Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).quote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij rolt je zo weer bij hoor.
hehe, rollen gomi rollenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja precies. Blij dat we hier geen bergen hebben gomi (ziet in sneeuw gewikkelde gomi op zich afstuiven).
Okee, Jumbo Time.
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Heb ik nou het topic dood gemaakt met mijn lelijke ava?
Lolquote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Length-challenged
Mensen met een groei-uitdaging
Ik kan er ook niets aan doenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan doen we 't er maar ff mee.
quote:vban mij mag je 100 red bulls achter elkaar drinken
kreijg een hartaanval, sucker
Jaloers omdat Ian met Mera gaat trouwen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef MeraViglioSa het volgende:stomme berichtenstuurdert. Laat ons IaN eens met rust.
Komt dat vandaanquote:
Die afbeelding is wel ok, maar het lettertype van Ian, das niet zo mooi, vind ik dan he...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb al netjes om een mooiere gevraagd
Maar ik moet nog even wachten
Ik heb mijn aanstaande bruid al om een ava gevraagdquote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Die afbeelding is wel ok, maar het lettertype van Ian, das niet zo mooi, vind ik dan he...
Dat vind ik fijn want deze is natuurlijk spuuglelijk. En dan ben ik vrij mild, Peppie.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn aanstaande bruid al om een ava gevraagd
Heuh, misschien toch maar een iets betere tijdelijke ava zoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat vind ik fijn want deze is natuurlijk spuuglelijk. En dan ben ik vrij mild, Peppie.
Kijk, met deze ava lijkt het alsof je jezelf dood wil hebben. Of iig veel pogingen wil ondernemen omdat je aandacht wil of omdat de wereld gewoon een te wrede plek is.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar: bescherm me!Ze willen me dood hebben
Hier kunnen ze je misschien wel helpen.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Heuh, misschien toch maar een iets betere tijdelijke ava zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |