roti met kousenbandquote:Op donderdag 26 november 2009 15:06 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
De Roti.
Ik vind 'm wel erg robuust, met een glasplaat.
Doe mij maar roti met kousenband.
Omdat iedereen aan die Sinterklaas heeft zitten kluiven natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
Och,.......quote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet toch? Ik zeg dat het feest wordt aangepast en uitgekleed tot iedereen ermee kan leven ofwel totdat er weinig meer van over is.
Ja zo ongeveer. Een nationale uittocht omdat er mensen zijn die het niet begrijpen zou ik een overdreven aanpassing van de viering vinden zoals die altijd is geweest. Idem voor het verwijderen van het kruis zoals ik al schreef.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar vind je wel dat het een halt moet worden toegeroepen, anders blijven we maar doorgaan.
in t jeugdjournaal is elk jaar een item met de vertrekkende sinterklaas.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef Gert het volgende:
5 december, pakjesavond, is júist zo'n mooie apotheose, vind ik!
En dan is het over, klaar, en gaan ze fijn met hun nieuwe speelgoed spelen en zich misselijk vreten aan chocoladeletters.
Om dan de dag erna wéér op te draven, dit keer voor het afscheid, schei ut. Da's als je biertje opdrinken terwijl de TL-lampen van de discotheek alweer aan zijn.
Maar de autistische kindertjes doen maar lekker hoor, als daar behoefte aan is.
Ja leuk initiatief van de moslims (maar of Wilders ze daarvoor een extra puntje geeft? Die bloemen nam hij ook al niet aan).quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat iedereen aan die Sinterklaas heeft zitten kluiven natuurlijk![]()
Veel moslims zijn van plan om het vlees van het schaap dat morgen tijdens het offerfeest wordt geofferd te schenken aan de voedselbank. Dat vind ik wel een mooi idee.
Ik weet alleen niet wat dit met Sinterklaas te maken heeftwaarschijnljik bracht het kluiven mij op dit onderwerp
denk niet dat ze t doen om puntjen te scoren bij wildersquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja leuk initiatief van de moslims (maar of Wilders ze daarvoor een extra puntje geeft? Die bloemen nam hij ook al niet aan).
De uittocht was er vroeger wel gewoon hoor. En het is bedacht hè, niet echt. Of verpest ik het nu voor je?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer. Een nationale uittocht omdat er mensen zijn die het niet begrijpen zou ik een overdreven aanpassing van de viering vinden zoals die altijd is geweest. Idem voor het verwijderen van het kruis zoals ik al schreef.
Ik zie nu dat ook vorig jaar de uittocht van sinterklaas al werd gevierd in Scheveningen, en dat daar toch nog "een paar duizend kinderen en ouders" op afkwamen.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef gomi het volgende:
[..]
in t jeugdjournaal is elk jaar een item met de vertrekkende sinterklaas.
las ik althans als die ouders daar gewoon naar kijken met hun kids is er ook geen probleem meer
precies, is gewoon weer kassa voor haarlem ofzo en voor dr pr plakken ze er een autistische sticker opquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ook vorig jaar de uittocht van sinterklaas al werd gevierd in Scheveningen, en dat daar toch nog "een paar duizend kinderen en ouders" op afkwamen.
Ik lees geen geouweneel over autistjes of zo, trouwens. Daar hebben ze in Haarlem een mooie draai aan gegeven.
Was ook een grapjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef gomi het volgende:
[..]
denk niet dat ze t doen om puntjen te scoren bij wilders
i knowquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Was ook een grapjeZou ook kansloos zijn.
Waarom is dat kruis im Frage?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Photoshop dat kruis ook even weg!
Da's christelijk. dus.quote:
'In mijn tijd' was er geen uittochtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De uittocht was er vroeger wel gewoon hoor. En het is bedacht hè, niet echt. Of verpest ik het nu voor je?![]()
Die regenboogpieten ging mij ook veel te ver, sterker, dat vond ik heel discriminerend. Want eigenlijk zeggen die mensen dat ze dat donkere mensen "door schoorsteen vies geworden mensen" zijn.![]()
Voor de rest zal het mij jeuken, als Bram er mee stopt vind ik er toch geen ruk meer aan.
Ze hebben toch zulke leuke kerstspullen bij AH off all places!Van de gouden boekjes.
echt te leuk.
Dat zou je o.a. de gemeente Amsterdam moeten vragen die het heeft vervangen door die drie kruisjes van de gemeente. Het kruis is christelijk, je zou je erdoor gekwetst of gediscrimineerd kunnen voelen?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 16:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Da's christelijk. dus.
ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |