Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.quote:
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Marrije het volgende:
Wat zonde van die verzendkosten om snoep te laten verzenden.
Daar heb je weer heel wat jelly beans voor, juicy pear
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hadden ze een grote tent ingericht, in het park. Tussen de bomen, naast de vijver. Het zonnetje brak door, het leek wel een beetje Lowlands. En m'n kleine jochie zei alleen maar "au".Klaar. En toen kreeg hij een lolly van mij en een kleurplaat van de prikmevrouw en liepen we vrolijk weer naar huis. Het viel zó mee! Ik had een kakafonie van jankende kindertjes verwacht.
Cc had de echte toch besteld??quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.quote:
oh nou zo'n voice over haat ik dus echt, ook bij floor faber, ook bij er komt een vrouw bij de dokter (waarvan ik toen dat boek verscheen dacht dat het een moppenboek wasquote:
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?
ah okquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enigequote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.
Ik had die van 12,50 per 250 gram bij Jamin ook gezien, en het was me opgevallen dat het iig nog duurder was dan die kilo van Cc incl verzendkosten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Staat iig vast dat we nog niet dement zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, dat jullie zulke oude topiques nog recyclen!
De capaciteit was prima dus. Geen wachtrijen vol angstige kindertjes die toe moeten kijken hoe voor hun neus de ene na de andere koter aan het janken wordt gebracht met grote injectiespuiten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enige
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Anderhalve kilo?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
Ik heb ze!![]()
1,5 kilo. Ik zat er maar een halve naast.
Jodenvet!![]()
Heb nog niks gekochtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
Kan ik op pagina 3 t/m 5 nog achterhalen wat voor meubels Pietje precies gekocht heeft, of zijn er nog andere niet te missen zaken gepost op die pagina's of kan ik ze overslaan?
9 smaken! Zo min mogelijk fruit.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anderhalve kilo?
Hoeveel smaken?
Ik denk dat ik een handeltje onder collega's op ga zetten.
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger wasquote:
Ja! die is wel mooi.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger was
Als je trouwens een glazen tafel zoekt; bij de Trendhopper hebben ze wel een heeeeeeeeeeele gave, maar niet met een strak ijzeren onderstel, wel met sprokkelhout (teak) als onderstel
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.
Je moet je verwachting gewoon niet te hoog hebben en niet vergelijken met het boek. Het was zeker niet de film van het jaar, maar wel eentje die ik gezien wilde hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.
En ik wil de film ook beslist zien.
Maar vind het jámmer. Ik voorzie wat ergernissen. En niet een "De Turks Fruit van de 21e Eeuw".
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppersquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier in de stad hebben ze ook Jelly Beans, maar dat zullen dan ook wel niet de "echte" zijn!?
Ik zal er 's op letten, al dat gegil over snoepjes, ik wil weten wat er zo geweldig aan isquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppers.
Je bent vast heul sexy au naturelquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo. ik moet gewoon een maand (!!!!!!![]()
![]()
![]()
) zonder make-up.
Op doktersadvies. Heb ik weer.
Bltebillengezicht ftw.
En dat in de winterquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Ik vind 'm wel erg robuust, met een glasplaat.
Doe mij maar roti met kousenband.
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten danquote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onderstel is door Tom Hanks in elkaar geknutseld tijdens Cast Away.
Hoezó "Ja dus"?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten dan
Draag je altijd make-up dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.quote:
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.
Jezus jij hebt echt stront in je ogen. Ik zeg dat ze hier DUURDER zijn dan als je ze via internet bestelt. Dat zeg ik létterlijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Via internet zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Lieverd, even rustig ademhalen en nog een keer proberen...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Edit: Wat zeg ik nu allemaal voor raars? Even opnieuw ...
Ik heb nog liever die voetbalvriend van hem als salontafeltje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.
Dus dan denk je: OK da's een beetje mislukt dus dan moeten we het dus van het tafelblad hebben.
Wat doén ze: glas!
TOF, een username gebaseerd op een uitspraak van mij!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoor
Als ze er als promo-geschenk een mister Wilson erbij hadden gedaan was ik misschien over te halen, maar nu zeg ik: negatief.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog liever die voetbalvriend van hem als salontafeltje.
Echt geen pan, die mangrove met een glasplaatje erop. Niet kopen, Piet!
Dat meen je toch niet serieús hè, Niemenie, dat dit "een steek onder water" is?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoor
Word je nu echt pissig, ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Jezus jij hebt echt stront in je ogen. Ik zeg dat ze hier DUURDER zijn dan als je ze via internet bestelt. Dat zeg ik létterlijk!
En daarna geef ik nog een rekensommtje waaruit dat blijkt.![]()
Maar goed, lamaar zitten. Scherp opgemerkt Cc: ze zijn via internet inderdaad goedkoper dan bij Jamin.
En jij hébt die goedkopere, good girl.![]()
Ja, die.... de verhouding robust/glas is overigens erg mooi omdat dat sprokkelhout wat minder massief is dan gemiddeld haardhoutquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Geef je het nú al op?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Word je nu echt pissig, ja?
Ik zie nu pas dat ik over je dan heen heb gelezen. Elke keer.
Jelly Beantje?
Ik geef tóe, dat is net iets anders. En best moeilijk!quote:
Waarom zou je anders mijn geliefde, prachtige Roemenië WEER noemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieús hè, Niemenie, dat dit "een steek onder water" is?
Want dan kun je de pot op.
Dat lijkt maar zo joh, met je hoofdpijntje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Gert agressief vandaag, jongens
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Eén meervoud? Oh, wacht.... ¤ 1,= hoeren....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Roemenië, daar wonen toch alleen maar paupers en één eurohoeren?
Die is voorbijquote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh, met je hoofdpijntje.
Het lijkt maar zo.... het plaatje doet m geen goedquote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Serieus. Dan zou ik blind voor Frodo gaan. Of de bielzentafel for that matter.Wat een afschuwelijk goggemobiel.
Om jou DIEP te kwetsen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Waarom zou je anders mijn geliefde, prachtige Roemenië WEER noemen.
Ah, dus weer als vanouds stuiterend aan de Redbull? Hoeveel buffetjes deze week?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is voorbij
Ik heb gisteren 14 paracetamol in datzelfde hoofd gemikt, even goed geslapen en ik ben weer in topvorm
Doe nou niet, straks gaat hij weer weg en komt nooit meer terug.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Om jou DIEP te kwetsen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, geen Redbull meer, ik heb immers mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus weer als vanouds stuiterend aan de Redbull? Hoeveel buffetjes deze week?
Euh ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Draag je altijd make-up dan?
Ik vind t bij mezelf wel mooi, beetje oogschaduw, oogpotlood en wat lipgloss. Maar ik kan me er niet toe zetten om dat iedere dag te doen, dus doe ik het alleen als ik naar een verjaardag/feestje ga, of naar de bios/uit eten of iets dergelijks, maar niet iedere dag.
Buiten dat ik er te lui voor ben, heb ik ook het idee dat je gezicht het langst mooi blijft met alleen wat creme erop. Ik weet niet hoe lang ik dat nog kan volhouden, merk wel dat nu ik 30 ben mijn gezicht wat meer gaat tekenen. Toen ik 29 was overigens ook al.
Omdat mijn oog besloten heeft exceem te krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Leandra het volgende:
Wrom moet je make-uploos dan Buuv??
Volgens mij had ik hier begrepen dat die bij Jamin in de bakken weer niet de echte zijn....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens naar Jamin, wil nu die jellybeans weleens proeven. Ik neem aan dat dat wel mag, gezien die waanzinnige prijs die ze er voor durven vragen.
Dat is inderdaad balen, vooral omdat het je ogen zijn, in je wangen kan je nog knijpen om er kleur op te krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat mijn oog besloten heeft exceem te krijgen.En de dokter denkt aan contactexceem (the horror!! de rest van mijn leven geen make-up
)
Eerst al een bril omdat lenzen niet meer wilde en nu dit.![]()
echt hè.
Klopt. Dat zijn grote en grote neppers.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:45 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had ik hier begrepen dat die bij Jamin in de bakken weer niet de echte zijn....
* Leandra weet het ook allemaal niet meer
Ja, nou ja, de aangeklede look zeg maar. Anders ben ik helemaal zo degelijk als maar kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, vooral omdat het je ogen zijn, in je wangen kan je nog knijpen om er kleur op te krijgen.
Gaat het dan vooral om de mascara en oogpotlood dat je het meest zal missen?
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn grote en grote neppers.
Je moet die in een wittige gift box hebben en ik denk dat die in cellofaan verpakt zitten, dus niet voor te proeven.
Serieus? Waar? Dan ga ik een bivakmuts kopen en een overvaller.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor.Apart van de grote schepmuur.
De stoute kinderen, in de zak?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.
Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.
De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."
geciteerd uit bron http://www.nu.nl/binnenla(...)laas-uitzwaaien.html
Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.quote:
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.
Dan doen ze in Haarlem hun PR beter dan hier, want dit staat al lang gepland in Scheveningen, ook op 6 december.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.
Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.
De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."
En op die dag geeft de Sint aan alle kindertjes die hem uitzwaaien natuurlijk nog lekkers en een afscheidskadootjequote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
Misschien omdat dat nog een te abstract idee is? Ik weet het ook niet precies.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
En als t dan weer over is doe je gewoon overdag make-up en dan 's avonds zalfje erop. Dan moet toch lukken.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, de aangeklede look zeg maar. Anders ben ik helemaal zo degelijk als maar kan.![]()
Nou ja, maar hopen dat het beter gaat met de neutrale vette creme.
Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.
En de dag na Pasen zetten we de Paashaas, heerlijk gemarineerd op tafel ! Weten ze meteen ook waar die is geblevenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat de kerstman op 27 december óók officieel afscheid moet nemen, anders raakt m'n gekke neefje door de war.
Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef Disana het volgende:
Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?
Nou ja, blijkbaar vind je wel dat het een halt moet worden toegeroepen, anders blijven we maar doorgaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
roti met kousenbandquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Omdat iedereen aan die Sinterklaas heeft zitten kluiven natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
Och,.......quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Een nationale uittocht omdat er mensen zijn die het niet begrijpen zou ik een overdreven aanpassing van de viering vinden zoals die altijd is geweest. Idem voor het verwijderen van het kruis zoals ik al schreef.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar vind je wel dat het een halt moet worden toegeroepen, anders blijven we maar doorgaan.
in t jeugdjournaal is elk jaar een item met de vertrekkende sinterklaas.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
5 december, pakjesavond, is júist zo'n mooie apotheose, vind ik!
En dan is het over, klaar, en gaan ze fijn met hun nieuwe speelgoed spelen en zich misselijk vreten aan chocoladeletters.
Om dan de dag erna wéér op te draven, dit keer voor het afscheid, schei ut. Da's als je biertje opdrinken terwijl de TL-lampen van de discotheek alweer aan zijn.
Maar de autistische kindertjes doen maar lekker hoor, als daar behoefte aan is.
Ja leuk initiatief van de moslims (maar of Wilders ze daarvoor een extra puntje geeft? Die bloemen nam hij ook al niet aan).quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat iedereen aan die Sinterklaas heeft zitten kluiven natuurlijk![]()
Veel moslims zijn van plan om het vlees van het schaap dat morgen tijdens het offerfeest wordt geofferd te schenken aan de voedselbank. Dat vind ik wel een mooi idee.
Ik weet alleen niet wat dit met Sinterklaas te maken heeftwaarschijnljik bracht het kluiven mij op dit onderwerp
denk niet dat ze t doen om puntjen te scoren bij wildersquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk initiatief van de moslims (maar of Wilders ze daarvoor een extra puntje geeft? Die bloemen nam hij ook al niet aan).
De uittocht was er vroeger wel gewoon hoor. En het is bedacht hè, niet echt. Of verpest ik het nu voor je?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Een nationale uittocht omdat er mensen zijn die het niet begrijpen zou ik een overdreven aanpassing van de viering vinden zoals die altijd is geweest. Idem voor het verwijderen van het kruis zoals ik al schreef.
Ik zie nu dat ook vorig jaar de uittocht van sinterklaas al werd gevierd in Scheveningen, en dat daar toch nog "een paar duizend kinderen en ouders" op afkwamen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef gomi het volgende:
[..]
in t jeugdjournaal is elk jaar een item met de vertrekkende sinterklaas.
las ik althans als die ouders daar gewoon naar kijken met hun kids is er ook geen probleem meer
precies, is gewoon weer kassa voor haarlem ofzo en voor dr pr plakken ze er een autistische sticker opquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ook vorig jaar de uittocht van sinterklaas al werd gevierd in Scheveningen, en dat daar toch nog "een paar duizend kinderen en ouders" op afkwamen.
Ik lees geen geouweneel over autistjes of zo, trouwens. Daar hebben ze in Haarlem een mooie draai aan gegeven.
Was ook een grapjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef gomi het volgende:
[..]
denk niet dat ze t doen om puntjen te scoren bij wilders
i knowquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Was ook een grapjeZou ook kansloos zijn.
Waarom is dat kruis im Frage?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Photoshop dat kruis ook even weg!
Da's christelijk. dus.quote:
'In mijn tijd' was er geen uittochtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De uittocht was er vroeger wel gewoon hoor. En het is bedacht hè, niet echt. Of verpest ik het nu voor je?![]()
Die regenboogpieten ging mij ook veel te ver, sterker, dat vond ik heel discriminerend. Want eigenlijk zeggen die mensen dat ze dat donkere mensen "door schoorsteen vies geworden mensen" zijn.![]()
Voor de rest zal het mij jeuken, als Bram er mee stopt vind ik er toch geen ruk meer aan.
Ze hebben toch zulke leuke kerstspullen bij AH off all places!Van de gouden boekjes.
echt te leuk.
Dat zou je o.a. de gemeente Amsterdam moeten vragen die het heeft vervangen door die drie kruisjes van de gemeente. Het kruis is christelijk, je zou je erdoor gekwetst of gediscrimineerd kunnen voelen?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's christelijk. dus.
ofzo.
tbh zal t de kinderen een worst wezen hoor. die zien dat niet eens. en t is een kinderfeest dus dat dat kruis weg is is zal me ook een rotzorg wezenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou je o.a. de gemeente Amsterdam moeten vragen die het heeft vervangen door die drie kruisjes van de gemeente. Het kruis is christelijk, je zou je erdoor gekwetst of gediscrimineerd kunnen voelen?
ik ben mega sintofiel hoor. Júist. Maar dat gedoe allemaal. Het is een kinderfeest. laat lekker. Intocht, uittocht. lekker overzichtelijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:21 schreef Disana het volgende:
[..]
'In mijn tijd' was er geen uittocht
Het gekke is dat er bijna niet wordt geklaagd over Pieten of dat kruis op die mijter, die gemeenten verzinnen zelf maar alvast dat het wel eens kwetsend zou kunnen zijn.
Vind je pakjesavond dan ook niet leuk? Gedichtjes schrijven?
Ik kom zelden bij Appie, ben Jumbo fan
Nee, maar zo kun je dus ook gewoon zeggen 'waar bemoeien die volwassenen zich mee'quote:Op donderdag 26 november 2009 16:26 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh zal t de kinderen een worst wezen hoor. die zien dat niet eens. en t is een kinderfeest dus dat dat kruis weg is is zal me ook een rotzorg wezen
En wat zullen we met kerst eens verzinnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, is gewoon weer kassa voor haarlem ofzo en voor dr pr plakken ze er een autistische sticker op
yeah, maar op allebei manieren kun je dat zeggen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar zo kun je dus ook gewoon zeggen 'waar bemoeien die volwassenen zich mee'
Toch is kerst met pakjes ook wel mooi. Maar dan heb je die gedichten niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben mega sintofiel hoor. Júist. Maar dat gedoe allemaal. Het is een kinderfeest. laat lekker. Intocht, uittocht. lekker overzichtelijk.En voor de rest, zwarte piet zwart, de mijter met een kruis.
Niet raar opkijken als de rode tabbert ook verdwijnt, want die kun je natuurlijk wel erg makkelijk met de katholieke kerk associëren en dat is ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah, maar op allebei manieren kun je dat zeggen.
waar bemoeien ze mee om t weg te halen, maar net zo kun je dus ook stellen waar bemoeien ze zich mee om erover te klagen.
in essentie verandert er niets aan t feest voor de kids. en dat is waar t imo om draait.
sinterklaasfeest is door de jaren heen aan verandering onderhevig. zo is de rol van zwarte piet ook heel anders dan decennia terug. maar zolang t in essentie gewoon hetzelfde feest blijft, is alle ophef imo nergens voor nodig
Ik las overigens dat er nogal wat moslims zijn die het klinkklare onzin vinden en van mening zijn dat, dat kruis gewoon lekker moet blijven staan op die mijter. Ma ja, wie gaat dat onze Job vertellenquote:
kan mij die moslims bommen,. ms zijn t wel de hindoes, de protestanten en en de boeddhisten die erover vallen. vooral die protestanten verdenk ik. die hebben al eerder blijk gegeven aanstoot te nemen aan katholieke symbolenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik las overigens dat er nogal wat moslims zijn die het klinkklare onzin vinden en van mening zijn dat, dat kruis gewoon lekker moet blijven staan op die mijter. Ma ja, wie gaat dat onze Job vertellen
quote:Tot onvrede van de regeringspartij verschijnt Sint-Nicolaas in Amsterdam al enkele jaren zonder kruis omdat de bevolkingssamenstelling 'multi-etnisch is' en de kindervriend een 'universele figuur' moet zijn.
al enkele jaren zelfs. beetje late reactie danquote:Op donderdag 26 november 2009 16:41 schreef Disana het volgende:
Dit was hem:
Ergernis over multicultimijter
[..]
Eerlijk gezegd denk ik gewoon Geitenwollen sokken, die weer denken dat het hun taak is om bepaalde bevolkingsgroepen, die daar niet om hebben gevraagd, te vertegenwoordigenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef gomi het volgende:
[..]
kan mij die moslims bommen,. ms zijn t wel de hindoes, de protestanten en en de boeddhisten die erover vallen. vooral die protestanten verdenk ik. die hebben al eerder blijk gegeven aanstoot te nemen aan katholieke symbolen
precies, gewoon terug naar de oorsprongquote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef Copycat het volgende:
En blijkbaar is dit juist weer terug naar toen, te zien aan die foto's van oude Amsterdamse sintbeeltenissen.
nah mensen met historisch besef lees ik net bij Cc, en ik geloof haar op dr woordquote:Op donderdag 26 november 2009 16:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik gewoon Geitenwollen sokken, die weer denken dat het hun taak is om bepaalde bevolkingsgroepen, die daar niet om hebben gevraagd, te vertegenwoordigen
Geen idee of hij beschermheilige van A'dam is. Ik ken hem alleen maar als Sinterklaas... mét kruis.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef gomi het volgende:
[..]
al enkele jaren zelfs. beetje late reactie dan
maar goed hij heeft nu zelfs 3 kruizen. en als beschermheilige van amsterdam ( dat is hij toch? geloof ik akthans) is dat wapen van amsterdam ook best imo hoor
Historisch besef dat wellicht wel voor politiek overcorrecte karretjes wordt gespannen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef gomi het volgende:
nah mensen met historisch besef lees ik net bij Cc, en ik geloof haar op dr woord
Beschermheiligequote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen idee of hij beschermheilige van A'dam is. Ik ken hem alleen maar als Sinterklaas... mét kruis.
jaja, maar dat zeggen we er niet bij. anders kan ik het argument niet gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Historisch besef dat wellicht wel voor politiek overcorrecte karretjes wordt gespannen.
Ah. Nee dat zei ik ook niet, ik bedoel alleen dat ik hem overal waar ik heb gewoond in mijn jeugd (en dat was nooit Amsterdam) alleen maar met kruis heb gekend.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:50 schreef gomi het volgende:
[..]
Beschermheilige
Sint-Nicolaas is de beschermheilige van kinderen, ongehuwde vrouwen, kooplieden en schutspatroon van de zeelieden. Veel havensteden hebben Sint-Nicolaas als beschermheilige:
* Aberdeen
* Amsterdam
* Bari
van wikipedia. dat jij hem alleen als zodanig kent doet daar natuurlijk niets aan af
tbh ken ik hem ook vooral met kruis hoor. en op sommige afbeeldingen met alleen een verticale streep. maar dat kan ook aan mijn geheugen liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nee dat zei ik ook niet, ik bedoel alleen dat ik hem overal waar ik heb gewoond in mijn jeugd (en dat was nooit Amsterdam) alleen maar met kruis heb gekend.
Dat dacht ik net ook. Apart zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er uit: Copycat is een kloon van Noek.
-edit- Of in ieder geval familie ofzo.
Of ze zitten naast elkaar op de bank te posten.
Of ze zijn met dezelfde man getrouwd zonder het te weten.
Of zo...
Iets... er is iets...
Misschien had hij de andere afgeplaktquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh ken ik hem ook vooral met kruis hoor. en op sommige afbeeldingen met alleen een verticale streep. maar dat kan ook aan mijn geheugen liggen
Dat.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Historisch besef dat wellicht wel voor politiek overcorrecte karretjes wordt gespannen.
lol doet me denken aan dat plaatje op vol. over kerst en users van vol ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
Okee, jullie mogen je Sinterklaas houden, blank en met kruis, maar dan stel ik wel een compromis voor;
[ afbeelding ]
Ik voelde dat jij dat dacht.quote:
Piet de Kerstman.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
Okee, jullie mogen je Sinterklaas houden, blank en met kruis, maar dan stel ik wel een compromis voor;
[ afbeelding ]
maar die staf dan hequote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien had hij de andere afgeplakt
Maar natuurlijk zijn we er niet zolang dit echte multikulti pak niet invoeren:
[ afbeelding ]
Die doet me denken aan:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Vin ik wel wat hebben, nu nog een vrouw erin, anders beginnen die weer te mekkeren en we zijn er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien had hij de andere afgeplakt
Maar natuurlijk zijn we er niet zolang we dit echte multikulti pak niet invoeren:
[ afbeelding ]
Die heupen. Da's een vrouw.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Vin ik wel wat hebben, nu nog een vrouw erin, anders beginnen die weer te mekkeren en we zijn er helemaal klaar voor
Meteen die paprika in de prullenbak geflikkerd en een chocolate chip cookie genomen, mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Noek het volgende:
Zie!
Ik eet net een paprika. Eng gewoon!
en nu weet ik weer waarom ik heb besloten vandaag niet te trainenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meteen die paprika in de prullenbak geflikkerd en een chocolate chip cookie genomen, mag ik hopen.
Oh joy! Het is 'doe een mongool na in een regenponcho'-fietsweer.
Can't rap thisquote:
kleine mensen hequote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Can't rap thisVin het wel weer stigmatiserend dat die elfen altijd lilliputters zijn
hehe, idd welk de juiste benamingen gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Length-challenged
Mensen met een groei-uitdaging
Oh, wat ben je leuk klein dan. Ik had vroeger een vriendin, die had een vriend, en dan liep hij op de stoeprand en zij in de goot zodat het verschil kleiner werdquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, idd welk de juiste benamingen gebruiken
stoor me zo aan die term lilliputter,
ok, ik ben officieel geen lilliputter, met mijn 1.53 ben ik 3 cm te lang, maar t blijft tocht storen
ik ben een leuk klein rond balletje. 1.53 lang en 153 kgquote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben je leuk klein dan. Ik had vroeger een vriendin, die had een vriend, en dan liep hij op de stoeprand en zij in de goot zodat het verschil kleiner werd
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
Kleine mensen klinkt ook zo Madurodam.
Wat is er storend aan een lilliputter?
Er was laatst een nieuwsbericht over een Chinees die breder was dan hij lang was... ben jij datquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben een leuk klein rond balletje. 1.53 lang en 153 kg
ybh weet ik t niet, maar ms omdat t is afgeleid van het fictieve eiland Lilliput uit Gullivers reizen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
Kleine mensen klinkt ook zo Madurodam.
Wat is er storend aan lilliputter?
ben geen chineesquote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was laatst een nieuwsbericht over een Chinees die breder was dan hij lang was... ben jij dat
Hij rolt je zo weer bij hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry
Maar wél klein! (rent hard weg)
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry
Maar wél klein! (rent hard weg)
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij rolt je zo weer bij hoor.
Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij rolt je zo weer bij hoor.
hehe, rollen gomi rollenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).
Okee, Jumbo Time.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik nou het topic dood gemaakt met mijn lelijke ava?
Lolquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Length-challenged
Mensen met een groei-uitdaging
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan doen we 't er maar ff mee.
quote:vban mij mag je 100 red bulls achter elkaar drinken
kreijg een hartaanval, sucker
Jaloers omdat Ian met Mera gaat trouwen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:stomme berichtenstuurdert. Laat ons IaN eens met rust.
Komt dat vandaanquote:
Die afbeelding is wel ok, maar het lettertype van Ian, das niet zo mooi, vind ik dan he...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al netjes om een mooiere gevraagd
Maar ik moet nog even wachten
Ik heb mijn aanstaande bruid al om een ava gevraagdquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die afbeelding is wel ok, maar het lettertype van Ian, das niet zo mooi, vind ik dan he...
Dat vind ik fijn want deze is natuurlijk spuuglelijk. En dan ben ik vrij mild, Peppie.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanstaande bruid al om een ava gevraagd
Heuh, misschien toch maar een iets betere tijdelijke ava zoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn want deze is natuurlijk spuuglelijk. En dan ben ik vrij mild, Peppie.
Kijk, met deze ava lijkt het alsof je jezelf dood wil hebben. Of iig veel pogingen wil ondernemen omdat je aandacht wil of omdat de wereld gewoon een te wrede plek is.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar: bescherm me!Ze willen me dood hebben
Hier kunnen ze je misschien wel helpen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, misschien toch maar een iets betere tijdelijke ava zoeken
oh ik vind m wel mooiquote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al netjes om een mooiere gevraagd
Maar ik moet nog even wachten
Vertel eens Teun.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze hebben nergens meer respect voor tegenwoordig
Het is inderdaad te belachelijk voor woorden!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ze hebben nergens meer respect voor tegenwoordig
Echt?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
Bijna allemaal autistische één euro hoerenlopers hier
Ik vind jou ook liefquote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Behalve ik?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jouw klonen bevallen mij nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Behalve ik?![]()
Hallo, doe 's godverdomme vriendelijk, wat is dit nou weer voor binnenkomert?
quote:
Hij is alweer ingeruild voor Kane.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie niets, ik ben verblind door pailletjes.
Oh ja! En?quote:
Nederland , Tsjechie?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met afstand het mooiste land van Europa naar beneden halen
Dan zet ik mijn geluid ook nog even uit.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij is alweer ingeruild voor Kane.
Kanequote:Op donderdag 26 november 2009 19:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan zet ik mijn geluid ook nog even uit.
Ja snap het.quote:
1. Ik wist wel dat je het zou begrijpenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:21 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja snap het.
Kom maar lekker even bij voor de houtkachel.
Ik zit even uit te zoeken wat de leukste duitse stad is met ook een gezellige Kerstmarkt.
Ik vind niet alles van Kane leuk, maar die laatste nieuwe wel, maar weet niet meer hoe of wat dus kan hem niet tjoepenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
Wat is er mis met Kane? Geen leuke muziek?
De muziek gaat nog wel, maar die zanger he...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:27 schreef Marrije het volgende:
Wat is er mis met Kane? Geen leuke muziek?
Waag het eens om ook een nieuwe te nemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft iedereen opeens een nieuwe avatar
Ik wilde een winter-katrien, maar vind deze niet zo leukquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Waag het eens om ook een nieuwe te nemen.
Nog niet, maar dat kan zo gefixed worden hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
Is dat het nummer van Kane die ze in de film laten horen waar je van de week was?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:30 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind niet alles van Kane leuk, maar die laatste nieuwe wel, maar weet niet meer hoe of wat dus kan hem niet tjoepen
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde een winter-katrien, maar vind deze niet zo leuk![]()
eigenlijk wil ik gewoon een muts of mijn eigen Katrien.
neem dan een andere Katrien Deissyquote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat je die toch ff makenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat kan zo gefixed worden hoor
Mijn neus is groter dan mijn avatar, dus dat past nooitquote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef Toverheks het volgende:
of doe net als ik, gewoon een eigen foto als avatar en ik schaam me toch ook niet?? al is mijn neus groter op de avatar dan hij werkelijk is hoor!!
das jammer anders had je erop kunnen vliegenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef Toverheks het volgende:
of doe net als ik, gewoon een eigen foto als avatar en ik schaam me toch ook niet?? al is mijn neus groter op de avatar dan hij werkelijk is hoor!!
Deze is hetquote:Op donderdag 26 november 2009 19:36 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is dat het nummer van Kane die ze in de film laten horen waar je van de week was?
Andere ava of iets erbij?
Show hier je FEEst avatar of vraag er eentje aan! #10
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn neus is groter dan mijn avatar, dus dat past nooit
Nee, geen wrat eropquote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook met een wrat erop net als ik??
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
das jammer anders had je erop kunnen vliegen
Je wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je weten wat ik allemaal met mijn neus kan, of met mijn gloedjenieuwe Nimus 2009 hahaha
rechts en links bochtjes maken en ook nog achteruit.
Mijn gloedjenieuwe Nimbus 2009, in Januarie komt de Nimbus 2010 uit, die heeft 2 knipperlichtjes achterop voor in het donker he.quote:
Volgens mij is ie al wegquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef tuinfluiter het volgende:
D. laat hem maar met ze heter, peper , vul en baggergedoe.
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topicquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef tuinfluiter het volgende:
D. laat hem maar met ze heter, peper , vul en baggergedoe.
Soms legen ze het alleen dan zie je nog een lelijk edit-lijntje.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topic
Doe anders even een pm naar één van de mods.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topic
niet jou hoor D![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben even heel lief wezen vragen om een winter-ava.
Ik ben benieuwd
of nog beter, gewoon gesneden uien kopen heb je nergens last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef D. het volgende:
Gratis tip van de dag
Niet in je ogen wrijven als je een ui gesneden hebt
Da's veel te duur (denk ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of nog beter, gewoon gesneden uien kopen heb je nergens last van
ja is iets duurder maar ik huil al als ik een ui zie, weet nog wel, vroeger zat ik met mijn moeder (heel lang geleden) te kijken naar tommy cooper op tv, die snee een ui, nou ik huilen hoor, echt waar.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's veel te duur (denk ik)
Bovendien snij ik ui als de beste
Ik heb hele vrolijke uien, ik huil er nooit om/meequote:Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is iets duurder maar ik huil al als ik een ui zie, weet nog wel, vroeger zat ik met mijn moeder (heel lang geleden) te kijken naar tommy cooper op tv, die snee een ui, nou ik huilen hoor, echt waar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hele vrolijke uien, ik huil er nooit om/mee
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha dus jou uien lachen je toe
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg allemaal de avatar van Laysa nemen
Laysa zal trots op me wezen, helemaal alleen gedaan (normaal helpt zij me met die dingen)quote:
Allemaal een christmas special??quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ie ietsie pietsie anders, voor 't onderscheid van de echte
Bijvoorbeeld een kerststerretje in de hoek of het roze een iets andere kleurquote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal een chrismas special??
Als onderscheid dan dus?!
Of allemaal een lekkere warme sjaal om?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allemaal een christmas special??
Als onderscheid dan dus?!
Goed ideequote:Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een kerststerretje in de hoek of het roze een iets andere kleur
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of allemaal een lekkere warme sjaal om?
JAAAA!quote:Op donderdag 26 november 2009 20:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, misschien moet ie ietsie pietsie anders, voor 't onderscheid van de echte
Dat mot ik dusquote:Op donderdag 26 november 2009 20:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
JAAAA!
Een customized Laysa Ava
*paint opstart
Ik zou zelf die deur nemenquote:Op donderdag 26 november 2009 21:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Teun, een meisje dat in haar eentje woont ergens die met een vlakschuurmachine een deur wil gaan schuren zonder enig plan van aanpak en shit,
Wat zijn uw gedachtes?
Ik vind 't wel wat eikquote:Op donderdag 26 november 2009 21:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets?
Was mijn poging met kerstkleurtjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |