Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.quote:
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:09 schreef Marrije het volgende:
Wat zonde van die verzendkosten om snoep te laten verzenden.
Daar heb je weer heel wat jelly beans voor, juicy pear
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hier hadden ze een grote tent ingericht, in het park. Tussen de bomen, naast de vijver. Het zonnetje brak door, het leek wel een beetje Lowlands. En m'n kleine jochie zei alleen maar "au".Klaar. En toen kreeg hij een lolly van mij en een kleurplaat van de prikmevrouw en liepen we vrolijk weer naar huis. Het viel zó mee! Ik had een kakafonie van jankende kindertjes verwacht.
Cc had de echte toch besteld??quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.quote:
oh nou zo'n voice over haat ik dus echt, ook bij floor faber, ook bij er komt een vrouw bij de dokter (waarvan ik toen dat boek verscheen dacht dat het een moppenboek wasquote:
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah jij (ja je zoon dan) moest ook in het zuiderpark, kon je ook gewoon meteen doorlopen?
ah okquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
De échte zijn in Nederland twee keer zo duur dan als je ze via internet bestelt.
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enigequote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Half minuutje wachten. Het was goed gedaan hoor, vond ik. Aan de ene kant de tent in, kaart inleveren, enkele tientallen prikposten, aan de andere kant de tent uit. Gëoliede machine.
Ik had die van 12,50 per 250 gram bij Jamin ook gezien, en het was me opgevallen dat het iig nog duurder was dan die kilo van Cc incl verzendkosten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Staat iig vast dat we nog niet dement zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 14:21 schreef Maanvis het volgende:
Tjemig, dat jullie zulke oude topiques nog recyclen!
De capaciteit was prima dus. Geen wachtrijen vol angstige kindertjes die toe moeten kijken hoe voor hun neus de ene na de andere koter aan het janken wordt gebracht met grote injectiespuiten.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja vond ik ook en er was ook genoeg parkeergelegenheid, het stroomde mooi door steeds, wij hoefden helemaal niet te wachten, in het pad waar wij moesten laten prikken werd helemaal niet geprikt op dat moment, wij waren de enige
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
Ja. Maar ik dacht dat die bij Jamin, waar ze ook de echte Jelly beans hebben, 12,95 per 250 gram kosten.
En via internet 18 euro per kilo + 7.95 verzendkosten.
En waarom ik dit onthouden heb: geen idee. Misschien klopt het ook niet helemaal.
Anderhalve kilo?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Noek het volgende:
Ik heb ze!![]()
1,5 kilo. Ik zat er maar een halve naast.
Jodenvet!![]()
Heb nog niks gekochtquote:Op donderdag 26 november 2009 13:19 schreef Leandra het volgende:
Kan ik op pagina 3 t/m 5 nog achterhalen wat voor meubels Pietje precies gekocht heeft, of zijn er nog andere niet te missen zaken gepost op die pagina's of kan ik ze overslaan?
9 smaken! Zo min mogelijk fruit.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Anderhalve kilo?
Hoeveel smaken?
Ik denk dat ik een handeltje onder collega's op ga zetten.
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger wasquote:
Ja! die is wel mooi.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig... ik las dat je bij Leen Bagger was
Als je trouwens een glazen tafel zoekt; bij de Trendhopper hebben ze wel een heeeeeeeeeeele gave, maar niet met een strak ijzeren onderstel, wel met sprokkelhout (teak) als onderstel
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu ben ik niet goed in rekenen. Maar hoe kan een kilo van 18 euro met 7.95 aan verzendkosten duurder zijn dan 4 x 250 gram á 12,50? Toch?
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Gert het volgende:
En deze reply plaats je ommdat ik dat beweerd zou hebben? O jee, dan ben je ook al niet goed in lézen.
Je moet je verwachting gewoon niet te hoog hebben en niet vergelijken met het boek. Het was zeker niet de film van het jaar, maar wel eentje die ik gezien wilde hebben.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet de mijne hè, voor alle duidelijkheid.
En ik wil de film ook beslist zien.
Maar vind het jámmer. Ik voorzie wat ergernissen. En niet een "De Turks Fruit van de 21e Eeuw".
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppersquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Hier in de stad hebben ze ook Jelly Beans, maar dat zullen dan ook wel niet de "echte" zijn!?
Ik zal er 's op letten, al dat gegil over snoepjes, ik wil weten wat er zo geweldig aan isquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als er geen stempeltje van Jelly Belly opzit, zijn het gore neppers.
Je bent vast heul sexy au naturelquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo. ik moet gewoon een maand (!!!!!!![]()
![]()
![]()
) zonder make-up.
Op doktersadvies. Heb ik weer.
Bltebillengezicht ftw.
En dat in de winterquote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Ik vind 'm wel erg robuust, met een glasplaat.
Doe mij maar roti met kousenband.
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zei toch dat ze via internet duurder waren?
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:20 schreef Gert het volgende:
Nou ben ik niet zo goed in formuleren, maar...
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten danquote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Het onderstel is door Tom Hanks in elkaar geknutseld tijdens Cast Away.
Hoezó "Ja dus"?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Dus. En die echte zijn bij Jamin duurder dan via internet.
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tering, wat zal dat lelijke ding een geld kosten dan
Draag je altijd make-up dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
![]()
) zonder make-up.
Bltebillengezicht ftw.
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.quote:
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
[..]
De prijs wordt weer gedrukt door dat belachelijke Roemeense glasplaatje.
Jezus jij hebt echt stront in je ogen. Ik zeg dat ze hier DUURDER zijn dan als je ze via internet bestelt. Dat zeg ik létterlijk!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Via internet zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Lieverd, even rustig ademhalen en nog een keer proberen...quote:Op donderdag 26 november 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij zegt: Ze zijn twee keer zo duur als je ze via internet bestelt'. Dan kom je met de prijzen waaruit blijkt dat ze met verzendkosten nog goedkoper zijn dan wanneer je ze bij Jamin koopt, in een echte winkel.
Dus dan zijn ze op internet toch helemaal niet twee keer zo duur?
Edit: Wat zeg ik nu allemaal voor raars? Even opnieuw ...
Ik heb nog liever die voetbalvriend van hem als salontafeltje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Gert het volgende:
Het onderstel zou door Tom Hanks in elkaar geknutseld kunnen zijn tijdens Cast Away.
Dus dan denk je: OK da's een beetje mislukt dus dan moeten we het dus van het tafelblad hebben.
Wat doén ze: glas!
TOF, een username gebaseerd op een uitspraak van mij!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoor
Als ze er als promo-geschenk een mister Wilson erbij hadden gedaan was ik misschien over te halen, maar nu zeg ik: negatief.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb nog liever die voetbalvriend van hem als salontafeltje.
Echt geen pan, die mangrove met een glasplaatje erop. Niet kopen, Piet!
Dat meen je toch niet serieús hè, Niemenie, dat dit "een steek onder water" is?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:26 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
En wéér een steek onder water, je laat je wel kennen hoor
Word je nu echt pissig, ja?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Jezus jij hebt echt stront in je ogen. Ik zeg dat ze hier DUURDER zijn dan als je ze via internet bestelt. Dat zeg ik létterlijk!
En daarna geef ik nog een rekensommtje waaruit dat blijkt.![]()
Maar goed, lamaar zitten. Scherp opgemerkt Cc: ze zijn via internet inderdaad goedkoper dan bij Jamin.
En jij hébt die goedkopere, good girl.![]()
Ja, die.... de verhouding robust/glas is overigens erg mooi omdat dat sprokkelhout wat minder massief is dan gemiddeld haardhoutquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Geef je het nú al op?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Word je nu echt pissig, ja?
Ik zie nu pas dat ik over je dan heen heb gelezen. Elke keer.
Jelly Beantje?
Ik geef tóe, dat is net iets anders. En best moeilijk!quote:
Waarom zou je anders mijn geliefde, prachtige Roemenië WEER noemen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet serieús hè, Niemenie, dat dit "een steek onder water" is?
Want dan kun je de pot op.
Dat lijkt maar zo joh, met je hoofdpijntje.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat is Gert agressief vandaag, jongens
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Eén meervoud? Oh, wacht.... ¤ 1,= hoeren....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef Copycat het volgende:
Roemenië, daar wonen toch alleen maar paupers en één eurohoeren?
Die is voorbijquote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo joh, met je hoofdpijntje.
Het lijkt maar zo.... het plaatje doet m geen goedquote:Op donderdag 26 november 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Serieus. Dan zou ik blind voor Frodo gaan. Of de bielzentafel for that matter.Wat een afschuwelijk goggemobiel.
Om jou DIEP te kwetsen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef NIEMENIESERUEIS het volgende:
[..]
Waarom zou je anders mijn geliefde, prachtige Roemenië WEER noemen.
Ah, dus weer als vanouds stuiterend aan de Redbull? Hoeveel buffetjes deze week?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is voorbij
Ik heb gisteren 14 paracetamol in datzelfde hoofd gemikt, even goed geslapen en ik ben weer in topvorm
Doe nou niet, straks gaat hij weer weg en komt nooit meer terug.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Om jou DIEP te kwetsen natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, geen Redbull meer, ik heb immers mijn leven gebeterd.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, dus weer als vanouds stuiterend aan de Redbull? Hoeveel buffetjes deze week?
Euh ja.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:24 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Draag je altijd make-up dan?
Ik vind t bij mezelf wel mooi, beetje oogschaduw, oogpotlood en wat lipgloss. Maar ik kan me er niet toe zetten om dat iedere dag te doen, dus doe ik het alleen als ik naar een verjaardag/feestje ga, of naar de bios/uit eten of iets dergelijks, maar niet iedere dag.
Buiten dat ik er te lui voor ben, heb ik ook het idee dat je gezicht het langst mooi blijft met alleen wat creme erop. Ik weet niet hoe lang ik dat nog kan volhouden, merk wel dat nu ik 30 ben mijn gezicht wat meer gaat tekenen. Toen ik 29 was overigens ook al.
Omdat mijn oog besloten heeft exceem te krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Leandra het volgende:
Wrom moet je make-uploos dan Buuv??
Volgens mij had ik hier begrepen dat die bij Jamin in de bakken weer niet de echte zijn....quote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef Lavenderr het volgende:
Straks maar eens naar Jamin, wil nu die jellybeans weleens proeven. Ik neem aan dat dat wel mag, gezien die waanzinnige prijs die ze er voor durven vragen.
Dat is inderdaad balen, vooral omdat het je ogen zijn, in je wangen kan je nog knijpen om er kleur op te krijgen.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat mijn oog besloten heeft exceem te krijgen.En de dokter denkt aan contactexceem (the horror!! de rest van mijn leven geen make-up
)
Eerst al een bril omdat lenzen niet meer wilde en nu dit.![]()
echt hè.
Klopt. Dat zijn grote en grote neppers.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:45 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij had ik hier begrepen dat die bij Jamin in de bakken weer niet de echte zijn....
* Leandra weet het ook allemaal niet meer
Ja, nou ja, de aangeklede look zeg maar. Anders ben ik helemaal zo degelijk als maar kan.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad balen, vooral omdat het je ogen zijn, in je wangen kan je nog knijpen om er kleur op te krijgen.
Gaat het dan vooral om de mascara en oogpotlood dat je het meest zal missen?
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klopt. Dat zijn grote en grote neppers.
Je moet die in een wittige gift box hebben en ik denk dat die in cellofaan verpakt zitten, dus niet voor te proeven.
Serieus? Waar? Dan ga ik een bivakmuts kopen en een overvaller.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor.Apart van de grote schepmuur.
De stoute kinderen, in de zak?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.
Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.
De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."
geciteerd uit bron http://www.nu.nl/binnenla(...)laas-uitzwaaien.html
Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.quote:
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.
Dan doen ze in Haarlem hun PR beter dan hier, want dit staat al lang gepland in Scheveningen, ook op 6 december.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.
Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.
De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."
En op die dag geeft de Sint aan alle kindertjes die hem uitzwaaien natuurlijk nog lekkers en een afscheidskadootjequote:Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:Wordt dit een nieuwe feestdag?
Misschien omdat dat nog een te abstract idee is? Ik weet het ook niet precies.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
En als t dan weer over is doe je gewoon overdag make-up en dan 's avonds zalfje erop. Dan moet toch lukken.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, nou ja, de aangeklede look zeg maar. Anders ben ik helemaal zo degelijk als maar kan.![]()
Nou ja, maar hopen dat het beter gaat met de neutrale vette creme.
Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.
En de dag na Pasen zetten we de Paashaas, heerlijk gemarineerd op tafel ! Weten ze meteen ook waar die is geblevenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat de kerstman op 27 december óók officieel afscheid moet nemen, anders raakt m'n gekke neefje door de war.
Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef Disana het volgende:
Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?
Nou ja, blijkbaar vind je wel dat het een halt moet worden toegeroepen, anders blijven we maar doorgaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
roti met kousenbandquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |