BNW is gewoon een plek waar je over conspiracies enzo kunt praten. Degenen die er posten, bepalen welke richting het op gaat en de moderators houden in de gaten of mensen wel een beetje de normale fatsoensnormen blijven hanteren.
Beledigingen naar elkaar? Als ik daar continu op ga modereren, krijg ik binnen 3 minuten gezeik van dat er ook niks mag. Lambiekje, SalvadOR en een aantal anderen kunnen gewoon niet posten zonder met beledigingen te gaan gooien. Als ik dat verbied, stroomt BNW leeg.
Pittige discussies voorkomen? Als ik mensen die niet in conspiracies geloven, vertel dat ze zich niet met het onderwerp mogen bemoeien, dan gaat men keihard lopen stuiteren over dat dit hier een tirannie is waarin "alu-hoedjes" beschermd worden.
De duidelijke lijn: je mag hier gewoon je verhaal doen, zolang je er geen wetten mee overtreedt. Zodra je op het "Invoeren" knopje drukt, moet je je er wel van bewust zijn, ÉN het accepteren, dat er users zijn die kritische vragen zullen stellen en tegengas gaan geven.
Degenen die hier onderwerpen over conspiracies aandragen hebben geen Status Aparte waarmee ze beschermd worden tegen kritische geluiden en waarmee ze ook ongestraft iedereen mee kunnen beledigen.
Andersom is het uiteraard ook niet zo dat BNW alleen een plek is waar mensen inderdaad aapjes komen kijken en hen steeds met een stok gaan porren om te kijken hoe boos dat die aapjes kunnen worden.
Er worden over en weer grenzen overschreden, en ik probeer de boel gewoon een beetje rustig te houden hier.
Hoe de boel verder ingevuld wordt, moeten de users zelf gewoon weten!
Maak topics aan, bespreek onderwerpen, weerleg de kritische argumenten van de sceptici met goed onderbouwde argumenten van jezelf! Maak er wat van!
En @ de polarisering: dat is natuurlijk niet mijn bedoeling, maar steeds moeten typen: "Degenen die geloven dat er samenzweringen zijn van Bigpharma / NWO / regeringen / MSM etc. en daarover hier topics / posts plaatsen" tegenover "mensen die daar niet in geloven" is me een beetje te veel werk.