quote:Op donderdag 26 november 2009 23:05 schreef Tegan het volgende:
Morgen weer laktijd.
Oeh, ik sta ook in de OP.
Ik dus ook niet, nou moet ik ook wel zeggen dat er wel iets heel bijzonders komen wil ik er helemaal wild van worden!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zie van de aankomende collecties helemaal niets waar ik echt op zit te wachten tot nu toe.
quote:
Als ze nog een drekkleurtje uitbrengen sta ik weer vooraan hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik dus ook niet, nou moet ik ook wel zeggen dat er wel iets heel bijzonders komen wil ik er helemaal wild van worden!
Maar kan je nog iets verzinnen dat je echt nog nooit gezien hebt?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Als ze nog een drekkleurtje uitbrengen sta ik weer vooraan hoor.
Zwarte glitter maar dat komt omdat het onmogelijk is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:22 schreef bernies het volgende:
[..]
Maar kan je nog iets verzinnen dat je echt nog nooit gezien hebt?
Ik ga even denken
Bij http://www.scrangie.com/ en kijk anders in de OP daarin staan veel links!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef tliciouz het volgende:
Is er een site waar ik de opi nagellak kan bekijken op de nagels zelf?
Op www.nailgal.com staat erg veel. Niet alles maar daar moet je wel wat kunnen vinden. En anders blogs.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:27 schreef tliciouz het volgende:
Is er een site waar ik de opi nagellak kan bekijken op de nagels zelf?
Nou...Lippmann Funky Chunky....quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zwarte glitter maar dat komt omdat het onmogelijk is.
Ik ga al.....quote:Op donderdag 26 november 2009 23:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Op www.nailgal.com staat erg veel. Niet alles maar daar moet je wel wat kunnen vinden. En anders blogs.
Dankje Lin![]()
Ga naar bed.![]()
![]()
Niet! In lak die niet dekt kan je zwarte glitters doen...quote:Op donderdag 26 november 2009 23:29 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zwarte glitter maar dat komt omdat het onmogelijk is.
Nope. Zwarte glitter heeft zoveel pigment dat het te zwaar is, naar de bodem zakt en een gooey mess wordt die niet meer fatsoenlijk te lakken is.quote:Op donderdag 26 november 2009 23:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet! In lak die niet dekt kan je zwarte glitters doen...
al vind ik dit best iets hebben:quote:Op donderdag 26 november 2009 23:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nope. Zwarte glitter heeft zoveel pigment dat het te zwaar is, naar de bodem zakt en een gooey mess wordt die niet meer fatsoenlijk te lakken is.
Zie Lipman Funky Chunky voor het bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |