Nope ben het er absoluut niet mee eensquote:Op donderdag 10 december 2009 11:07 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het moment dat iemand google opgaat en searches gaat doen omtrent een persoon waar hij moeite mee heeft en deze persoon daar dan ook mee gaan confronteren, dan heeft deze persoon niets te zoeken op internetfora, Dat is dan ook eerder een teken van ernstige verveling, of een ernstig tekort aan zelfvertrouwen. Dit mede door de houding van: we begrijpen persoon x niet, dus is hij gek. We willen weten waarom hij gek is, dus gaan we in zijn prive wroeten. Daarna gaan we hem hiermee confronteren, want het is leuk om gekke mensen op te winden. We hoeven dan ook niet bang te zijn, want we zitten verscholen achter een alias + avatar, en uiteraard achter de massa. Dat is ook erg makkelijk enzo.
Aldi!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:29 schreef Michielos het volgende:
ps. als ik erover nadenk heb ik eigenlijk heel nieuwe computer nodig. Iemand advice for "best bang for the buck"?
Nee!quote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
7th guest! Beterrrrr!!!!
Veel beter dan zijn opvolger: the 11th hour! Zat tenminste sfeer in!
Mijn favo games zijn Might & Magic 6 - 9 (6 was de gaafste!...en ik bedoel niet Heroes of Might & Magic overigens), en de Elderscrolls games. Ook hierbij vind ik een oudere weer beter dan een nieuwere: Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
Met name sommige modjes voor Morrowind heerschen!
Ow ja , ik heb Morrowind en Oblivion gespeeld. In morrowind ben ik een lvl 74 Bretonquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
7th guest! Beterrrrr!!!!
Veel beter dan zijn opvolger: the 11th hour! Zat tenminste sfeer in!
Mijn favo games zijn Might & Magic 6 - 9 (6 was de gaafste!...en ik bedoel niet Heroes of Might & Magic overigens), en de Elderscrolls games. Ook hierbij vind ik een oudere weer beter dan een nieuwere: Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
Met name sommige modjes voor Morrowind heerschen!
dat zegt ie toch ook nietquote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee!
The 11th hour was no way beter als 7th guest
Ga weg man?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Aldi!Laatst hadden ze een mooi Core i5 systeem voor 600 euro!
wtfquote:Op donderdag 10 december 2009 11:34 schreef ToT het volgende:
Dat zeg ik dus!7th guest had sfeer, 11 hour niet!
Alleen die intro al met die snelle japanse motorbike....als DAT een spannend sfeertje moet geven....quote:Op donderdag 10 december 2009 11:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
wtfIk kan niet lezen
OOOOOPS!
Maar idd... die 11th hour had een verrot huis als spookhuis terwijl zo een victoriaans spookhuis echt wel veeeel mooier is natuurlijk
Dan blijf ik het respectabel vinden als je deze zaken binnen het forum houdt. Ikzelf heb dan ook eigenlijk nog nooit op deze manier informatie gezocht over mensen die posten binnen dit forum posten. Op het moment dat ik iets wil weten, dan vraag ik dat, op het moment dat ik netjes gedraag, dan krijg ik ook een net antwoord terug.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:33 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nope ben het er absoluut niet mee eensTen eerste kun jij niet eens voor andere beslissen wanneer ze wel of niet op forums mogen komen
Ten tweede trekt niemand zich iets van je mening aan en zal je mening ook het postgedrag van andere totaal niet beinvloeden. Verder is er over iedereen wel iets te vinden dus echt verschuilen kun je je niet.. vooral in jouw geval bleek dat maar weer het geval te zijn.
Nogmaals het kost ABSOLUUT geen moeite en vooral google is hier erg goed in![]()
Dus je kunt zovaak als je wil pretenderen dat je Brad Pitt bent, nooit op andere forums post, alles beter weet dan andere;
al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel
Hier is die computer waar je het over had:quote:Op donderdag 10 december 2009 11:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen die intro al met die snelle japanse motorbike....als DAT een spannend sfeertje moet geven....
Momenteel ben ik trouwens met Titan Quest bezig. Best bagger eigenlijk: zodra ik het originele spel uitgespeeld had, had ik TOTAAL geen interesse meer in de add-on Immortal Throne.
Ik ben nu opnieuw begonnen met een andere class voor mijn character.
Die geboortedatum heb ik niet uren/dagen/jaren voor hoeven zoeken. Dat was binnen 10 seconden gevonden.quote:We hebben binnen dit forum dan ook te maken met verschillende leeftijden, echter is dit niet duidelijk te zien anders dan op het profiel. De geboortedatum toevoegen aan posts zou hiervoor een goede oplossing zijn denk ik. Zorgt er ook voor dat je de boel wat beter in kunt schatten denk ik. Heb hier namelijk al regelmatig volwassen discussies gezien die door dit kinderlijk onbegrip compleet uit de hand zijn gelopen.
En als je dit nu eens gaat omdraaien... Waarom zijn mensen hier niet zo netjes tegenover jou?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:39 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dan blijf ik het respectabel vinden als je deze zaken binnen het forum houdt. Ikzelf heb dan ook eigenlijk nog nooit op deze manier informatie gezocht over mensen die posten binnen dit forum posten. Op het moment dat ik iets wil weten, dan vraag ik dat, op het moment dat ik netjes gedraag, dan krijg ik ook een net antwoord terug.
Als jij zegt dat je NIET op andere forums post en mensen vinden later dan dat je dit gewoon wel doet dan heb jij gewoon gelogen. Zo simpel is het. Als je het niet wil zeggen... dan zeg je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je toch om te reageren?quote:Als ik het antwoord dan niet wil geven, dan heeft dat weinig te maken met liegen, eerder dat de user in kwestie fouten heeft gemaakt mbt. dit respect. Dat lijkt me dan ook een heel wat gezondere situatie om mee te werken als forum zijnde. In het echte leven zul je dan ook je best moeten doen om respect te winnen op deze manier. Zie niet in waarom dat op een forum anders zou moeten zijn.
Toch blijf je erover bezig. Kijk, als je mijn geboortedatum had gevraagd, dan had ik je deze waarschijnlijk wel gegeven. Echter hoef jij niet te vragen, jij doet gewoon.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, er is nog even doorgepraat over die ban. Nou, dan mag ik er ook nog wel wat over zeggen... anders wordt het geheel uit z'n verband getrokken.
Zonder namen te noemen, die geboortedatum was naar aanleiding van deze post. Die persoon wilde dat dus zelf als feature.
[..]
Die geboortedatum heb ik niet uren/dagen/jaren voor hoeven zoeken. Dat was binnen 10 seconden gevonden.
Foto's van die persoon heb ik nooit gezocht en/of geplaatst. Althans, niet op dit forum geplaatst. Wel boven mijn bed.
En verder vind ik die persoon als persoon totaal niet interessant (of is dit weer te kwetsend).
Dat was het.
Ik koop gewoon om de 5 jaar iets nieuwsquote:Op donderdag 10 december 2009 11:48 schreef ToT het volgende:
Och ik bestel mijn PC's bij www.salland.eu waar men een aantal standaard basissysteem heeft, maar die wel configureerbaar zijn. Ik neem dan altijd meteen een erg goed systeem die ik dan ook meteen een jaar of 5 gebruik. Mijn huidige PC is bijvoorbeeld ondertussen al nagenoeg 5 jaar oud:
Pentium 4 3 GHz, 1 GB intern, Geforrce 6600 GT videokaartje....toentertijd helemaal de shit, maar tegenwoordig?
Daarom is het ook zo mooi om te zien dat het gros van de posts die jij in dit forum plant, precies hetzelfde zijn. Je komt dan ook alleen maar kijken als er rellen zijn, en als je mensen uit kunt lokken.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:46 schreef Flammie het volgende:
[..]
En als je dit nu eens gaat omdraaien... Waarom zijn mensen hier niet zo netjes tegenover jou?
Het klopt namelijk helemaal wat je hier zegt. Als je je niet zo betweterig gedraagd zullen mensen ook niet zo snel het tegendeel willen bewijzen. Dat het nogmaals erg makkelijk te vinden is hoef ik natuurlijk niet nog eens te vermelden![]()
[..]
Als jij zegt dat je NIET op andere forums post en mensen vinden later dan dat je dit gewoon wel doet dan heb jij gewoon gelogen. Zo simpel is het. Als je het niet wil zeggen... dan zeg je het toch gewoon niet? Niemand dwingt je toch om te reageren?Ik merk dat wel vaker namelijk.
Huh, heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 10 december 2009 11:45 schreef ToT het volgende:
Maar volgens mij zit je hem ook onder je andere nickname lastig te vallen met zijn geboortedatum he?
Eigenlijk wel benieuwd van wie TOT dit gehoord heeftquote:Op donderdag 10 december 2009 11:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Huh, heb je het tegen mij?
Ik heb alleen geen bal verstand van PC's en computersquote:Op donderdag 10 december 2009 11:44 schreef mediaconsument het volgende:
Gewoon zelf een pc in elkaar zetten, dat is de manier.
Het probleem met die complete systemen is dan ook dat als er iets kapot is, je het complete systeem kwijt bent. Je kunt dan ook beginnen met een systeem met erg sterke processor, veel geheugen en een wat mindere videokaart, zodat je een paar maanden later een goede videokaart kunt kopen voor heel wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |