Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.quote:
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Marrije het volgende:
Wat zonde van die verzendkosten om snoep te laten verzenden.
Daar heb je weer heel wat jelly beans voor, juicy pear
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hadden ze een grote tent ingericht, in het park. Tussen de bomen, naast de vijver. Het zonnetje brak door, het leek wel een beetje Lowlands. En m'n kleine jochie zei alleen maar "au".Klaar. En toen kreeg hij een lolly van mij en een kleurplaat van de prikmevrouw en liepen we vrolijk weer naar huis. Het viel zó mee! Ik had een kakafonie van jankende kindertjes verwacht.
Cc had de echte toch besteld??quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.quote:
oh nou zo'n voice over haat ik dus echt, ook bij floor faber, ook bij er komt een vrouw bij de dokter (waarvan ik toen dat boek verscheen dacht dat het een moppenboek wasquote:
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?
ah okquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enigequote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.
Ik had die van 12,50 per 250 gram bij Jamin ook gezien, en het was me opgevallen dat het iig nog duurder was dan die kilo van Cc incl verzendkosten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Staat iig vast dat we nog niet dement zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, dat jullie zulke oude topiques nog recyclen!
De capaciteit was prima dus. Geen wachtrijen vol angstige kindertjes die toe moeten kijken hoe voor hun neus de ene na de andere koter aan het janken wordt gebracht met grote injectiespuiten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enige
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Anderhalve kilo?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
Ik heb ze!![]()
1,5 kilo. Ik zat er maar een halve naast.
Jodenvet!![]()
Heb nog niks gekochtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
Kan ik op pagina 3 t/m 5 nog achterhalen wat voor meubels Pietje precies gekocht heeft, of zijn er nog andere niet te missen zaken gepost op die pagina's of kan ik ze overslaan?
9 smaken! Zo min mogelijk fruit.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anderhalve kilo?
Hoeveel smaken?
Ik denk dat ik een handeltje onder collega's op ga zetten.
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger wasquote:
Ja! die is wel mooi.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger was
Als je trouwens een glazen tafel zoekt; bij de Trendhopper hebben ze wel een heeeeeeeeeeele gave, maar niet met een strak ijzeren onderstel, wel met sprokkelhout (teak) als onderstel
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.
Je moet je verwachting gewoon niet te hoog hebben en niet vergelijken met het boek. Het was zeker niet de film van het jaar, maar wel eentje die ik gezien wilde hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.
En ik wil de film ook beslist zien.
Maar vind het jámmer. Ik voorzie wat ergernissen. En niet een "De Turks Fruit van de 21e Eeuw".
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppersquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier in de stad hebben ze ook Jelly Beans, maar dat zullen dan ook wel niet de "echte" zijn!?
Ik zal er 's op letten, al dat gegil over snoepjes, ik wil weten wat er zo geweldig aan isquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppers.
Je bent vast heul sexy au naturelquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo. ik moet gewoon een maand (!!!!!!![]()
![]()
![]()
) zonder make-up.
Op doktersadvies. Heb ik weer.
Bltebillengezicht ftw.
En dat in de winterquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Ik vind 'm wel erg robuust, met een glasplaat.
Doe mij maar roti met kousenband.
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten danquote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onderstel is door Tom Hanks in elkaar geknutseld tijdens Cast Away.
Hoezó "Ja dus"?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten dan
Draag je altijd make-up dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.quote:
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.
Jezus jij hebt echt stront in je ogen. Ik zeg dat ze hier DUURDER zijn dan als je ze via internet bestelt. Dat zeg ik létterlijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Via internet zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Lieverd, even rustig ademhalen en nog een keer proberen...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Edit: Wat zeg ik nu allemaal voor raars? Even opnieuw ...
Ik heb nog liever die voetbalvriend van hem als salontafeltje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.
Dus dan denk je: OK da's een beetje mislukt dus dan moeten we het dus van het tafelblad hebben.
Wat doén ze: glas!
TOF, een username gebaseerd op een uitspraak van mij!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |