abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75481451
Jesse 'ain't got time to bleed' Ventura, voormalig showworstelaar, Navy SEAL, acteur, burgemeester en gouverneur van Minnesota, is de presentator van een nieuwe televisieserie op het Amerikaanse kanaal TruTV, waarin hij duistere zaken, doofpotten en samenzweringen onder de loep neemt. De pilotaflevering ging over het HAARP project, vanavond zal 9/11 aan bod komen. Heeft iemand al iets gezien van deze serie?

Linkje: http://www.trutv.com/shows/conspiracy_theory/index.html
pi_75481816
zegt me niets. Kanaal truTV ken ik niet eens. Klinkt wel interessant. Waar kan ik Trutv ontvangen?
History became legend, legend became myth.
pi_75482205
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:12 schreef valek het volgende:
zegt me niets. Kanaal truTV ken ik niet eens. Klinkt wel interessant. Waar kan ik Trutv ontvangen?
TruTV is strikt Amerikaanse kabeltelevisie dacht ik, je moet er voor dokken om het te ontvangen. Ik denk echter dat je de afleveringen ook wel van het internet kunt 'Kuiken'.
  donderdag 10 december 2009 @ 15:14:04 #4
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75484018
Willen zien wat 'Thermite' doet, als je het ergens op 'verft'?

Bekijk deze YouTube-video
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_75489369
Ik heb net de eerste aflevering achter de kiezen. Het kijkt lekker weg, al heb ik niet het idee dat ik nu veel wijzer ben geworden over HAARP. Ik vraag me bijv nog steeds af hoe dat apparaat de atmosfeer in een gebied een paar duizend kilometer verderop kan beinvloeden, en hoe HAARP nu precies gebruikt kan worden om satellieten mee uit te schakelen en of het elke willekeurige satelliet in een baan om de aarde kan uitschakelen zonder andere satellieten daarbij te beschadigen. Het had van mij dus wel iets meer de diepte in gemogen, misschien iets voor een vervolgaflevering. Voor mensen die nog nooit van HAARP gehoord hebben kan het wel een eyeopener zijn.
  donderdag 10 december 2009 @ 18:13:18 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75489950
quote:
Op donderdag 10 december 2009 17:51 schreef Terecht het volgende:
Ik heb net de eerste aflevering achter de kiezen. Het kijkt lekker weg, al heb ik niet het idee dat ik nu veel wijzer ben geworden over HAARP. Ik vraag me bijv nog steeds af hoe dat apparaat de atmosfeer in een gebied een paar duizend kilometer verderop kan beinvloeden, en hoe HAARP nu precies gebruikt kan worden om satellieten mee uit te schakelen en of het elke willekeurige satelliet in een baan om de aarde kan uitschakelen zonder andere satellieten daarbij te beschadigen. Het had van mij dus wel iets meer de diepte in gemogen, misschien iets voor een vervolgaflevering. Voor mensen die nog nooit van HAARP gehoord hebben kan het wel een eyeopener zijn.
Als je die link van mij volgt kan je gelijk aan de slag met aflevering 2: 9/11

Ik moet die van HAARP nog zien.
Wel bizar stukje, dat die camera ineens raar ging doen toen ze buiten het hek waren.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_75490422
quote:
Op donderdag 10 december 2009 15:14 schreef Ticker het volgende:
Willen zien wat 'Thermite' doet, als je het ergens op 'verft'?

Bekijk deze YouTube-video
Waar begint het ? (dramatisatie is natuurlijk leuk, maar je kan het overdrijven)

Ik ben gestopt met kijken en random vooruit skippen.

Nee, echt. Serieus. Waar is het gedeelte wat interessant is ?
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_75490669
quote:
Op donderdag 10 december 2009 18:13 schreef Ticker het volgende:

[..]

Als je die link van mij volgt kan je gelijk aan de slag met aflevering 2: 9/11
Ik zag het idd, ik dacht dat die nog uitgezonden moest worden.
quote:
Ik moet die van HAARP nog zien.
Wel bizar stukje, dat die camera ineens raar ging doen toen ze buiten het hek waren.
Je wordt verleid om te denken dat ze dat apparaat even aangezet hebben om de boel te verstoren.
pi_75494630
Ik ga het eens bekijken.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 11 december 2009 @ 11:52:34 #10
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75512098
quote:
I'm sure that the military would like to be able to control the weather and your mind -- who wouldn't? But you don't have to believe any of these, let's say, interesting propositions to find "Conspiracy Theory" enjoyable. In its mix of low budget and dramatic overstatement it has the amiability of a B-movie or Saturday afternoon serial.
http://www.latimes.com/en(...)ec02,0,3231045.story
  vrijdag 11 december 2009 @ 12:08:41 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75512615
Tja wat is mind control.

Als jij een bepaalde frequenty kan opwekken.. kan het gevolg 'woede' zijn. Alle dingen die meespelen en eventuele herinneringen zouden gewoonweg getriggered kunnen worden. Hoeven niet direct door een apparaat aangeroepen te worden.
Zo simpel zou het kunnen zijn.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:19:31 #12
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75514712
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 12:08 schreef Ticker het volgende:
Tja wat is mind control.

Als jij een bepaalde frequenty kan opwekken.. kan het gevolg 'woede' zijn. Alle dingen die meespelen en eventuele herinneringen zouden gewoonweg getriggered kunnen worden. Hoeven niet direct door een apparaat aangeroepen te worden.
Zo simpel zou het kunnen zijn.
Daar zat ik ook aan te denken. Je hoeft niet per se een specifieke (valse) herinnering, gedachte of instructie in te planten maar het opwekken van een bepaald gevoel (geprikkeldheid, kalmte, blijdschap) zal al voldoende kunnen zijn. Maar als je het zo bekijkt dan kan zo'n beetje alles als mindcontrol gezien worden, reclames bijv of het nieuws. Ik vraag me nog steeds af of HAARP daartoe in staat is, Ventura heeft mijn hersenen nog niet kunnen spoelen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:29:54 #13
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75515120
De 9/11 aflevering vond ik een sof. Ventura spreekt zich een aantal keer gruwelijk tegen:

- al het bewijs zou vernietigd zijn, even later staat ie voor een hal waar een hele hoop bewijsmateriaal ligt opgeslagen
- het puin van ground zero zou niet onderzocht zijn, maar men heeft het wel met een kammetje lopen doorzoeken

Bovendien ik vertrouw die man die beweert een FDR op ground zero gezien te hebben voor geen meter.
  vrijdag 11 december 2009 @ 13:39:31 #14
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75515487
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:29 schreef Terecht het volgende:
De 9/11 aflevering vond ik een sof. Ventura spreekt zich een aantal keer gruwelijk tegen:

- al het bewijs zou vernietigd zijn, even later staat ie voor een hal waar een hele hoop bewijsmateriaal ligt opgeslagen
- het puin van ground zero zou niet onderzocht zijn, maar men heeft het wel met een kammetje lopen doorzoeken

Bovendien ik vertrouw die man die beweert een FDR op ground zero gezien te hebben voor geen meter.
Of het nou bewijsmateriaal was kon ik niet helemaal plaatsen, maar dat men er niet bij mag komen is het tweede.
Ook die stalen frames zijn inderdaad omgesmolten, die zijn sowieso verdwenen, en ik denk dat als we het over bewijsmateriaal hebben, die frames toch wel hoog in het lijstje komen te staan.

Die man die het over die FDR had.. lastig om hem te bestempelen als leugenaar. Het nam ineens wel een rare wending. Aan de andere kant ze hadden natuurlijk wel een punt dat er stukjes bot zo groot als een nagel zijn gevonden en dat er aan de hand van die miniscule fragmenten, DNA en een match was gevonden. Maar dat er 4 FDR's compleet zijn verdwenen.
pi_75518262
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Of het nou bewijsmateriaal was kon ik niet helemaal plaatsen, maar dat men er niet bij mag komen is het tweede.
Ook die stalen frames zijn inderdaad omgesmolten, die zijn sowieso verdwenen, en ik denk dat als we het over bewijsmateriaal hebben, die frames toch wel hoog in het lijstje komen te staan.

Die man die het over die FDR had.. lastig om hem te bestempelen als leugenaar. Het nam ineens wel een rare wending. Aan de andere kant ze hadden natuurlijk wel een punt dat er stukjes bot zo groot als een nagel zijn gevonden en dat er aan de hand van die miniscule fragmenten, DNA en een match was gevonden. Maar dat er 4 FDR's compleet zijn verdwenen.
Wat bovendien toevalligerwijs de eerste keer zou zijn in de geschiedenis van de luchtvaart. Die luchtvaartdeskundige leek wel te weten waar hij over praat. Hetzelfde als met die zoon van de uitvinder van HAARP overigens.

Al met al een leuke serie, echter is het soms wel grappig hoe woest Ventura bezig is, en toch nergens binnengelaten word.

Overigens vind ik dat compartimentalisatie verhaal ook erg goed, zo weten de mensen die aan projecten als HAARP bezig zijn of bij de FBI werken, nooit wat ze precies mee bezig zijn, puur omdat ze geen overzicht kunnen verkrijgen over het geheel.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:19:59 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75519364
Precies, iets wat Ventura ook al zei, 9/11 lijkt wel een '1st time for everything'.
Dat is natuurlijk op zichzelf al erg ridicuul en dubieus.
pi_75519871
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:19 schreef Ticker het volgende:
Precies, iets wat Ventura ook al zei, 9/11 lijkt wel een '1st time for everything'.
Dat is natuurlijk op zichzelf al erg ridicuul en dubieus.
Door dit soort ideeën kijk ik dan ook uit naar de volgende afleveringen, echter valt me 1 ding wel erg op eigenlijk.

Waarom is die gast niet begonnen met de Climatehoax? Uitgerekend een paar dagen na de klimaattop wordt dit pas uitgezonden.

Vond overigens zijn breekijzer actie bij de FBI ook maar vreemd eigenlijk, leek een beetje alsof het gespeeld was.
  vrijdag 11 december 2009 @ 15:36:00 #18
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_75519989
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:33 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Door dit soort ideeën kijk ik dan ook uit naar de volgende afleveringen, echter valt me 1 ding wel erg op eigenlijk.

Waarom is die gast niet begonnen met de Climatehoax? Uitgerekend een paar dagen na de klimaattop wordt dit pas uitgezonden.

Vond overigens zijn breekijzer actie bij de FBI ook maar vreemd eigenlijk, leek een beetje alsof het gespeeld was.
Ja, lastig is dat.. wat is nou waar en wat nou niet.
Zelfde als het moment als 'iedereen' weer aan tafel zit om de orde van de dag te bespreken.

Er zit telkens 1 sceptische jongen bij (Alex, als ik het goed heb?) maar zijn gezichtsuidrukkingen en vragende blik, zien er niet gespeeld uit. Toch kan zo'n shot niet echt zijn, of in een keer zijn opgenomen.
Contradicties..
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:42:15 #19
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75522465
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 13:39 schreef Ticker het volgende:

[..]

Het was de hangar op JFK aiport waar een deel van het puin van ground zero ligt opgeslagen. Ik heb geen idee waarom Ventura geen toegang werd verleend, de BBC en NBC zijn er bijvoorbeeld wel geweest. Linkje met beelden: http://www.msnbc.msn.com/id/14789146
quote:
Ik vind het ook opvallend dat men een groot deel van de slachtoffers heeft kunnen identificeren, maar geen spoor hebben kunnen vinden van de FDR's. Echter geloof ik Mike Bellone's verhaal niet zo, hij kwam als zeer onbetrouwbaar op me over. Als hij nou enig bewijs zou laten zien, of die kennissen van hem ook hun verhaal wilden doen, hij niet zo quasi geheimzinnig off-camera iets wilde zeggen en zijn wilde claim dat de kapers al de controle hadden over vlucht 11 voordat het opsteeg kon concretiseren had hij het voordeel van de twijfel gehad. Nu ben ik geneigd te denken dat hij het gewoon allemaal uit z'n duim heeft gezogen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 16:46:23 #20
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_75522587
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:36 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ja, lastig is dat.. wat is nou waar en wat nou niet.
Zelfde als het moment als 'iedereen' weer aan tafel zit om de orde van de dag te bespreken.

Er zit telkens 1 sceptische jongen bij (Alex, als ik het goed heb?) maar zijn gezichtsuidrukkingen en vragende blik, zien er niet gespeeld uit. Toch kan zo'n shot niet echt zijn, of in een keer zijn opgenomen.
Contradicties..
Je mag er vanuit gaan dat het grotendeels geacteerd en gewiekst gemonteerd is, maar dat doet niet af aan het kijkplezier wmb. Je moet je er een beetje op instellen dat je naar een aangedikte detectiveshow zit te kijken.
pi_75522643
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:46 schreef Terecht het volgende:

[..]

Je mag er vanuit gaan dat het grotendeels geacteerd en gewiekst gemonteerd is, maar dat doet niet af aan het kijkplezier wmb. Je moet je er een beetje op instellen dat je naar een dik aangedrukte detectiveshow zit te kijken.
Daarbij heeft hij toch wel een aantal goede punten in zijn verhaal. Verder is zijn quasi woede soms bijna lachwekkend.
pi_75587117
Die Ventura doet me denken aan Optimus Prime.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75587272
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:31 schreef KoosVogels het volgende:
Die Ventura doet me denken aan Optimus Prime.
Met een vleugje Steven Seagal.
pi_75587367
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:35 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Met een vleugje Steven Seagal.
Ook. Vooral door dat lauwe staartje van hem. Maar die stem van hem lijkt enorm op die van Optimus, het is hem overigens niet.

Verder wel aardig kijkvoer, alleen is het wel vreselijk Amerikaans. Overdreven sensationeel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 13 december 2009 @ 21:53:40 #25
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_75594180
Leuk om te volgen dit programma, kijk al uit naar de volgende aflevering?
Wanneer is die btw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')