Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.quote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Ook echt "Bizar stalkgedrag"!!!!!!!! x 100000000000
Het is internet en we hebben google... echt geen moeite!!! x 100000
Iemand die een forum moet moderaten zou dit gewoon moeten weten. Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt.
Dus eigenlijk is het een soort roepingquote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
Jaquote:Op donderdag 10 december 2009 09:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het een soort roeping.
Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellenquote:Op donderdag 10 december 2009 08:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat ondanks dat de middelen daar zijn, er totaal geen bijgevoegde waarde vanuit gaat door het geboortejaar of een foto op te zoeken en te plaatsen.
Het plaatsen daarvan zou maar 1 doel dienen namelijk, treiteren. En dat is iets wat hier niet wenselijk is.
Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)quote:Op donderdag 10 december 2009 09:49 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat hoeft inderdaad echt niet maar ik zou het geen stalkgedrag of bizar noemen omdat het gewoon net zo simpel is als tot 3 tellen
Het plezier halen uit het jennen van mensen via het internet vind ik ook een zeer aparte bezigheid inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:16 schreef Summers het volgende:
typische mensen .....
Hoe meer mensen zich hier kwetsbaar durven opstellen door eerlijk te zijn over zijn/haar ervaringen, hoe beter dit forum zal lopen. Daarom is het ook gevaarlijk als mensen die zich kwetsbaar op durven stellen, hiervoor een stoot onder de gordel terugkrijgen. Deze mensen komen dan niet graag meer terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zou het leuk vinden als er op Neerlands grootste forum er een hoekje bestond waar je veilig en zonder gezeur over paranormale zaken kon praten.
Dus toen er werd gevraagd of ik mee wilde helpen om dat voor elkaar te krijgen zei ik ja, ik wil best mijn steentje bijdragen.
Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doetquote:Op donderdag 10 december 2009 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou het heeft wel wat weg van stalkgedrag door het hinderlijk achtervolgen van iemand. De pik op iemand hebben en persoonlijke dingen opzoeken vind ik wel een beetje stalken (en nog een hoop andere dingen)
Ik ben er wel eens geweest, een jaar of 15 geleden, wat mij bijstaat is dat er een 'kunstenaarswijk' is, schijnt bekend te zijnquote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
Ik ga btw over 2 weekjes met mijn vriendin naar Parijsenige suggesties?
Wut?quote:Op donderdag 10 december 2009 10:58 schreef Michielos het volgende:
Ik ben verslaafd aan Flight Simulator X![]()
Ook meteen maar gear, rudder en cockpit shizzle halen
Het moment dat iemand google opgaat en searches gaat doen omtrent een persoon waar hij moeite mee heeft en deze persoon daar dan ook mee gaan confronteren, dan heeft deze persoon niets te zoeken op internetfora, Dat is dan ook eerder een teken van ernstige verveling, of een ernstig tekort aan zelfvertrouwen. Dit mede door de houding van: we begrijpen persoon x niet, dus is hij gek. We willen weten waarom hij gek is, dus gaan we in zijn prive wroeten. Daarna gaan we hem hiermee confronteren, want het is leuk om gekke mensen op te winden. We hoeven dan ook niet bang te zijn, want we zitten verscholen achter een alias + avatar, en uiteraard achter de massa. Dat is ook erg makkelijk enzo.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:50 schreef Flammie het volgende:
[..]
Het kost nogmaals te weinig moeite om het als stalkgedrag te kunnen bestempelen. Natuurlijk, in theorie is het stalken maar in de praktijk vind ik het een wereld van verschil; iemand die op de achterbank van je auto ligt (om maar het andere extreme te noemen) of iemand die naar www.google.com gaat en wat searches doet
Het is internet en je kiest er uiteindelijk zelf voor hoeveel je over jezelf kwijt wil op internet. Mensen die voor een serieus bedrijf werken weten hier uiteraard alles al vanaf en hebben deze internet minder nodig. Zulke bedrijven gaan je immers ook nachecken op internet alvorens je in dienst te nemenZo werkt het nou eenmaal. Het is makkelijk, kost absoluut geen moeite en mensen die nogal betweterig op een forum doen en overduidelijk liegen kun je dus binnen 2 minuten op datzelfde internet aan de tand voelen
Dat andere is natuurlijk wel waar: Wil je dit op een forum zien ja of nee.. ik zou ook zeggen van "nee" maar nogmaals, betweterige mensen vallen sneller door de mand omdat er altijd mensen zijn die er minder tegenkunnen, vooral als het zo overduidelijk is![]()
Ik ga btw over 2 weekjes met mijn vriendin naar Parijsenige suggesties?
Dan zou ik toch liever datzelfde uithalen met een simulator als Forza3, daar zit net wat meer actie in volgens mij. Mjah, ieder zijn ding.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?
Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
Best nice, Is echt een topsimulator.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wut?
Maat van me ook.. heeft een hele installatie staan thuis met diverse beeldschermen om goed Flightsim te spelen
Die ziet er inderdaad mooi uit. Heb mijn bericht aangepast met wat meer "to get" gear voor FSXquote:
Super hoor .. maar moet een beetje hier aan denkenquote:Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef Michielos het volgende:
[..]
Best nice, Is echt een topsimulator.
Ik wil uiteindelijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder nog de cockpit switches, (horizonmeter), 3 schermen en camera , dan kun je je hoofd bewegen inn virtual cockpit mode
Reden dat ik geen combat sit wil, is omdat ik niet per direct actie hoef overigens. Ben geen echte gamer
edit: ow, tis een race gamer. Best cool inderdaad, maar vliegtuigen trekken me meer![]()
![]()
Ik speel wel vaker de oude adventures:quote:Op donderdag 10 december 2009 11:25 schreef ToT het volgende:
Ik ben meer van de RPG's enzo.
Net een Core i7 systeempje besteld met een Radeon 5850 videokaart en 6 GB intern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |