Ik had doom al werkend op mijn 6600 destijds. Was mooi om te zien hoe mensen kijken als ze je degelijke 3d games zien spelen op een telefoon terwijl de meesten een telefoon hadden waar ze de camera nog mee aan het ontdekken waren.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:15 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Rise of the Triads. Geweldige game! Heb hem tegenwoordig op mijn Nokia N95 draaien (geport).
Dat soort shooters die nog geen muis nodig hadden zijn er prima op te spelen!
@ToT
"No! Don't shoot! Please! No...NO! Please! Please!"
quote:Op donderdag 10 december 2009 15:25 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik had doom al werkend op mijn 6600 destijds. Was mooi om te zien hoe mensen kijken als ze je degelijke 3d games zien spelen op een telefoon terwijl de meesten een telefoon hadden waar ze de camera nog mee aan het ontdekken waren.
Op mijn huidige p1i is het paradepaardje de emulatie van megadrive games, het is zo lekker om in de trein weereens een oldskool sonic & knuckles of bomberman te spelen.![]()
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Michielos het volgende:
sowieso.. zeggen dat je RTS fan bent en dan red alert spelen =
Starcraft!!!! FTW!
Speel nu enkel nog Flight Simulator X overigens.
Het spel is geweldig omdat het super multiplayer was, veel tournaments omheen zaten, alle 3 de rassen ook echt anders (i.p.v. enkel ander kleurtje en art) en het gebaseerd was op strat en matchups en niet op "mass 1 unit and win" .quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.
Die hele starcraft hype heb ik nooit begrepen. Zo geweldig vond ik 'm niet.
& flink gejat van Warhammer 40.000
Op een aantal uitzonderingen na, heb ik sinds Warcraft 1 en Command & Conquer zowat alle RTS games mogelijk gespeeld. Daarbij ben ik niet meer van het hardcore gamen, echter kan ik wel zeggen dat ik net zo hard als alle andere starcraft fans uitkijk naar het nieuwe deel.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:24 schreef Michielos het volgende:
sowieso.. zeggen dat je RTS fan bent en dan red alert spelen =
Starcraft!!!! FTW!
Speel nu enkel nog Flight Simulator X overigens.
Ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 10 december 2009 17:42 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Op een aantal uitzonderingen na, heb ik sinds Warcraft 1 en Command & Conquer zowat alle RTS games mogelijk gespeeld. Daarbij ben ik niet meer van het hardcore gamen, echter kan ik wel zeggen dat ik net zo hard als alle andere starcraft fans uitkijk naar het nieuwe deel.
Overigens moet ik zeggen dat Red Alert 3 een degelijke RTS was, die challenge biedt dan ook leuke uitdagingen. In mijn top 3 zal hij echter niet komen, al is het wel lastig kiezen tussen Starcraft en de eerste Command & Conquer. Niet ver daarna volgt de originele Warcraft 3, de expansion was wel leuk enzo, echter vond ik die nieuwe units niet zo bijster interessant.
De reden overigens dat ik twijfel tussen Starcraft en de eerste C&C is omdat ik de ene keer last heb van een unitlimit, oftewel lekker vrijuit wil spelen, en de andere keer heb ik liever wat makkelijker resources vergaren. Dat kan namelijk een hel zijn in C&C.
Overigens wil ik de namen Total Annihilation en Kohan ook laten vallen, daar dit stiekem ook erg goede RTSen waren.
Dune 2 ben ik inderdaad ook nog vergeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dune2 & Warcraft !!! (1-3) & C&C reeks.
Die hele starcraft hype heb ik nooit begrepen. Zo geweldig vond ik 'm niet.
& flink gejat van Warhammer 40.000
En de crazy bytes natuurlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:56 schreef Michielos het volgende:
die games heb ik ook gespeeld (stonden op oude Twilight CD-ROM)
Dan mogen we trouwens ook commandos niet vergeten.quote:Op donderdag 10 december 2009 17:57 schreef ToT het volgende:
Z....komt me heel vaag bekend voor.....
Cannon Fodder was idd humor!
Twilight? Crazy Bytes!
quote:Op donderdag 10 december 2009 18:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie kent het spel "Pong"
Opzich was het spel zijn tijd vooruit.. het was een soort tennis achtige shooter maar met adventure elementen. Zo kon je met z'n tweeen spelen en ondertussen samen praten (spatiebalk was onvindbaar).
Maar het had wat kinderziekten en werd niet het succes dat het potentioneel wel in zich had. Toch nog altijd een geweldige underground shooter die niet veel mensen kennen
Als ik dat plaatje zie, hoor ik in mijn hoofd meteen weer dat geluid erbijquote:Op donderdag 10 december 2009 19:02 schreef Bastard het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja wie kent het niet, daar begon het allemaal mee
Hm dat kan ik mij niet herrineren.. misschien andere versie dan. Maar er zijn ook een hoop spellen weer op gebaseerd, zo speelde ik een heel verslavend ijshockey variant (ijshockey op een zwarte achtergrond jaja)quote:Op donderdag 10 december 2009 19:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als ik dat plaatje zie, hoor ik in mijn hoofd meteen weer dat geluid erbij.
En als je de joystick iets te snel bewoog, kon je die bal niet tegenhouden. Dan ging ie dwars door je racket heen.
Dune2 was de eerste (op PC) samen met WC1 & toch wel 1 van de betere. Vooral dankzij de 'spice' & nog meer door de scheiding van plateau's & zand, waardoor je niet naar elkaar toe kon bouwen. (DE manier om C&C te winnen ... Torentjes & bunkers bouwen naar het kamp van de vijandquote:Op donderdag 10 december 2009 17:40 schreef Michielos het volgende:
Het spel is geweldig omdat het super multiplayer was, veel tournaments omheen zaten, alle 3 de rassen ook echt anders (i.p.v. enkel ander kleurtje en art) en het gebaseerd was op strat en matchups en niet op "mass 1 unit and win" .
Verder was ik een 200 APM Protoss speler![]()
zo nerdig
GOTO 10quote:Op donderdag 10 december 2009 19:19 schreef ToT het volgende:
ZX Spectrum ennnn....nog iets. Whatever!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |