tbh ken ik hem ook vooral met kruis hoor. en op sommige afbeeldingen met alleen een verticale streep. maar dat kan ook aan mijn geheugen liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Nee dat zei ik ook niet, ik bedoel alleen dat ik hem overal waar ik heb gewoond in mijn jeugd (en dat was nooit Amsterdam) alleen maar met kruis heb gekend.
Dat dacht ik net ook. Apart zeg.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben er uit: Copycat is een kloon van Noek.
-edit- Of in ieder geval familie ofzo.
Of ze zitten naast elkaar op de bank te posten.
Of ze zijn met dezelfde man getrouwd zonder het te weten.
Of zo...
Iets... er is iets...
Misschien had hij de andere afgeplaktquote:Op donderdag 26 november 2009 16:54 schreef gomi het volgende:
[..]
tbh ken ik hem ook vooral met kruis hoor. en op sommige afbeeldingen met alleen een verticale streep. maar dat kan ook aan mijn geheugen liggen
Dat.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Historisch besef dat wellicht wel voor politiek overcorrecte karretjes wordt gespannen.
lol doet me denken aan dat plaatje op vol. over kerst en users van vol ofzo.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
Okee, jullie mogen je Sinterklaas houden, blank en met kruis, maar dan stel ik wel een compromis voor;
[ afbeelding ]
Ik voelde dat jij dat dacht.quote:
Piet de Kerstman.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
Okee, jullie mogen je Sinterklaas houden, blank en met kruis, maar dan stel ik wel een compromis voor;
[ afbeelding ]
maar die staf dan hequote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien had hij de andere afgeplakt
Maar natuurlijk zijn we er niet zolang dit echte multikulti pak niet invoeren:
[ afbeelding ]
Die doet me denken aan:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:57 schreef Jian het volgende:
[ afbeelding ]
Vin ik wel wat hebben, nu nog een vrouw erin, anders beginnen die weer te mekkeren en we zijn er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien had hij de andere afgeplakt
Maar natuurlijk zijn we er niet zolang we dit echte multikulti pak niet invoeren:
[ afbeelding ]
Die heupen. Da's een vrouw.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Vin ik wel wat hebben, nu nog een vrouw erin, anders beginnen die weer te mekkeren en we zijn er helemaal klaar voor
Meteen die paprika in de prullenbak geflikkerd en een chocolate chip cookie genomen, mag ik hopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:04 schreef Noek het volgende:
Zie!
Ik eet net een paprika. Eng gewoon!
en nu weet ik weer waarom ik heb besloten vandaag niet te trainenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meteen die paprika in de prullenbak geflikkerd en een chocolate chip cookie genomen, mag ik hopen.
Oh joy! Het is 'doe een mongool na in een regenponcho'-fietsweer.
Can't rap thisquote:
kleine mensen hequote:Op donderdag 26 november 2009 17:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Can't rap thisVin het wel weer stigmatiserend dat die elfen altijd lilliputters zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |