hehe, idd welk de juiste benamingen gebruikenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Length-challenged
Mensen met een groei-uitdaging
Oh, wat ben je leuk klein dan. Ik had vroeger een vriendin, die had een vriend, en dan liep hij op de stoeprand en zij in de goot zodat het verschil kleiner werdquote:Op donderdag 26 november 2009 17:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, idd welk de juiste benamingen gebruiken
stoor me zo aan die term lilliputter,
ok, ik ben officieel geen lilliputter, met mijn 1.53 ben ik 3 cm te lang, maar t blijft tocht storen
ik ben een leuk klein rond balletje. 1.53 lang en 153 kgquote:Op donderdag 26 november 2009 17:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, wat ben je leuk klein dan. Ik had vroeger een vriendin, die had een vriend, en dan liep hij op de stoeprand en zij in de goot zodat het verschil kleiner werd
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
Kleine mensen klinkt ook zo Madurodam.
Wat is er storend aan een lilliputter?
Er was laatst een nieuwsbericht over een Chinees die breder was dan hij lang was... ben jij datquote:Op donderdag 26 november 2009 17:18 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben een leuk klein rond balletje. 1.53 lang en 153 kg
ybh weet ik t niet, maar ms omdat t is afgeleid van het fictieve eiland Lilliput uit Gullivers reizen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:15 schreef Copycat het volgende:
Kleine mensen klinkt ook zo Madurodam.
Wat is er storend aan lilliputter?
ben geen chineesquote:Op donderdag 26 november 2009 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Er was laatst een nieuwsbericht over een Chinees die breder was dan hij lang was... ben jij dat
Hij rolt je zo weer bij hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry
Maar wél klein! (rent hard weg)
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry
Maar wél klein! (rent hard weg)
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij rolt je zo weer bij hoor.
Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij rolt je zo weer bij hoor.
hehe, rollen gomi rollenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).
Okee, Jumbo Time.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |