Een collie is een soort hond, maar niet elke hond is een colliequote:Op maandag 30 november 2009 15:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben er altijd vanuit gegaan dat Salvia een andere benaming is voor Salie, omdat er bijvoorbeeld ook op die Wikipedia-pagina staat:
[..]
Nou ja, ik ben toch niet van plan om dat soort planten te gaan roken, dus het zal me niet overkomen dat ik per ongeluk een aardappel oprook. Of dat ik mijn huis ga reinigen met een tomaat, want daar gebruik ik altijd gewoon schoonmaakmiddel voor.quote:Op maandag 30 november 2009 15:08 schreef ToT het volgende:
Tja als je zo redeneert, ga je ook dood aan aardappels of tomaten eten!
Ohquote:Op maandag 30 november 2009 15:09 schreef _Led_ het volgende:
Een collie is een soort hond, maar niet elke hond is een collie
PM... arme Dr.quote:Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef remlof het volgende:
Ja prima, die twee waren alleen met elkaar aan het bakkeleien, dat doen ze maar per PM of op MSN.
Tja... het is niet voor niets dat de vragen aan Denninger ontweken worden betreft "Wat doe je hier nu daadwerkelijk in TRU?"quote:Op maandag 30 november 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
Nou dat is dan weer even.. rust. Snap ook niet dat ze moedwillig zo in elkaars haren gaan zitten.
maar we zijn JUIST wakkerquote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja... het is niet voor niets dat de vragen aan Denninger ontweken worden betreft "Wat doe je hier nu daadwerkelijk in TRU?"
Ja, hij kan redelijk over komen en vind het fijn om mensen scherp te houden.
Maar aan de andere kant kan hij even zo goed tot op de rand zitten van de regels die wij hier hebben en lees ik regelmatig nog steeds edits in topics her en der in posts die hij gemaakt heeft met dingen als "-kap eens met dat getroll-" en dat soort zaken.
Ook blijft hij op mensen in gaan waarvan ik zeg "negeer ze dan gewoon" en het blijft ook vaak bij eindeloze herhaling qua discussie of argumentatie materiaal.
(Van iemands opleidings nivo in verschillende verwoordingen tot het uitleggen en weerleggen van bepaalde standpunten.)
Het enige wat ik tot zover begrepen heb zit de drijfveer dat hij hoopt mensen wakker te krijgen en dat hij het blijft proberen en blijft proberen en blijft proberen. Al zal er eentje "wakker worden" dan zal hij al blij zijn.
Tja... het is maar waar je continu je energie in wilt steken, denk ik dan!
Precies, en meer ga ik er niet over zeggen nu er geen weerwoord gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Tja... het is maar waar je continu je energie in wilt steken, denk ik dan!
Dat is niet alleen bij Dr. Leniger zo hoor, maar bijvoorbeeld ook bij mediaconsument.quote:Op dinsdag 1 december 2009 08:34 schreef Darkwolf het volgende:
Maar aan de andere kant kan hij even zo goed tot op de rand zitten van de regels die wij hier hebben en lees ik regelmatig nog steeds edits in topics her en der in posts die hij gemaakt heeft met dingen als "-kap eens met dat getroll-" en dat soort zaken.
Absoluut. Waar twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Dat is niet alleen bij Dr. Leniger zo hoor, maar bijvoorbeeld ook bij mediaconsument.
Daraom zit ik hier ook niet meer zo vaak als vroeger.quote:Op vrijdag 4 december 2009 22:04 schreef R0N1N het volgende:
Om 10 uur 's avonds als eerste kunnen posten in het OH-Topic ... op een VRIJDAG N.B. !![]()
![]()
... draait de boel hier dan echt alleen nog maar op het eeuwige gekissebis tussen 'denigreer' & 'MediaCalimero'![]()
't is hier zo dood de laatste tijd dat ik eraan zit te denken om maar per seance te gaan posten
Erg gaaf om te horen, ik zou het andersom net zo hebben!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Mijn vriendin is nu hier. Gister naar maastricht geweest en t was hilarisch
Alles is natuurlijk mooi (zelfs de bomen zonder bladeren) en overal moeten 20 foto's van gemaakt worden
Vandaag ga ik haar sinterklaas laten zien
Er is geen gebrek aan threads, er is een gebrek aan posters / users.quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:34 schreef Flammie het volgende:
Tsja.. je kunt natuurlijk altijd zelf een leuke thread aanmaken toch
Ik denk dat dat al meer gaat helpen dan in TRU ouwehoer klagen over het gebrek aan interessante threads
En we weten onderhand allemaal wel de regel voor in de OP
Wacht maar ... tot 't gaat sneeuwenquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Alles is natuurlijk mooi (zelfs de bomen zonder bladeren) en overal moeten 20 foto's van gemaakt worden
Deze ouwehoers zijn toch vrij divers denk ik, de oude garde die er in zit/zat mis ik hier ook wel eens.quote:Op zaterdag 5 december 2009 16:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Er is geen gebrek aan threads, er is een gebrek aan posters / users.
Daar veranderd een thread van mijn hand bitter weinig aan vrees ik.
& het was ook meer een constatering dan 'klagen'. Normaal loopt de OH-Tread storm op een vrijdag, nu was er niet 1 !!! post. (buiten de mijne).
Wat Bastard zegt zit ook wel wat in. Het is nu een oase van rust (en dat heeft ook wel iets)
quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Geweldig toch!quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]![]()
Toen mijn vader vanuit Indonesie (Nederlands Indie eigenlijk) naar Nederland kwam en voor het eerst sneeuw zag, dacht hij dat het feest was, een soort confetti ofzo
. Het was begin jaren '50, hij was nog een kind en de gewone mensen hadden natuurlijk geen televisie, dus hij kon het ook niet op de televisie gezien hebben
.
Ja, maar jij bent dan ook de Kerstman, dus da's logisch dat je dol op sneeuw bentquote:Op zaterdag 5 december 2009 17:38 schreef Bastard het volgende:
Ben ook dol op sneeuw.. heeft iets magisch.. alles ineens maagdelijk wit alsof je dan extra denkt, vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen.
Geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
quote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Daar gaat de liefdequote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Lekker was ze vast wel hoorquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Al het lekkere komt van ver...
...maar dat gaat dus blijkbaar niet altijd op lees ik hier!
Jaja mister Experience!quote:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Maar Bastard heeft natuurlijk huisje-boompje-kindje... en dan nu letterlijk! Dus hij "moet" wel!
Kijk! Daar heb je het al! I knew it!quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Dat geld had je natuurlijk ook gewoon naar Thailand kunnen sturen.
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben weer terug, ben een paar dagen onder behandeling geweest bij paranormaal genezer Dr. Lenigeren hij heeft me weer beter gemaakt
.
Ik heb een vraag aan Bastard. Wat ik me tijdens die behandeling afvroeg is of het niet vreselijk is om moderator of admin te zijn op het fokforum. Want hoe kun je het zetten van bans en de besprekingen daarover en gezeur van users als "Ze zitten me weer te pesten, *huil*" nou serieus nemen?
Het zou in ieder geval echt niks voor mij zijn.
Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Zie [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind - zulk gedrag tolereren we niet, van niemand.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
JoepiePoepie, bizar stalkgedrag, 48 uur.
Bedankt voor het warme welkomquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef UncleScorp het volgende:
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...
Helderzienden niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |