quote:Op donderdag 26 november 2009 19:40 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn neus is groter dan mijn avatar, dus dat past nooit
Nee, geen wrat eropquote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ook met een wrat erop net als ik??
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
das jammer anders had je erop kunnen vliegen
Je wat?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je weten wat ik allemaal met mijn neus kan, of met mijn gloedjenieuwe Nimus 2009 hahaha
rechts en links bochtjes maken en ook nog achteruit.
Mijn gloedjenieuwe Nimbus 2009, in Januarie komt de Nimbus 2010 uit, die heeft 2 knipperlichtjes achterop voor in het donker he.quote:
Volgens mij is ie al wegquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef tuinfluiter het volgende:
D. laat hem maar met ze heter, peper , vul en baggergedoe.
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topicquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef tuinfluiter het volgende:
D. laat hem maar met ze heter, peper , vul en baggergedoe.
Soms legen ze het alleen dan zie je nog een lelijk edit-lijntje.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topic
Doe anders even een pm naar één van de mods.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Hoop dat iemand dat kan verwijderen uit Laysa haar topic
niet jou hoor D![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben even heel lief wezen vragen om een winter-ava.
Ik ben benieuwd
of nog beter, gewoon gesneden uien kopen heb je nergens last vanquote:Op donderdag 26 november 2009 19:52 schreef D. het volgende:
Gratis tip van de dag
Niet in je ogen wrijven als je een ui gesneden hebt
Da's veel te duur (denk ik)quote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
of nog beter, gewoon gesneden uien kopen heb je nergens last van
ja is iets duurder maar ik huil al als ik een ui zie, weet nog wel, vroeger zat ik met mijn moeder (heel lang geleden) te kijken naar tommy cooper op tv, die snee een ui, nou ik huilen hoor, echt waar.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Da's veel te duur (denk ik)
Bovendien snij ik ui als de beste
Ik heb hele vrolijke uien, ik huil er nooit om/meequote:Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is iets duurder maar ik huil al als ik een ui zie, weet nog wel, vroeger zat ik met mijn moeder (heel lang geleden) te kijken naar tommy cooper op tv, die snee een ui, nou ik huilen hoor, echt waar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb hele vrolijke uien, ik huil er nooit om/mee
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahha dus jou uien lachen je toe
quote:Op donderdag 26 november 2009 20:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Morgenvroeg allemaal de avatar van Laysa nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |