abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75477241
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:51 schreef mediaconsument het volgende:

Daarom is het ook zo mooi om te zien dat het gros van de posts die jij in dit forum plant, precies hetzelfde zijn. Je komt dan ook alleen maar kijken als er rellen zijn, en als je mensen uit kunt lokken.
jouw kortzichtigheid is niet mijn probleem. Snap dat dan
quote:
Daarbij heb je leugens en leugens uiteraard, en blijkbaar ben ik een keiharde leugenaar omdat ik maarliefst 3 posts op een ander forum heb gedaan, een half jaar terug. Dat is verwaarloosbaar weinig tov het aantal posts in dit forum.
Toen zei je bijvoorbeeld dat je ging werken en kwam je om de 3 seconden weer lurken ! Ja dat kun je gewoon nakijken bij je profile
quote:
Daarbij, wat boeit dit jou eigenlijk? Waarom blijf je mensen met dergelijke taal lastigvallen? Heb je niks beters te doen?
Wat laat jou denken dat ik niks beters te doen heb? Heb jij ondertussen wel al wat beters te doen overigens?
pi_75477360
Wie kent trouwens de game: Kyrandia ?

Vooral deeltje 3 was tof

Lands of Lore was stiekem ook wel leuk
  donderdag 10 december 2009 @ 12:04:07 #153
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75477420
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Huh, heb je het tegen mij?
Waarom voel jij je aangesproken
The truth was in here.
pi_75477427
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:59 schreef Flammie het volgende:

[..]

jouw kortzichtigheid is niet mijn probleem. Snap dat dan
Val me dan ook niet lastig met je overbodige posts.

Je maakt van deze overbodige conclusie nu wel jouw probleem namelijk. Daarbij heb je ook het verkeerde forum uitgekozen om op een dergelijke manier bezig te gaan. Oftewel verteld dit meer over jou, dan over mij.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:05:06 #155
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75477450
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:58 schreef Michielos het volgende:
Ik heb alleen geen bal verstand van PC's en computers
Dat hoeft ook niet .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_75477451
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Val me dan ook niet lastig met je overbodige posts.

Je maakt van deze overbodige conclusie nu wel jouw probleem namelijk. Daarbij heb je ook het verkeerde forum uitgekozen om op een dergelijke manier bezig te gaan. Oftewel verteld dit meer over jou, dan over mij.
Je valt in herhaling op een saaie manier sorry
  donderdag 10 december 2009 @ 12:05:21 #157
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75477461
JONGENS HOU NOU EENS OP MET DE GELUL!!!

Ruzie maken via een forum, tief toch lekker op hee.
The truth was in here.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:07:27 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75477533
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:04 schreef Bastard het volgende:
Waarom voel jij je aangesproken
Ik wist dat die vraag zou komen, de voorspelbaarheid...

Maar goed, omdat ik een post had geplaatst, daarna mediaconsument en ongeveer op hetzelfde tijdstip ToT. Ik neem toch aan dat ToT het niet aan mediaconsument vroeg .
pi_75477537
pi_75477545
Ik heb niks gehoord over kloontjes of wat dan ook, maar ik moet zeggen dat bepaalde opmerkingen wel verdomd opvallend zijn soms, Joepie!

Maar goed, idd geen gekibbel op een (spiritueel) forum!
pi_75477583
Legend of Kyrandia....ik WEET dat ik het leuk vond, maar kan het niet meer voor de geest halen.

Lands of Lore was inderdaad erg gaaf! En origineel, dat je door een vloek steeds veranderde!
pi_75477608
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef ToT het volgende:
Legend of Kyrandia....ik WEET dat ik het leuk vond, maar kan het niet meer voor de geest halen.

Lands of Lore was inderdaad erg gaaf! En origineel, dat je door een vloek steeds veranderde!
Rise of the Triad .. ken je die nog?
Hexen en heretic
  donderdag 10 december 2009 @ 12:09:30 #163
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75477610
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik wist dat die vraag zou komen, de voorspelbaarheid...

Maar goed, omdat ik een post had geplaatst, daarna mediaconsument en ongeveer op hetzelfde tijdstip ToT. Ik neem toch aan dat ToT het niet aan mediaconsument vroeg .
Hij had het over iedereen kunnen hebben... maar frapant dat jij reageert met "bedoel je mij soms" opmerking
Voor de rest zal het me een rotzorg zijn hoor.
The truth was in here.
pi_75477623
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:05 schreef Bastard het volgende:
JONGENS HOU NOU EENS OP MET DE GELUL!!!

Ruzie maken via een forum, tief toch lekker op hee.
Ze proberen wederom duidelijk te maken dat ze het recht hebben om mensen hun privacy te disrespecteren. Snap dan ook niet wat dat volk hier binnen dit forum doet! Heeft bar weinig met het onderwerp te maken eigenlijk.

Het is dan ook niet zo dat de ondertitel van TRU aangeeft dat je hier kwetsbare meningen kapot moet maken, oftewel dat dit een flame-arena is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:11:21 #165
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75477673
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Ze proberen wederom duidelijk te maken dat ze het recht hebben om mensen hun privacy te disrespecteren. Snap dan ook niet wat dat volk hier binnen dit forum doet! Heeft bar weinig met het onderwerp te maken eigenlijk.
Wat is het onderwerp hier dan? Op dit topic bedoel ik. (ouwe hoer topic )
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:12:21 #166
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75477715
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:08 schreef ToT het volgende:

ik vond LOL echt een butt game. Bij deel 1, zit je op een gegeven moment in een grot, ver in het spel... Dan save je en kom je er nooooit meer uit omdat een switch bugged
pi_75477750
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:11 schreef Michielos het volgende:

[..]

Wat is het onderwerp hier dan? Op dit topic bedoel ik. (ouwe hoer topic )
Je zit binnen het TRU forum, we mogen dan ook blij zijn dat er hier een ouwehoer topic is, echter zijn er wel betere ouwehoerplekken te vinden binnen het fok forum. GC bijvoorbeeld.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:13:20 #168
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75477751
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:07 schreef ToT het volgende:
Ik heb niks gehoord over kloontjes of wat dan ook, maar ik moet zeggen dat bepaalde opmerkingen wel verdomd opvallend zijn soms, Joepie!
Nou, dan ben ik echt heel benieuwd wie die na-aper is .

Ik denk trouwens, dat als ik met een ander account was gaan posten, remlof niet zo schappelijk geweest zou zijn. En nee, ik heb geen behoefte om trucs met ip-adressen uit te halen.

Bovendien vind ik de persoon waar het hier om gaat niet boeiend genoeg om speciaal daarvoor met een ander account te gaan posten.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:14:39 #169
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75477801
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Je zit binnen het TRU forum, we mogen dan ook blij zijn dat er hier een ouwehoer topic is, echter zijn er wel betere ouwehoerplekken te vinden binnen het fok forum. GC bijvoorbeeld.
Nah, ik vind het hier gezelliger dan in GC. En in het Ouwehoer topic mag je dus lekker offtopic praten. Ik zie Bastard en kornuiten ook niet hun offtopics in GC plaatsen, overigens
pi_75477857
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Ik denk trouwens, dat als ik met een ander account was gaan posten, remlof niet zo schappelijk geweest zou zijn. En nee, ik heb geen behoefte om trucs met ip-adressen uit te halen.
Of je postte voordat je in TRU kwam al met een ander account, en wist je dat wat je wou gaan posten, dat account schade zou gaan opleveren. Oftewel ben je iedereen voor, en heb je een relkloon ontwikkeld.

Niet om het een of ander, die eerste post van je binnen dit forum sprak boekdelen. Met het bekende opli...euhh paragnosten verhaal. Met dergelijke onderwerpen krijg je genoeg actie, dat staat vast.

Waarom maak je eigenlijk geen kloon voor VBL ofzo, en ga je daar staan propageren dat voetbal een debiele sport is? Misschien maak je dan eens wat vrienden.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:16:57 #171
8372 Bastard
Persona non grata
pi_75477874
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Bovendien vind ik de persoon waar het hier om gaat niet boeiend genoeg om speciaal daarvoor met een ander account te gaan posten.
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Je bent me iets te oude-jongens-krentebrood-achtig aan het posten hier.
The truth was in here.
pi_75477879
ROTT was erg leuk! Zeker die geluidjes die je kon laten horen tegen elkaar: "LAAAAAlaLAAAA!!!" en "Behind you!" enzo.

Heretic was ook über!
Hexen heb ik volgens mij ook gespeeld, maar die kan ik me niet meer voor de geest halen.
pi_75477910
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Je bent me iets te oude-jongens-krentebrood-achtig aan het posten hier.
Dat dus ook ja!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:19:18 #174
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_75477945
ROTT ken ik geeneens
  donderdag 10 december 2009 @ 12:20:28 #175
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_75477979
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef mediaconsument het volgende:
Of je postte voordat je in TRU kwam al met een ander account, en wist je dat wat je wou gaan posten, dat account schade zou gaan opleveren. Oftewel ben je iedereen voor, en heb je een relkloon ontwikkeld.

Niet om het een of ander, die eerste post van je binnen dit forum sprak boekdelen. Met het bekende opli...euhh paragnosten verhaal. Met dergelijke onderwerpen krijg je genoeg actie, dat staat vast.

Waarom maak je eigenlijk geen kloon voor VBL ofzo, en ga je daar staan propageren dat voetbal een debiele sport is?
Anders zoek je gewoon mijn eerste posts even op, dan zul je zien hoe ik hier gekomen ben.

Verder postte ik hiervoor meer op Gathering of Tweakers, dus tja, ik weet heus wel een beetje hoe forums werken. Bovendien maak ik als webdevelopster zelf internet .

En verder, doe niet zo paranoia. Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')