Geweldig!quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:07 schreef Flammie het volgende:
Mijn vriendin is nu hier. Gister naar maastricht geweest en t was hilarisch
Alles is natuurlijk mooi (zelfs de bomen zonder bladeren) en overal moeten 20 foto's van gemaakt worden
Vandaag ga ik haar sinterklaas laten zien
quote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Daar gaat de liefdequote:Op zondag 6 december 2009 13:51 schreef ToT het volgende:
idd.
Ik heb haar via Internet leren kennen en ze zwoer mij dat ik de enige man was met wie ze zat te chaten.
Toen ik vroeg of ik ff een mailtje naar mijn vrienden kon sturen, startte ik haar laptop op, waarbij Yahoo messenger automatisch opstartte.
Ik zag minimaal 10 mannelijke Europese namen daar tussen staan!
Lekker was ze vast wel hoorquote:Op maandag 7 december 2009 08:36 schreef Darkwolf het volgende:
Al het lekkere komt van ver...
...maar dat gaat dus blijkbaar niet altijd op lees ik hier!
Jaja mister Experience!quote:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank hoor.quote:Op maandag 7 december 2009 15:12 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
...Maar Bastard heeft natuurlijk huisje-boompje-kindje... en dan nu letterlijk! Dus hij "moet" wel!
Kijk! Daar heb je het al! I knew it!quote:Op maandag 7 december 2009 15:15 schreef Bastard het volgende:
Tis dat mn vrouw er op staat dat die boom er komt, ik ben al blij met wat kerstballen in de vensterbank
quote:
quote:Op maandag 7 december 2009 15:28 schreef JoepiePoepie het volgende:![]()
Dat geld had je natuurlijk ook gewoon naar Thailand kunnen sturen.
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...quote:Op woensdag 9 december 2009 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik ben weer terug, ben een paar dagen onder behandeling geweest bij paranormaal genezer Dr. Lenigeren hij heeft me weer beter gemaakt
.
Ik heb een vraag aan Bastard. Wat ik me tijdens die behandeling afvroeg is of het niet vreselijk is om moderator of admin te zijn op het fokforum. Want hoe kun je het zetten van bans en de besprekingen daarover en gezeur van users als "Ze zitten me weer te pesten, *huil*" nou serieus nemen?
Het zou in ieder geval echt niks voor mij zijn.
Mijn vraag is eigenlijk wat je er zo leuk aan vindt.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:25 schreef remlof het volgende:
Zie [Forum] Banmeldtopic - De reeks zonder eind - zulk gedrag tolereren we niet, van niemand.
quote:Op maandag 7 december 2009 18:22 schreef remlof het volgende:
JoepiePoepie, bizar stalkgedrag, 48 uur.
Bedankt voor het warme welkomquote:Op woensdag 9 december 2009 21:58 schreef UncleScorp het volgende:
Nee, jij speelt het idd liever van de andere kant ...
Helderzienden niet hoorquote:Op woensdag 9 december 2009 23:19 schreef Flammie het volgende:
Je gaat wat op google kijken en je zult vinden... dat is echt niet bizar... sterker nog: dat doet iedereen gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |