey variant (ijshockey op een zwarte achtergrond jaja)
Overigens speelde ik dat op een Atari vlgs mij, PC games is niet aan mij besteedt.
Tijdens de null-modem party naar de tegenstander zijn pc sluipen en op R gevolgd door enter drukken, dat was de ultieme truc.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dune2 was de eerste (op PC) samen met WC1 & toch wel 1 van de betere. Vooral dankzij de 'spice' & nog meer door de scheiding van plateau's & zand, waardoor je niet naar elkaar toe kon bouwen. (DE manier om C&C te winnen ... Torentjes & bunkers bouwen naar het kamp van de vijand)
Zo'n enorme multiplayer ben ik nooit geweest, maar dat wie het snelste kon "klikken" op de build ... icoontjes won (& dat was meestal moi) is iets waardoor ik het na C&C Red-Alert 1 wel een beetje had gehad met dergelijke RTSen.
Ik ben begonnen met de originele pong. Daarna kreeg ik al snel een atari 2600 waarmee ik gekke scores neerzette in pacman, centipede en missile command. Ook was dat pinball spel met vierkante bal tof overigens. Dat waren nogeens tijden.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hm dat kan ik mij niet herrineren.. misschien andere versie dan. Maar er zijn ook een hoop spellen weer op gebaseerd, zo speelde ik een heel verslavend ijshockey variant (ijshockey op een zwarte achtergrond jaja)
Overigens speelde ik dat op een Atari vlgs mij, PC games is niet aan mij besteedt.
Huh, had jij niet gewoon een snoertje om ze met elkaar te verbinden dan?quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
Ach, altijd nog beter dan met de Atari 800XL 2 cassetteradio's tegenover elkaar zetten, eentje met de speaker bij de microfoon van de ander, eentje op Play en ander op Record, om zo spelletjes te kopieëren!
Een maat van me had een amiga 500. Dat systeem was zijn tijd ver vooruit! Toffe spellen ook altijd.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:25 schreef ToT het volgende:
Amiga 500....daar heb ik meerdere van gehad, maar ik heb nog nooit een harde schijf er bij gehad. Die kostten toen 1000 gulden voor 40 MB of zo!
Echt geweldige computers, behalve met de Software Failures (dat ellendige knipperende powerlampje, en dan dat zwarte scherm met die rode letters en een rood knipperrend kader er omheen), of als disk 10 van Secret of Monkey Island corrupt bleek te zijn enz.
Ach, altijd nog beter dan met de Atari 800XL 2 cassetteradio's tegenover elkaar zetten, eentje met de speaker bij de microfoon van de ander, eentje op Play en ander op Record, om zo spelletjes te kopieëren!Alleen Whirleynerd viel niet op deze manier te kopieëren!
(Oepsie!Praten over illegale kopietjes mag niet meer van Brein!
Brein wil verbod op praten over downloads )
Yepquote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tsja wie kent het niet, daar begon het allemaal mee
Ik vond het altijd een beetje jammer dat het Basic van Atari 600XL/800XL niet uitwisselbaar was met Commodore 16/64.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef ToT het volgende:
Was ook altijd leuk: cassette er in, CLOAD intypen en zachtjes wegsluipen, want elk tikje kon het laden al verknoeien, maar daar kwam je pas na een kwartier achter!
Ouder dan ik dacht en mijquote:Op donderdag 10 december 2009 19:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja ja, wat zal mijn geboortedatum eigenlijk zijn he.
Ik ben inderdaad ouder (en wijzerquote:
Zo heb ik m'n zus eens bijna gewurgd ...quote:Op donderdag 10 december 2009 19:34 schreef ToT het volgende:
Was ook altijd leuk: cassette er in, CLOAD intypen en zachtjes wegsluipen, want elk tikje kon het laden al verknoeien, maar daar kwam je pas na een kwartier achter!
Nog leuker: je koopt een boek met codes er in en typt het over: "poke 110, 68, 12, 18" en weet ik wat nog meer.
Na een paar uur heb je het hele boek ingetypt, je typt CSAVE in, en je had een nieuw spelletje op een cassette staan!![]()
![]()
(Tenminste als je geen punt voor een komma aanzag in die ellenlange lap tekens....en foutopsporing bestond nog niet!
)
Ik heb wel eens aan het eind per ongeluk CLOAD i.p.v. CSAVE ingetypt!Hele middag werk kwijt! En een keer VLAK voor het opslaan een stroomstoring gehad!
Het verschil tussen jou en mij is dat jij van mij mag denken dat je wijzer bent.quote:Op donderdag 10 december 2009 19:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad ouder (en wijzer) dan jij ja
.
Oftewel, het is niet wijs jezelf wijs(/wijzer) te noemenquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Bastard het volgende:
Het verschil tussen jou en mij is dat jij van mij mag denken dat je wijzer bent.
Nou ja, ik word in real life altijd zo'n 15 jaar jonger geschat. Paar weken geleden werd ik 27 geschat door iemand. Dat vond ik best shocking, zo oud word ik zelden geschatquote:Op donderdag 10 december 2009 19:46 schreef Bastard het volgende:
Het verschil tussen jou en mij is dat jij van mij mag denken dat je wijzer bent.
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:50 schreef ToT het volgende:
Tja vandaag de dag weet mijn broer ook nog wel die annectdote over CLOAD i.p.v. CSAVE te vertellen, want hij had ook urenlang mee zitten typen!(Ik wel een stuk langer dan hij, maar toch!
)
Broekiequote:Op donderdag 10 december 2009 19:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou ja, ik word in real life altijd zo'n 15 jaar jonger geschat. Paar weken geleden werd ik 27 geschat door iemand. Dat vond ik best shocking, zo oud word ik zelden geschat! Volgende maand word ik 38
.
Kwestie van een goede balans in gezond en ongezond leven denk ik. Bovendien ben ik klein, geen grijs haar, en geen ouderdomsrimpels, niet dik, en heeeeeeeeeel belangrijk: GEEN PITTIG KAPSEL.
En het is ook gedeeltelijk genetisch bepaald en ook dankzij mijn Aziatische genen. Mijn vader werd rond zijn 50e altijd rond de 30 geschat.
Dus jij komt meer uit de tijd van de Beatles begrijp ikquote:
Ik ook niet bewust hoor. Maar doordeweeks vind ik altijd prettig om (extreem?) gezond te leven en in het weekend leef ik eigenlijk altijd erg ongezond (en da's nog zachtjes uitgedruktquote:ik doe niet aan 'balans'
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dus jij komt meer uit de tijd van de Beatles begrijp ik? Die tijd heb ik net een beetje gemist.
... dan leef ik altijd in het weekendquote:Ik ook niet bewust hoor. Maar doordeweeks vind ik altijd prettig om (extreem?) gezond te leven en in het weekend leef ik eigenlijk altijd erg ongezond (en da's nog zachtjes uitgedrukt).
Je komt uit 1968? Ik zie net dat Pong uit mijn geboortejaar komt. Wat een goed jaar was dat tochquote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Nee. Dan had ik niet als kleuter achter de eerste Pong gezeten he. Wel blijven opletten![]()
Ok... Als Peuter danquote:Op donderdag 10 december 2009 20:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Je komt uit 1968? Ik zie net dat Pong uit mijn geboortejaar komt. Wat een goed jaar was dat toch.
Ah 1971 dusquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef R0N1N het volgende:
Ok... Als Peuter dan![]()
Ik zal je helpen ... Toen ik geboren werd was Jim Morrison nét de pijp uit.
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:27 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah 1971 dus. Jij komt dus ook nog uit de tijd dat er nog geen kleuren bestonden en de hele wereld nog zwart/wit/grijs was
.
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef ToT het volgende:
Ow dit is de eerste positieve reactie die ik over die film zie!
Nou, het mijne is nu begonnen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 20:15 schreef R0N1N het volgende:
... dan leef ik altijd in het weekend
Jim Morrisonquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ok... Als Peuter dan![]()
Ik zal je helpen ... Toen ik geboren werd was Jim Morrison nét de pijp uit.
Met jouquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:09 schreef Djinx het volgende:
wat een lange kut dag wordt dit
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef mediaconsument het volgende:
Ik had doom al werkend op mijn 6600 destijds. Was mooi om te zien hoe mensen kijken als ze je degelijke 3d games zien spelen op een telefoon terwijl de meesten een telefoon hadden waar ze de camera nog mee aan het ontdekken waren.
Nee hoor. Hier is nog iemand die redelijk positief was over de film.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:48 schreef ToT het volgende:
Ow dit is de eerste positieve reactie die ik over die film zie!
Dan moet je eten.quote:
pff. Ontbijt is zwaar 'overrated'. Doe er al 18 jaar niet meer aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:22 schreef Darkwolf het volgende:
Dan moet je eten.
Zelf ga ik zo een frisse neus halen onder het genot van een peukie.
(Ontbijt is het belangrijkste maal van de dag. Zelf heb ik een beter energie nivo over de hele dag heen sinds ik ben gaan ontbijten. Ontbijt = Profeit!)
Die 7650 heb ik ook gehad, al weet ik niet zeker of ik daar ook al doom op kon gebruiken. Op dat ding had ik in ieder geval wel een universele afstandsbediening en een emulator zodat ik die n-gage spellen kon spelen. Tony Hawk Pro Skater op een telefoon was toen ook al ver zijn tijd vooruit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 08:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad!
Zelf had ik DOOM draaien op de Nokia 7650... de allereerste smartphone op de markt dan wel de allereerste smartphone met camera op de markt.
Deze had ook geen extern geheugen en je had maar een megabyte of 4 tot je beschikking.
Als ik DOOM dan installeerde, had ik nog net genoeg ruimte om 10 foto's te maken ofzo! Maar ik had wel de shareware versie van DOOM 1 draaien hoor! Vette sjit man!![]()
Van niet ontbijten krijg je veel stress, daar je van het ontbijt een groot deel van de energie krijgt om de dag door te komen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef R0N1N het volgende:![]()
[..]
pff. Ontbijt is zwaar 'overrated'. Doe er al 18 jaar niet meer aan![]()
De moderne mens maakt/eet/behandeld zichzelf kapot, ziek, zwak & misselijk. Niet zozeer het individu, maar als soort worden we er niet beter / sterker op zo. in tegendeel.
True as that may be, wat heeft dat verders te maken met het feit dat ontbijten wel degelijk heel belangrijk is?quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:27 schreef R0N1N het volgende:
De moderne mens maakt/eet/behandeld zichzelf kapot, ziek, zwak & misselijk. Niet zozeer het individu, maar als soort worden we er niet beter / sterker op zo. in tegendeel.
Eeehhmmm... je bent lichtelijk in de war, denk ik.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef mediaconsument het volgende:
Die 7650 heb ik ook gehad, al weet ik niet zeker of ik daar ook al doom op kon gebruiken. Op dat ding had ik in ieder geval wel een universele afstandsbediening en een emulator zodat ik die n-gage spellen kon spelen. Tony Hawk Pro Skater op een telefoon was toen ook al ver zijn tijd vooruit.
*zucht*quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:32 schreef Djinx het volgende:
oh je wilt zeggen dat je tot 's avonds niet eet? oke dat kan als je om 2 uur wakker word maar wat als je om 8 uur op moet ..doe je het dan alleen met vifit ofzo?
Dat durf ik te betwijfelen. Ik heb opeenvolgend de 7650, de 6600 en de 6680 gehad, nu heb ik een p1i overigens.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
True as that may be, wat heeft dat verders te maken met het feit dat ontbijten wel degelijk heel belangrijk is?
Lekker door de ochtend heen walsen met bakken koffie (en sigaretten) is wel gezond wilde je zeggen?
[..]
Eeehhmmm... je bent lichtelijk in de war, denk ik.
Kijk dit is de Nokia 7650:
[ afbeelding ]
Wat ik al zei: dat ding had 4MB om je hebben en houden op te slaan.
En waarom zou kon ik wel Doom op de 7650 draaien en jij niet toendertijd?
N-Gage bestond trouwens nog niet eens ien het is absoluut onmogelijk om (ook nu) N-Gage te draaien op de Nokia 7650.
Oftewel neppe energie. Koffie laat je namelijk denken dat je je fit voelt, mede door de invloed die het heeft op de spijsvertering.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef R0N1N het volgende:
[..]
*zucht*
Ontbijt is niet het zelfde als lunch.
Ook al sla ik die ook geregeld over.
Daarbij moet ik gewoon 5x in de week om 8 uur al de deur uit, voor m'n werk.
& Vifit ???
THAT would be the day![]()
2 liter koffie wil do
Hoe meer je het doet, hoe belangrijker het wordt, en hoe minder je zonder kunt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:54 schreef Darkwolf het volgende:
True as that may be, wat heeft dat verders te maken met het feit dat ontbijten wel degelijk heel belangrijk is?
Lekker door de ochtend heen walsen met bakken koffie (en sigaretten) is wel gezond wilde je zeggen?
Tja, zal wel door mijn natuurlijke overdosis energie komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:04 schreef mediaconsument het volgende:
Overigens bestaat mijn ontbijt tegenwoordig uit muesli met vruchten en yoghurt. Scheelt flink wat kosten en moeite, en als je een beetje goede muesli kunt vinden, ook nogeens een flinke bult energie.
Ja maar... die client alleen al was misschien 2MB.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:28 schreef mediaconsument het volgende:
Die 7650 heb ik ook gehad, al weet ik niet zeker of ik daar ook al doom op kon gebruiken. Op dat ding had ik in ieder geval wel een universele afstandsbediening en een emulator zodat ik die n-gage spellen kon spelen. Tony Hawk Pro Skater op een telefoon was toen ook al ver zijn tijd vooruit.
Als ik tegenwoordig ga stappen, dan is dat broodnuchter. Oftewel heel de avond water drinken, en van tevoren zorgen dat ik goed gegeten heb. Als de muziek dan een beetje goed is, dan heb ik genoeg energie om de hele avond flink te dansen. Drum 'n' bass is dan ook muzikale drugs voor mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:14 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Tja, zal wel door mijn natuurlijke overdosis energie komen![]()
Stond 15 jaar geleden ook elk weekend te raven tot de zon weer op kwam (En dan ook echt 8 uur lang "springen") ... zonder speed / coke of pillen. (Als één van de zéér weinigen)
Groot was het niet, zo had ik dan ook nog sonic voor de n-gage, echter was deze net wat kleiner. Denk zelfs dat doom net wat groter was dan Tony Hawk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:18 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Ja maar... die client alleen al was misschien 2MB.
Dan kon het spel zelf niet groter zijn dan 2MB.
Tony Hawk Pro Skater was toch 3D neem ik aan? Was dat spel echt maar plus minus 2MB?
Nogmaals... dat neemt niet weg dat het ongezond is. Het lichaam is er op gemaakt om te overleven natuurlijk dus ja het is niet onmogelijk.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef R0N1N het volgende:
Hoe meer je het doet, hoe belangrijker het wordt, en hoe minder je zonder kunt.
Hoe eerder en beter ik ontbijt, hoe minder behoefte ik heb aan snoep/chips en andere ongezonde zooi de rest van de dag. Dat is wat ik ervan ervaar tenminste. Heb dan ook nog nooit koffie gedronken.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:24 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Nogmaals... dat neemt niet weg dat het ongezond is. Het lichaam is er op gemaakt om te overleven natuurlijk dus ja het is niet onmogelijk.
Zelf was ik dan ook geen ontbijter, maar ik merk wel het verschil en profeit sinds ik dit dus WEL ben gaan doen en sindsdien kan ik inderdaad niet meer zonder.
In dit geval maak je jezelf afhankelijk van een behoefte die er sowieso al had moeten zijn en je lichaam stiekum wel op om vraagt.
Maar goed... je moet het zelf weten. Daarom zeg ik dat IK persoonlijk er geen spijt van heb gehad om mijzelf afhankelijk te maken en nu serieuze honger krijg als ik 2 uur wakker ben (meteen ontbijten als ik net wakker ben zal inderdaad nooit gaan lukken.)
Don't bother.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:22 schreef mediaconsument het volgende:
Groot was het niet, zo had ik dan ook nog sonic voor de n-gage, echter was deze net wat kleiner. Denk zelfs dat doom net wat groter was dan Tony Hawk.
Hier kom ik nog op terug, heb weer een reden om mijn 7650 backups uit de kast te trekken.
Die vulkanen, ik had zoiets van als je dan toch dood moet gaan, dan maar daar op die top van yellowstone.quote:Op donderdag 10 december 2009 23:26 schreef Flammie het volgende:
Net naar 2012 geweest met mijn vriendin...
De film was heel mooi gemaakt maar het duurde wel erg lang
Het werd op een gegeven moment gewoon verveld imoMaar je kijkt je ogen uit
Alhoewel ik water wel saaier vind als VUUR!
Ik was gewend om 3x in de week iets te eten met rijst... maar mn kinderen eten het gewoon niet, nu probeer ik het zo nu en dan om het ze te geven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:15 schreef Flammie het volgende:
Mijn ontbijt bestaat uit noodles, rijst of andere oosterse rotzooi
Ga vandaag maar eens wat yoghurt pakken ofzo
Kinderen pakken taal goed op hoor, en ze zeggen dat meertalige opvoeding kinderen een voorsprong geeft in hun verdere ontwikkelingen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:56 schreef Flammie het volgende:
Ik denk dat mijn kinderen in de future me geen last zullen bezorgen als het op rijst eten aankomt...
Ik ben me sowieso aan het verdiepen in multicult kinderen raisen lately..
Ik denk dus dat mijn kind opgevoed gaat worden met Nederlands en Thais als taal en dat hij/zij Engels op school gaat leren omdat dat nou een makkelijk te leren taal is
Niet dat ik snel aan kinderen begin maar toch leuk om alvast verhalen te lezen en je wat in te lezen op dit gebied
Ze zeggen dat niet, pedagogen weten dat. Dus je kunt met een gerust hart meertalige opvoeding doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kinderen pakken taal goed op hoor, en ze zeggen dat meertalige opvoeding kinderen een voorsprong geeft in hun verdere ontwikkelingen.
Hehehe, iets met mand en vallen ...quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:30 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Don't bother.
Zie deze lijst: http://fliiby.com/search.php?q=Nokia+N-gage+QD+Games
De enige spellen die je zou kunnen draaien is Puzzle Bobble en Snakes.
De rest van de games zijn 5MB en groter.
Tony Hawk Pro Skater is maarliefst 14MB groot.
Nu jij weer!
en hard!quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat sletje moet eens goed worden genomen, wa?
ricky dangerous.. was dat zoiets als dangerous dave op de PC?quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:21 schreef Bastard het volgende:
Paperboy inderdaad, moeilijk irritant vond ik dat
Ik speelde toen vlgs mij ook Lotus 1, 2 en 3 en ricky dangerous
"Hi, I'm Muzzy."quote:Op vrijdag 11 december 2009 12:02 schreef Bastard het volgende:
Kinderen pakken taal goed op hoor, en ze zeggen dat meertalige opvoeding kinderen een voorsprong geeft in hun verdere ontwikkelingen.
Die van mij kijken bijna dagelijks Dora, weet niet of je het kent maar dat poppetje leert ze ook veelal engelse uitspraken en dan moeten ze dat nazeggen, dus pikken ze wel op.
En ik laat ze sochtends ook wel eens naar een kinderprogramma op de BBC kijken, ik heb ze nog niet gehoord over "ik versta het niet"
Een voorsprong in hun verdere ontwikkeling gaat het dus over en niet over hoe je handig door de wereld kunt reizenquote:Op vrijdag 11 december 2009 12:26 schreef R0N1N het volgende:
[..]
"Hi, I'm Muzzy."![]()
Zelf heb ik engels geleerd door TV kijken & computer games.
Toen ik eenmaal Engels kreeg op school, wist ik het meeste al. (Sprak alleen geen Engels maar Amerikaans volgens m'n leraar Engels)
Talen geven absoluut een voorsprong. Maar niet alle.
... met Nederlands, Fries, Zweeds, Fins etc. kom je niet zo ver ...![]()
Met Engels, Spaans & Frans kom je de wereld rond (met een beetje Kantonees erbij voor in China e.o.)![]()
Niet dat ik al die talen beheers overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |