abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 november 2009 @ 15:50:00 #81
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75022904
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:47 schreef Copycat het volgende:

[..]

Klopt. Dat zijn grote en grote neppers.
Je moet die in een wittige gift box hebben en ik denk dat die in cellofaan verpakt zitten, dus niet voor te proeven.
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor. Apart van de grote schepmuur.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_75023020
Wordt dit een nieuwe feestdag?

"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.

Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.

De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."

geciteerd uit bron http://www.nu.nl/binnenla(...)laas-uitzwaaien.html
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 26 november 2009 @ 15:54:28 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75023079
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Mijn jamin had echtechtecht schepbakken van de officiele hoor. Apart van de grote schepmuur.
Serieus? Waar? Dan ga ik een bivakmuts kopen en een overvaller.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 15:54:39 #84
137949 Disana
pi_75023087
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:52 schreef BobdeStreamer het volgende:

"HAARLEM - In alle steden en dorpen van Nederland wordt de intocht van Sint-Nicolaas uitgebreid gevierd, maar hoe de goedheiligman weer weggaat, weet bijna niemand.

Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen en hun ouders kunnen ze gaan uitzwaaien.

De uittocht wordt gehouden naar aanleiding van een oproep van de actiegroep 'Weg met Sinterklaas' van ouders van autistische kinderen. Vooral voor deze kinderen is het verwarrend dat de sint niet duidelijk vertrekt en er op die manier een einde komt aan de periode dat hij in het land is."

De stoute kinderen, in de zak?

Verder vind ik het maar overdreven.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:55:36 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75023114
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:54 schreef Disana het volgende:
Verder vind ik het maar overdreven.
Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.
  donderdag 26 november 2009 @ 15:56:33 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75023143
Ik vind het wel een goed idee. Sint weer weg, punt klaar. iedereen weer rustig slapen.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 15:56:57 #87
137949 Disana
pi_75023156
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Mwoah, als het voor meer rust in de geest van een autistisch kind zorgt, vind ik het een prima initiatief.
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 15:57:42 #88
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75023182
quote:

Dan doen ze in Haarlem hun PR beter dan hier, want dit staat al lang gepland in Scheveningen, ook op 6 december.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  donderdag 26 november 2009 @ 15:58:34 #89
241662 Jian
Well, well, well
pi_75023206
quote:

En op die dag geeft de Sint aan alle kindertjes die hem uitzwaaien natuurlijk nog lekkers en een afscheidskadootje

Ja ja, de vindingrijkheid van de middenstand staat voor niks ........
  donderdag 26 november 2009 @ 16:00:30 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75023256
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:
Je kunt wel bezig blijven, nuances en mitsen en maren in alles voor iedereen. Waarom die kinderen niet gewoon verteld dat Sint met stille trom vertrekt.
Misschien omdat dat nog een te abstract idee is? Ik weet het ook niet precies.
Verder vind ik dat altijd zo'n dooddoener 'je kunt wel bezig blijven'.
Ja, als er behoefte aan is kun je lekker bezigblijven, niks mis mee, vind ik. Ik eet er iig geen Jelly Bean minder om .
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 16:00:33 #91
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75023258
Ik vind dat de kerstman op 27 december óók officieel afscheid moet nemen, anders raakt m'n gekke neefje door de war.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_75023269
"Maar in Haarlem weten ze het wel. Sint en zijn pieten vertrekken daar op 6 december met de boot en kinderen "

Haha mooi gevonden Disana
Alles wat jij vindt is een realiteit
  donderdag 26 november 2009 @ 16:02:13 #93
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_75023313
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Ja, nou ja, de aangeklede look zeg maar. Anders ben ik helemaal zo degelijk als maar kan.
Nou ja, maar hopen dat het beter gaat met de neutrale vette creme.
En als t dan weer over is doe je gewoon overdag make-up en dan 's avonds zalfje erop. Dan moet toch lukken.

En anders een ander soort make-up, of ecologische make-up, geen idee of dat bestaat.....
  donderdag 26 november 2009 @ 16:03:03 #94
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_75023341
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:56 schreef Disana het volgende:

[..]

Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 16:04:16 #95
137949 Disana
pi_75023373
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:03 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Omdat autistische kinderen dat niet kunnen bevatten misschien? De ouders van die kinderen vragen het niet voor niks. en als ouder van niet-autistische kinderen vind ik het ook wel een mooie afsluiting. Lekker duidelijk. Stille trom of niet, Pieten doen zo geheimzinnig, je weet maar nooit of er niet nog eens een kadootje komt.
Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:05:27 #96
241662 Jian
Well, well, well
pi_75023400
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Gert het volgende:
Ik vind dat de kerstman op 27 december óók officieel afscheid moet nemen, anders raakt m'n gekke neefje door de war.
En de dag na Pasen zetten we de Paashaas, heerlijk gemarineerd op tafel ! Weten ze meteen ook waar die is gebleven
  donderdag 26 november 2009 @ 16:05:33 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75023404
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:04 schreef Disana het volgende:

Oh ik snap de reden prima hoor, maar Sinterklaas wordt al afgekloven tot op het bot, het kruis op de mijter staat ook al ter discussie.
Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?
  † In Memoriam † donderdag 26 november 2009 @ 16:06:51 #98
137949 Disana
pi_75023441
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar daar zijn die autistische kinderen toch niet debet aan?
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
  donderdag 26 november 2009 @ 16:09:08 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_75023505
quote:
Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:

Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
Nou ja, blijkbaar vind je wel dat het een halt moet worden toegeroepen, anders blijven we maar doorgaan.
  Moderator donderdag 26 november 2009 @ 16:09:35 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_75023512
5 december, pakjesavond, is júist zo'n mooie apotheose, vind ik!
En dan is het over, klaar, en gaan ze fijn met hun nieuwe speelgoed spelen en zich misselijk vreten aan chocoladeletters.
Om dan de dag erna wéér op te draven, dit keer voor het afscheid, schei ut. Da's als je biertje opdrinken terwijl de TL-lampen van de discotheek alweer aan zijn.

Maar de autistische kindertjes doen maar lekker hoor, als daar behoefte aan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')