abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 december 2009 @ 08:13:46 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75471491
quote:
Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Ook echt "Bizar stalkgedrag"

!!!!!!!! x 100000000000

Het is internet en we hebben google... echt geen moeite !!! x 100000

Iemand die een forum moet moderaten zou dit gewoon moeten weten. Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.
Het plaatsen daarvan zou maar 1 doel dienen namelijk, treiteren. En dat is iets wat hier niet wenselijk is.
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 08:17:53 #102
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75471520
quote:
Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:

Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt .
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 08:43:46 #103
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_75471829
Waarom is het nog geen vrijdag?
Sterker nog...
Waarom is het nog geen weekend?
Ik ga in hoger beroep!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:05:33 #104
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75472229
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
Dus eigenlijk is het een soort roeping .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  donderdag 10 december 2009 @ 09:07:36 #105
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75472267
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is het een soort roeping .
Ja
The truth was in here.
pi_75473322
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.
Het plaatsen daarvan zou maar 1 doel dienen namelijk, treiteren. En dat is iets wat hier niet wenselijk is.
Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellen
  donderdag 10 december 2009 @ 09:53:02 #107
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75473412
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Flammie het volgende:

[..]

Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellen
Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 10:16:26 #108
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_75474008
typische mensen .....
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  donderdag 10 december 2009 @ 10:34:54 #109
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75474584
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Summers het volgende:
typische mensen .....
Het plezier halen uit het jennen van mensen via het internet vind ik ook een zeer aparte bezigheid inderdaad.
The truth was in here.
pi_75475017
quote:
Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hoe meer mensen zich hier kwetsbaar durven opstellen door eerlijk te zijn over zijn/haar ervaringen, hoe beter dit forum zal lopen. Daarom is het ook gevaarlijk als mensen die zich kwetsbaar op durven stellen, hiervoor een stoot onder de gordel terugkrijgen. Deze mensen komen dan niet graag meer terug.

In dat spiraal topic nu ook weer bijvoorbeeld, niemand heeft nog kunnen uitsluiten wat het is, echter is er een mogelijkheid dat dit door een raket is ontstaan. Op dat moment krijg je dus de concensus dat iedereen die anders denkt, onder niburuvolk valt, want je ziet toch duidelijk dat dat een raket is geweest? Daarom komen de verhalen van de interdimensional warpgates met reptilians en 2012 ook gelijk naar boven. Want ja, nibiruvolk wil tenslotte altijd een dergelijke verklaring, wat een domme mensen zijn het.

Daarom blijft geduld een schone zaak, en komt het vaak beter over dat je niet post, in plaats van dat je onpersoonlijke sarcastische meningen rond gaat strooien. Mjah, daar is uiteraard wat volwassenheid voor nodig, een zeldzaam goed.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75475021
quote:
Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)
Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doet

Het is internet en je kiest er uiteindelijk zelf voor hoeveel je over jezelf kwijt wil op internet. Mensen die voor een serieus bedrijf werken weten hier uiteraard alles al vanaf en hebben deze internet minder nodig. Zulke bedrijven gaan je immers ook nachecken op internet alvorens je in dienst te nemen Zo werkt het nou eenmaal. Het is makkelijk, kost absoluut geen moeite en mensen die nogal betweterig op een forum doen en overduidelijk liegen kun je dus binnen 2 minuten op datzelfde internet aan de tand voelen

Dat andere is natuurlijk wel waar: Wil je dit op een forum zien ja of nee.. ik zou ook zeggen van "nee" maar nogmaals, betweterige mensen vallen sneller door de mand omdat er altijd mensen zijn die er minder tegenkunnen, vooral als het zo overduidelijk is

Ik ga btw over 2 weekjes met mijn vriendin naar Parijs enige suggesties?
  donderdag 10 december 2009 @ 10:58:00 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75475255
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:

Ik ben er wel eens geweest, een jaar of 15 geleden, wat mij bijstaat is dat er een 'kunstenaarswijk' is, schijnt bekend te zijn En die vond ik wel mooi en leuk om doorheen te lopen, leuke steegjes etc.
Verder kan ik een rondvaart op de seine wel aanraden als het donker is, dan zijn aan de bruggen allemaal lampjes aan en de eiffeltoren verlicht wat een heel romantisch idee geeft. (mits je niet op de zwervers let die onder de bruggen liggen)
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 10:58:48 #113
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75475282
Ik ben verslaafd aan Flight Simulator X
Ook meteen maar gear, rudder en cockpit shizzle halen
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:04:02 #114
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75475450
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:
Ik ben verslaafd aan Flight Simulator X
Ook meteen maar gear, rudder en cockpit shizzle halen
Wut?

Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
The truth was in here.
pi_75475542
quote:
Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:

[..]

Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doet

Het is internet en je kiest er uiteindelijk zelf voor hoeveel je over jezelf kwijt wil op internet. Mensen die voor een serieus bedrijf werken weten hier uiteraard alles al vanaf en hebben deze internet minder nodig. Zulke bedrijven gaan je immers ook nachecken op internet alvorens je in dienst te nemen Zo werkt het nou eenmaal. Het is makkelijk, kost absoluut geen moeite en mensen die nogal betweterig op een forum doen en overduidelijk liegen kun je dus binnen 2 minuten op datzelfde internet aan de tand voelen

Dat andere is natuurlijk wel waar: Wil je dit op een forum zien ja of nee.. ik zou ook zeggen van "nee" maar nogmaals, betweterige mensen vallen sneller door de mand omdat er altijd mensen zijn die er minder tegenkunnen, vooral als het zo overduidelijk is

Het moment dat iemand google opgaat en searches gaat doen omtrent een persoon waar hij moeite mee heeft en deze persoon daar dan ook mee gaan confronteren, dan heeft deze persoon niets te zoeken op internetfora, Dat is dan ook eerder een teken van ernstige verveling, of een ernstig tekort aan zelfvertrouwen. Dit mede door de houding van: we begrijpen persoon x niet, dus is hij gek. We willen weten waarom hij gek is, dus gaan we in zijn prive wroeten. Daarna gaan we hem hiermee confronteren, want het is leuk om gekke mensen op te winden. We hoeven dan ook niet bang te zijn, want we zitten verscholen achter een alias + avatar, en uiteraard achter de massa. Dat is ook erg makkelijk enzo.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_75475562
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wut?

Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
Dan zou ik toch liever datzelfde uithalen met een simulator als Forza3, daar zit net wat meer actie in volgens mij. Mjah, ieder zijn ding.

ZIt overigens te denken om silent hunter te gaan proberen. Schijnt erg goed te zijn. Duikboten zijn tof.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:10:36 #117
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75475603
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wut?

Best nice, Is echt een topsimulator.

Ik wil uiteindelijk:

Verder nog de cockpit switches, (horizonmeter), 3 schermen en camera , dan kun je je hoofd bewegen inn virtual cockpit mode

Reden dat ik geen combat sit wil, is omdat ik niet per direct actie hoef overigens . Ben geen echte gamer

edit: ow, tis een race gamer. Best cool inderdaad, maar vliegtuigen trekken me meer

[ Bericht 7% gewijzigd door Michielos op 10-12-2009 12:54:32 ]
pi_75475891
Haal dan een g500.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:22:39 #119
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75475977
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:19 schreef mediaconsument het volgende:
Haal dan een g500.
Die ziet er inderdaad mooi uit. Heb mijn bericht aangepast met wat meer "to get" gear voor FSX
  donderdag 10 december 2009 @ 11:25:10 #120
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75476051
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef Michielos het volgende:

[..]

Best nice, Is echt een topsimulator.

Ik wil uiteindelijk:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Verder nog de cockpit switches, (horizonmeter), 3 schermen en camera , dan kun je je hoofd bewegen inn virtual cockpit mode

Reden dat ik geen combat sit wil, is omdat ik niet per direct actie hoef overigens . Ben geen echte gamer

edit: ow, tis een race gamer. Best cool inderdaad, maar vliegtuigen trekken me meer
Super hoor .. maar moet een beetje hier aan denken

The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:25:23 #121
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75476061
Oh mooi die werkt niet
The truth was in here.
pi_75476074
Ik ben meer van de RPG's enzo.
Net een Core i7 systeempje besteld met een Radeon 5850 videokaart en 6 GB intern.
  donderdag 10 december 2009 @ 11:27:09 #123
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75476119
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben meer van de RPG's enzo.
Net een Core i7 systeempje besteld met een Radeon 5850 videokaart en 6 GB intern.
Ik speel wel vaker de oude adventures:

THe 7th guest, Myst, Zork, Kings Quest, Monkey island enz.

Behalve Starcraft heb ik eigenlijk nooit aan hardcore gaming gedaan, daarom is FSX dus for me
  donderdag 10 december 2009 @ 11:27:40 #124
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75476140
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef Bastard het volgende:
Oh mooi die werkt niet
Inderdaad!!
  donderdag 10 december 2009 @ 11:29:12 #125
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75476196
ps. als ik erover nadenk heb ik eigenlijk heel nieuwe computer nodig. Iemand advice for "best bang for the buck"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')