Niet alleen de maya's hebben het voorspeldquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:11 schreef Benny_Lava het volgende:
Lijkt mij wel vet als dat zou gebeuren, met zo'n aircraft carrier over het witte huis grinden, vet toch!
Zelf geloof ik er toch geen zak van. Ja de kalender loopt af. Who cares mijne ook elk jaar.
Alhoewel, Noord Korea die dreigt met een kernoorlog, oorlog in het middenoosten, opwarming van de aarde... hmmm.![]()
heb je het over de film? Want in het echt we weten niet wat gaat gebeuren.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:17 schreef muay-toy het volgende:
Waarom stort de wereld eigenlijk in, wat gebeurt er dat alles instort? Waar zijn de reptilians in dit verhaal?
zoveel vragen
een betere versie van "Apocalyps" die laatst op tv was maar dan met n beter verhaal en CGIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. heeftBodybuilding #1
Hardlopen #2
Toch niet toevallig om 21:30 op Schouwburgplein ?quote:
Dat had ik nou niet gedachtquote:Op zondag 15 november 2009 19:13 schreef samjustme het volgende:
Mooi gemaakt, soms over de top en soms voelt het te langdradig aan. Wel vermakkelijk, verhaal is helaas flinterdun.
Wat denk je nou zelfquote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus weer een standaard rampenfilm. Ze hadden wel iets moois met het onderwerp kunnen doen
idd helaas deden ze dat nietquote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dus weer een standaard rampenfilm. Ze hadden wel iets moois met het onderwerp kunnen doen
Dat soort films moet je juist in de bios zien, maar ja ik ga sowieso heel vaak naar de bios minstens 1 keer per maand.quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef FP128 het volgende:
En daarom wacht ik gewoon tot hij voor download(dvd kwaliteit)
beschikbaar komt want ik had al zo vermoeden na die andere
gehypte film, Cloverfield,dat deze 2012 weleens van hetzelfde
laken een pak zou worden. Ja dus.
Dat was anders al meer dan een jaar bekend hoor. Dat het een rampenfilm zou worden. Maar "standaard" wil ik 'm niet noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 12:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef FP128 het volgende:
En daarom wacht ik gewoon tot hij voor download(dvd kwaliteit)
beschikbaar komt want ik had al zo vermoeden na die andere
gehypte film, Cloverfield,dat deze 2012 weleens van hetzelfde
laken een pak zou worden. Ja dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bodybuilding #1
Hardlopen #2
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef Kerol het volgende:
Uitstekende filmVooral de special effects waren zo geweldig.
Agreed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:22 schreef Qebbel het volgende:
Ik vond dit het leukst:Ja echt geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond de film super spannend, wou echt elke seconden weten wat er de seconden erna gaat gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ergens hetzij wetenschappelijk onderbouwd, of minimaal een van de bekende 2012 doemscenario's?
Kan me niet herinneren het in een van de topics in TRU gezien te hebben.... Mja, ik zie ook niet alles....Same shit, different day
SC hopper present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarnaastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 december 2009 13:54 schreef Buschetta het volgende:
vond de special effects wel supergaaf. Alleen het verhaal bagger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarnaastDat is denk ik gebaseerd op het werk / de theorie van o.a. Patrick Geryl. Die wil daar zelfs een soort survival complex bouwen in de bergen. Althans, in zijn bewering zit je daar het veiligste. Niet dat de rest onder water verdwijnt, dacht ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
Nee toch?? Zeker in NL kan ik me dit nog niet voorstellen terwijl ie nog in de bios draait.quote:Op maandag 28 december 2009 17:09 schreef FP128 het volgende:
kleine update:
2010 is nu al op blue-ray uit dus je kan je lol op als je thuis een cinema-set hebt met een blue-ray speler.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |