Heeft weinig met paranoïa te maken. Je komt namelijk over alsof je in staat bent om een christelijk forum te gaan bestoken met GOD BESTAAT NIET posts. En dan mensen uit te lachen dat ze hierop in gaan.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Anders zoek je gewoon mijn eerste posts even op, dan zul je zien hoe ik hier gekomen ben.
Verder postte ik hiervoor meer op Gathering of Tweakers, dus tja, ik weet heus wel een beetje hoe forums werken. Bovendien maak ik als webdevelopster zelf internet.
En verder, doe niet zo paranoia. Sommige dingen zijn gewoon zoals ze zijn.
Ja van jouquote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Bastard het volgende:
Maar je bent vlgs mij wel van iemand een kloontje
Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef mediaconsument het volgende:
Dan zou ik wel betere manieren kunnen verzinnen om vrienden te maken, eigenlijk.
Je zult ze toch wel moeten maken, op het moment dat je iets wil opsteken van de zaken die hier besproken worden. Of het moet zijn dat je denkt veel op te steken door mensen/zaken belachelijk te maken.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet op zoek naar nieuwe vrienden.
Morrowind nooit gespeeld maar Oblivion kompleet gek gespeeldquote:Op donderdag 10 december 2009 11:32 schreef ToT het volgende:
<SNIP>
Morrowind PWNT Oblivion BIG TIME, hoewel ik Shivering Isles wel een errug goede expansion vind.
Met name sommige modjes voor Morrowind heerschen!
Ik care niet echt om pixelmeiden om eerlijk te zijn. Hoe vet ik morrowind ook vond, over de dungeons ben ik het eens. Saai en eentoning(maar 't moet gedaan worden). Wat ik jammer vond aan morrowind was dat het eigenlijk enkel berggebieden zijn zonder bossen. Ik hoop dat er een elder scrolls uitkomt in Valenwood ofzoquote:Op donderdag 10 december 2009 13:13 schreef ToT het volgende:
Morrowind is an sich grafisch echt bout!Daar MOET je modjes voor downloaden.
Je hebt veel meer verschillende skills, de sfeer is veel gaver, de verhaallijn is veel interessanter, de omgevingen zijn minder eentonig enz enz enz.
Klopt idd @ tempels en gates en grotten enzo. Om eerlijk te zijn kwam ik daar zo min mogelijk in omdat ik dat SAAI vond! En de gates? Daar had ik al HELEMAAL een tyfushekel aan!
Paarden heb ik nooit gebruikt, behalve die ene die je bij de assassins club (of hoe die ook heet) krijgt: als je die te pletter laat flikkeren (jaja, we zijn diervriendelijk!) is-ie even bewusteloos en kun je hem als backpack gebruiken!
Michielos, gewoon flink veel modjes downloaden!Sommige modjes maken het grafisch allemaal een heel stuk beter, of geven enorme lappen land er bij, nieuwe wezens, nieuwe quests, interessante dungeons, nieuwe wapens, sexy meiden (je kunt ze ook helemaal naakt krijgen als je wil) nieuwe playable races enz enz enz.
Ik weet niet wat je daarmee bedoelt of wilt suggereren... Maar er is hier een aantal mensen die gewoon mijn homepage kennen hoorquote:Op donderdag 10 december 2009 13:07 schreef Bastard het volgende:
Is ook een veelvuldig gebruikte PI voor sommige .. mmm
Ja uiteraard, dat kan niet anders tochquote:Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
En eigenlijk ben ik wel heel erg benieuwd naar de accounts die zo posten dat ze op mij lijken, want dat zijn natuurlijk ontzettend leuke mensen
.
Two Worldsquote:Op donderdag 10 december 2009 12:50 schreef Michielos het volgende:
Ik vond Oblivion er mooi uitzien, had het voor 15 euro op de koop getikt. Ik ben geen fervent RPG'er, maar kan me wel vinden in jouw punten van kritiek. Ik vind het echter ook heerlijk om eens gewoon rond te lopen door werelden (vooral bossen vind ik altijd mooi). Is hier geen cheat ofzo voor
Geen behoefte aan, ik ben niet zo van het ongefundeerd dingen roepen.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:36 schreef Bastard het volgende:
Nou ja mag mij ook uitmaken voor kloon hoor, ben ik ook.
Tis dat er door die laatste password gerommel alle kloons kwijt zijn geraakt van mijquote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, ik ben niet zo van het ongefundeerd dingen roepen.
Op driekwart had ik het wel gehad, en toen ben ik maar naar het einde (main quest) geraced (toen was ik toch al level 74quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef ToT het volgende:
Ik ben ff aan dat spel begonnen, maar het kon me niet echt boeien.
Gothic III heb ik uit pure verveling gespeeld. Vond ik ook geen topper.
Dat soort spellen moet je een tijd spelen voordat het je uberhaupt kan boeien denk ik.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:44 schreef ToT het volgende:
Ik ben ff aan dat spel begonnen, maar het kon me niet echt boeien.
Gothic III heb ik uit pure verveling gespeeld. Vond ik ook geen topper.
Heb laatst alle commanders challenges completed bij Red Alert Uprising. De adrenaline stroomde weer rijkelijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Op driekwart had ik het wel gehad, en toen ben ik maar naar het einde (main quest) geraced (toen was ik toch al level 74.
... en de "eindbaas" koste wel wat moeite ... maar verder ...
Ben er ook niet opnieuw mee begonnen.
Dungeon Siege e.d. vind ik toch leuker.
Het idee van een grote open wereld is leuk, maar in de praktijk vind ik het tegenvallen.
Sowieso ben ik zelf toch meer een hardcore strategy gamer
Rise of the Triads. Geweldige game! Heb hem tegenwoordig op mijn Nokia N95 draaien (geport).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |