Niet alleen de maya's hebben het voorspeldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Benny_Lava het volgende:
Lijkt mij wel vet als dat zou gebeuren, met zo'n aircraft carrier over het witte huis grinden, vet toch!
Zelf geloof ik er toch geen zak van. Ja de kalender loopt af. Who cares mijne ook elk jaar.
Alhoewel, Noord Korea die dreigt met een kernoorlog, oorlog in het middenoosten, opwarming van de aarde... hmmm.![]()
heb je het over de film? Want in het echt we weten niet wat gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:17 schreef muay-toy het volgende:
Waarom stort de wereld eigenlijk in, wat gebeurt er dat alles instort? Waar zijn de reptilians in dit verhaal?
zoveel vragen
een betere versie van "Apocalyps" die laatst op tv was maar dan met n beter verhaal en CGIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeftBodybuilding #1
Hardlopen #2
Toch niet toevallig om 21:30 op Schouwburgplein ?quote:
Dat had ik nou niet gedachtquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef samjustme het volgende:
Mooi gemaakt, soms over de top en soms voelt het te langdradig aan. Wel vermakkelijk, verhaal is helaas flinterdun.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |