Sp3c?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie zal ik nu eens lekker nemen?
Graag suggesties.
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beterquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het zie, ik vind het leuk!!
bring it bitch!quote:
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beter
Hangt af van de 'we'.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?
Ja, dat is waar.quote:
Sp3c, wat zijn de regels?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Weet ook nog niet zo goed wat de regels hier zijn. Dus voorzichtigheid is geboden
Spec is bezopen en weet het nu ff niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Frutsel het volgende:
Twitterdetwittertwit
[..]
Sp3c, wat zijn de regels?
Ben je familie van huismuisje?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Dat blijft gewoon in de topics natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woordquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zetquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woord
Je typt eerst shift plus " en dan typ je de letter.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Hey you, je bent er weerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
En dat voor een journalistquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer wat meer quoten he.
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisteren
Fouten met betrekking tot trema's e.d laat ik rechtzetten door de spellingscontrolequote:
Je kunt toch quoten en dan inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Welcome back and smell the farts at the left side on this topic.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
Ik klaag altijd goed.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.
Net zo min als jouw blinde haat voor Wilders en zijn aanhang.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie dat Nikita's blinde haat voor de linkerzijde van het politieke spectrum nog niet is bekoeld.
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Vast wel iemand die het gaat melden in FBquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?
Hoi Tally, biertje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Whehehehehe jaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het gaat melden in FB
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje andersquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic is toch bedoeld om gewoon zonder schroom ruzie te maken met andere users?
Lekkerquote:
Je houdt van me he?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef sp3c het volgende:
nou je kan met een slok op bij tally voor dr huis bushokjes in elkaar gaan slaan oid
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje anders
Ik zag het!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar het was wel in slow motion.
Knuffel?quote:
Dat is wel het fijne van een slow chat, tijd genoegquote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, je had genoeg tijd om weg te rennen.
Wat je ook deed
Voor jou altijd, fijne knul die je er bent.quote:
Heb ik uiteraard ook gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, je had genoeg tijd om weg te rennen.
Wat je ook deed
Nee want je bent er weer!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook gedaan.
Linkschmensch knuffeldier.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor jou altijd, fijne knul die je er bent.
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bierquote:
En tietuh!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bier
Kijk, dat laatste dat wisten we.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bier
Da magnie!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb het over moderen natuurlijk mon amis, dat neutraal zijn is zóóó 2008.
Ik was al bang dat mijn interpretatievermogen defect was....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef sp3c het volgende:
ik ben al rechts slimmerik
ik ben sowieso altijd te laat dus misschien volgend jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb het over moderen natuurlijk mon amis, dat neutraal zijn is zóóó 2008.
Scherp. Ben gewoon vast geformuleerdquote:
Hoop voor de toekomst, hopen op change!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef sp3c het volgende:
nou dat jij het er vaak niet mee eens bent geeft me hoop
Die luie mods ook altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:52 schreef sp3c het volgende:
we gaan nix changen want dat kost teveel moeite
Die is nu al een uur oud, smerig.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef paddy het volgende:
* paddy pakt de popcorn weer tevoorschijn
Een extreem-linkse mod om wat evenwicht te brengen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef Kentoet het volgende:
Maar als ik het goed begrijp komt er een nieuwe mod op NWS?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Niet dat ik weet eigenlijk.
Is dat nodig dan? Volgens mij is het redelijk in evenwicht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een extreem-linkse mod om wat evenwicht te brengen?
Paddy en Frutsel zijn beide best rechts ingesteld volgens mij, sp3c, tja daar kan je niet echt een oordeel over hebben, die reageert nauwelijks, maar voor zijn mod-dagen was het in mijn herinnering een rechtse-user.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Volgens mij is het redelijk in evenwicht.
W_T bevestigt mijn post grotendeels.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Eensch, hoewel dat kan veranderen als ik Sp3c nog weet om te kopen met een kratje bier, premium uiteraard.
Ik was het eensch met de gestelde evenwicht.. ik heb niks tegen de mods hier eigenlijk. Af en toe inderdaad nogal rare conclusies en naar mijn idee wat censuur maar dat geld ook voor "links" dus wat dat betreft ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
W_T bevestigt mijn post grotendeels.
Dat jij tevreden bent is al een op zich staande dikke vette aanwijzing natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik was het eensch met de gestelde evenwicht.. ik heb niks tegen de mods hier eigenlijk. Af en toe inderdaad nogal rare conclusies en naar mijn idee wat censuur maar dat geld ook voor "links" dus wat dat betreft ben ik tevreden.
Nou niet zo onaardig doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat jij tevreden bent is al een op zich staande dikke vette aanwijzing natuurlijk.
iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:51 schreef Meh7 het volgende:
En dit topic wordt wel erg FB op deze manier. Gaat lekker hier, elke FB ontaard in een SC en nu gebeurt het ook andersom.
W_T, hoe beviel de ban (en de buitenlucht)? Heb je wel mee gelezen?quote:
Ach je kent mij (?), ik heb zitten praten via PM welquote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef Kentoet het volgende:
[..]
W_T, hoe beviel de ban (en de buitenlucht)? Heb je wel mee gelezen?
Nee, ik ken je niet. Maar zag dat je een ban had gehad en vroeg me af of dat vervelend is. Vooral als je echt wil reageren en het dus niet kunt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach je kent mij (?), ik heb zitten praten via PM wel. Uiteraard was de buitenlucht heerlijk! Maar daarom hebben we ook een handige smartphone waardoor je niet binnen hoeft te zitten constant eh..
Ja eigenlijk kan je alles behalve reageren in een topic. Het valt wel mee hoor, als je per se wilt reageren dan stuur je gewoon een PM. Zelfs als je Meh7 wilt laten schrikken (een aanrader!).quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:32 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Nee, ik ken je niet. Maar zag dat je een ban had gehad en vroeg me af of dat vervelend is. Vooral als je echt wil reageren en het dus niet kunt.
Oh, pm-en kan dan dus nog wel?
Goeie morguh buurman!quote:
Het studentje komt zeker net zn bed uitrollen?quote:
Hah, zelfs dat niet, lang leve de Iphone.quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het studentje komt zeker net zn bed uitrollen?
Ik heb mn vierde net uit de Douwe Egberts machine geslurptquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Inmiddels al een derde bakkie gehad![]()
Mogguh
Vier?!?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb mn vierde net uit de Douwe Egberts machine geslurpt
Wat weet jij van de Tubantia?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vier?!?
Hoeveel koppen koffie drink je wel niet op een dag, of is het gratis de kantoor machine. De koffie machine bij de Tubantia staat ook altijd full time te brouwen, dus wie weet is dat het wel.
Dat blijkbaar, ben wel eens op de redactie geweest daar. 's Ochtends staat dat ding constant te rammelen voor koffie hongerige mensen. Journalistentrekje wellicht.quote:
Mwoah drink meestal rond de zes koppen per dag. Hebben hier ook een heel driftige stagiaire rondlopen die ons graag verwent door koffie te halen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:29 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Vier?!?
Hoeveel koppen koffie drink je wel niet op een dag, of is het gratis de kantoor machine. De koffie machine bij de Tubantia staat ook altijd full time te brouwen, dus wie weet is dat het wel.
Wát een stageadres.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah drink meestal rond de zes koppen per dag. Hebben hier ook een heel driftige stagiaire rondlopen die ons graag verwent door koffie te halen.
Damn... ik dacht ff dat je ook zon rare tukker was enzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat blijkbaar, ben wel eens op de redactie geweest daar. 's Ochtends staat dat ding constant te rammelen voor koffie hongerige mensen. Journalistentrekje wellicht.
Ben een West-Fries of "Noord Hollander" als je het zo noemen wilt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn... ik dacht ff dat je ook zon rare tukker was enzo
Ik weet, je boft maar als je in mijn gezelschap mag vertoevenquote:
Tukkersquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Damn... ik dacht ff dat je ook zon rare tukker was enzo
Inderdaad, ze kan straks wel in haar werkverslag schrijven dat ze zich in de schaduw van de grote Koos mocht begeven, en daar de kneepjes - voor zover die uit de geheimhouding kwamen - van het journalistische vak heeft opgestoken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik weet, je boft maar als je in mijn gezelschap mag vertoeven
Hmmm...als het aan iemand anders ligt wordt ik een import-westfries danquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ben een West-Fries of "Noord Hollander" als je het zo noemen wilt.
quote:
Oh werkelijk? Waar heb je die eer aan te danken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmmm...als het aan iemand anders ligt wordt ik een import-westfries dan
Soms komen hier stagiaires binnen die geen koffie drinken en niet roken. Dan ben je in mijn ogen al bij voorbaat gezakt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kan straks wel in haar werkverslag schrijven dat ze zich in de schaduw van de grote Koos mocht begeven, en daar de kneepjes - voor zover die uit de geheimhouding kwamen - van het journalistische vak heeft opgestoken.
Alsmede een cafeïne verslaving.
Het zit behoorlijk diep, is het niet?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms komen hier stagiaires binnen die geen koffie drinken en niet roken. Dan ben je in mijn ogen al bij voorbaat gezakt.
Geboren tukker hequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zit behoorlijk diep, is het niet?
Aan iemand die niet wil verhuizen en dus eist dat ik naar de kop van Noord Holland moetquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Waar heb je die eer aan te danken?
Uit, Almelóóó, of Hengelóóó of Enschedééé? Wellicht zelfs Oldenzááál.quote:
Vervlogen tijden zijn datquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik ben er voor om dit als norm neer te zetten.
Dan kan ik me die afkeer goed voorstellenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uit, Almelóóó, of Hengelóóó of Enschedééé? Wellicht zelfs Oldenzááál.
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.quote:
Ben jij vertegenwoordiger dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.
Niks mis mee, goede plek om te zijn! Ik zou zeggen, overtuig hem/haar hehe..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan iemand die niet wil verhuizen en dus eist dat ik naar de kop van Noord Holland moet
Jammer is dat, ik vind het respectabele mensen. Ik hou wel van dat soort stereotypes eigenlijk, geeft een vertrouwd gevoel op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervlogen tijden zijn datHet aantal kettingrokende, aan alcohol en koffie verslaafde journalisten neemt zienderogen af.
Nee dat nog net niet.quote:
Wat doe je dan in 3/4 steden per dag? Bezig met een studie-opdracht?quote:
Tsja, ik ben de laatste vaandeldrager op onze redactie. Al zou ik mezelf geen alcoholist willen noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jammer is dat, ik vind het respectabele mensen. Ik hou wel van dat soort stereotypes eigenlijk, geeft een vertrouwd gevoel op de een of andere manier.
Jep , dankzij koosquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh en mijn huis heeft een slotje.
Dat verklaart al die beveiliging ineensquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.
Nee, ik ben een melkkoe van Eurlings.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe je dan in 3/4 steden per dag? Bezig met een studie-opdracht?
Wat is nu die goeie plek?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niks mis mee, goede plek om te zijn! Ik zou zeggen, overtuig hem/haar hehe..
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.quote:
Das het deel wat over 20 jaar onder water ligt door het broeikashoaxeffectquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.
NoordHolland dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.
Sorryquote:
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das het deel wat over 20 jaar onder water ligt door het broeikashoaxeffect![]()
Ik dacht meer aan alles ten oosten van de lijn Groningen, Zwolle, Amersfoort, Eindhoven
Heb ik al eens overwogenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.
In dat geval zou ik maar in Nederland blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb ik al eens overwogen![]()
Ik wilde altijd al eens weten hoe het zou voelen om Weltmeister te zijn
Keep dreamingquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In dat geval zou ik maar in Nederland blijven.![]()
Keep the hope alive!
Everything starts with a dream.quote:
Tuurlijk, maar acht de kans gewoon zeer klein. Neemt niet weg dat ik met oranje klomp op mn kop hossend door het stadscentrum de polonaise ga doen als we winnen. Was ook zo genieten tijdens het afgelopen EK.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Everything starts with a dream.
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar acht de kans gewoon zeer klein. Neemt niet weg dat ik met oranje klomp op mn kop hossend door het stadscentrum de polonaise ga doen als we winnen. Was ook zo genieten tijdens het afgelopen EK.
Dealquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.
1988, been there, done that...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.
Heb je 1988 bewust mee mogen maken? Bofkont!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1988, been there, done that...
Koos is Gelderland dacht ik
Bewust is een groot woord, maar ik weet wel dat ik als klein ventje met een enorme oranje vlag midden op de rondweg van Enschede ging staan en op een motorkap van een duitse bmw kroop na de 2-1 winst in de halve finalequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je 1988 bewust mee mogen maken? Bofkont!![]()
Gelderland is correct
Geen aanrader.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.
Niet, jij was toch een inwoner van die heimat?quote:
Nouja dan kunnen we toch de polonaise houden in Gelderland?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1988, been there, done that...
Koos is Gelderland dacht ik
Aaah wat een bofkont ben jij. En ook nog zo dicht bij Duitsland wonen zodat je die worstenvreters helemaal gek kunt maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bewust is een groot woord, maar ik weet wel dat ik als klein ventje met een enorme oranje vlag midden op de rondweg van Enschede ging staan en op een motorkap van een duitse bmw kroop na de 2-1 winst in de halve finale![]()
Paraderen over de bible-beltquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja dan kunnen we toch de polonaise houden in Gelderland?
Hier hebben we Rijssen en Staphorst al.quote:
Staphorst. Echt zo'n plaats waar de treurigheid vanaf druiptquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hier hebben we Rijssen en Staphorst al.
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staphorst. Echt zo'n plaats waar de treurigheid vanaf druipt
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.
Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen plezier in hun leven kunnen hebben op zondag, geen gras maaien, geen werk, geen televisie, geen computer.. helemaal niks.![]()
Precies, en geen woord verkeerd zeggen of de naam des heeres te vaak gebruiken want dan ben je een ketter. Geweldige mensen zijn het, om van een afstand te observeren en ridiculiseren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.
Dat an sich nog niet eens, maar die gereformeerde dorpen, dat is gewoon eng, bijna indoctrinatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat an sich nog niet eens, maar die gereformeerde dorpen, dat is gewoon eng, bijna indoctrinatie.
Oh ze gaan hun gang ook maar, ik stoor me er niet aan. Ik vind het alleen bizar en ergens ook wel triest ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.
Niks mis met kerkgangers. Refo's zijn een heel ander verhaal. Weet niet of er elke zondag een begrafenisstoet door jouw woonplaats marcheert, maar hier dus wel. En ik heb gewoon heel weinig op met die figuren. We hadden vroeger ook een refogezin naast ons wonen. Die kinderen mochten nooit met mij spelen omdat ik niet uit een reli-gezin kom. Dan ben je in mijn ogen gewoon dieptriest.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?
Dit inderdaad, ik heb ook wat ervaringen met deze mensen maar ik zal ze maar niet posten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kinderen mochten nooit met mij spelen omdat ik niet uit een reli-gezin kom. Dan ben je in mijn ogen gewoon dieptriest.
Jawohl.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet, jij was toch een inwoner van die heimat?
En je raad het af, wieso das?quote:
Elke dag bratwurst tijdens de lunch?quote:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.
Natuurlijk niet, immer Sauerkraut natürlich!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke dag bratwurst tijdens de lunch?
Ik houd niet van Sauerkrautquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, immer Sauerkraut natürlich!
Waar moet het over gaan, ik kan vast wel een leuk stuk schrijven over iets.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd niet van Sauerkraut![]()
Gatver, het is echt weer zo'n vrijdagmiddag. Hik tegen mn laatste werkzaamheden aan. Die moeten af, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Latijns-Amerika!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Vandaag schnitzel bij de lunch.
Nee, Duitsland is mijn land niet. Colombia wordt het. Hopelijk volgend jaar.
Mooi land, maar wel bloedje link. Of heb ik mn oor teveel laten hangen bij de media?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Vandaag schnitzel bij de lunch.
Nee, Duitsland is mijn land niet. Colombia wordt het. Hopelijk volgend jaar.
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar moet het over gaan, ik kan vast wel een leuk stuk schrijven over iets.
Zie fobo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Latijns-Amerika!![]()
Je hebt smaak.
Dat laatste. Het is over het algemeen een heel veilig land, zeker de steden. Superaardige, vriendelijke mensen. Makkelijk contact mee te maken, vrolijk, outgoing, relaxed, hardwerkend. Exact, maar dan ook echt exact het tegengestelde van Duitsland.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi land, maar wel bloedje link. Of heb ik mn oor teveel laten hangen bij de media?
Entree tot wat? Wel een cryptische titel in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.
Zozo, dus dát is de reden.quote:
Sowieso zijn Spaanstaligen vaak heel sociaal. Was van de zomer op vakantie in Frankrijk en ging van daaruit een dagje naar San Sebastian. Wereld van verschil wat betreft de mentaliteit van de mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is over het algemeen een heel veilig land, zeker de steden. Superaardige, vriendelijke mensen. Makkelijk contact mee te maken, vrolijk, outgoing, relaxed, hardwerkend. Exact, maar dan ook echt exact het tegengestelde van Duitsland.
En dus ideaal voor mij.
Het helpt lekker mee.quote:
Inderdaad. Ik kan er prima mee opschieten. Spanen ken ik vrij goed, maar Colombianen waren nog een slagje ongelooflijker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sowieso zijn Spaanstaligen vaak heel sociaal. Was van de zomer op vakantie in Frankrijk en ging van daaruit een dagje naar San Sebastian. Wereld van verschil wat betreft de mentaliteit van de mensen.
Paar jaartjes oliezoeken en dan weer verder. Misschien Brazilie ofzo. Of anders Australie, ik zie het wel.quote:Maar is idd heel wat anders dan Duitsland. Is het de bedoeling om permanent in Colombia te vertoeven.
Ik vermijd Telegraaf-koppen. Kreeg vandaag al een mailtje van een club die mijn taalgebruik ongepast vindt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Entree tot wat? Wel een cryptische titel in ieder geval.
Dit zou beter zijn wellicht:
Schandalige tegenwerking entree stad
Drie keer raden welke krant.![]()
Ik geloof het best.quote:
Be sure to pay me a visit máte.quote:Of anders Australie, ik zie het wel.
Heb je een link van een van je artikelen of publiceer je alleen maar gedrukt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermijd Telegraaf-koppen. Kreeg vandaag al een mailtje van een club die mijn taalgebruik ongepast vindt.
In Nederland worden er geen foto's van me gemaakt als ik over straat loop.quote:
Hoe lang ben jij van plan te blijven dan? Ik wil er sowieso graag heen. Maar eerst Zuid-Amerika es verder ontdekken.quote:Be sure to pay me a visit máte.
Die nodigen je gelijk uit voor een uitgebreide maaltijd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan er prima mee opschieten. Spanen ken ik vrij goed, maar Colombianen waren nog een slagje ongelooflijker.
Klinkt echt top. Ik benijd je. Dat meen ikquote:Paar jaartjes oliezoeken en dan weer verder. Misschien Brazilie ofzo. Of anders Australie, ik zie het wel.
Wel voor uitgaan, salsalessen, mannen zijn ook heel open enzo. Taxichaufs zetten je niet af (zoals OVERAL ter wereld) etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die nodigen je gelijk uit voor een uitgebreide maaltijd?
Dank je. Ik besef ook heel goed wat voor positie ik heb. En nu ik kan kiezen tussen verschillende banen is het helemaal geweldig. Londen en Houston zeg ik nee tegen. Colombia wordt het voor mij nu.quote:Klinkt echt top. Ik benijd je. Dat meen ik
Nee zeg, gelukkig niet. Hoewel het volgens mij in Azië ook heel erg is als je daar rondloopt tussen al die mini mensjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nederland worden er geen foto's van me gemaakt als ik over straat loop.![]()
[..]
Ik ben van plan te emigreren, ik zit er aankomend jaar in ieder geval. Dan weer even terug om studie af te ronden als het meezit en dan aanvraag doen voor een permanent verblijf.quote:Hoe lang ben jij van plan te blijven dan? Ik wil er sowieso graag heen. Maar eerst Zuid-Amerika es verder ontdekken.
Wilde net zeggen: dat moet dan werkelijk het enige land in de wereld zijn waar taxichauffeurs je niet naaien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel voor uitgaan, salsalessen, mannen zijn ook heel open enzo. Taxichaufs zetten je niet af (zoals OVERAL ter wereld) etc.
Nee zeggen tegen Londen en Houston, toe maar. Een luxe-probleem zegmaarquote:Dank je. Ik besef ook heel goed wat voor positie ik heb. En nu ik kan kiezen tussen verschillende banen is het helemaal geweldig. Londen en Houston zeg ik nee tegen. Colombia wordt het voor mij nu.
Half elf is voor mij echt een vroegertje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oooh half elf, nou dat valt ook onder de noemer uitslapen voor mij![]()
Gigantische kater klinkt goed, komt daar de ouderwetse journalist naar boven, veel whiskey drinken en roken natuurlijk tot in de late uurtjes.
Ooh het is ook niet zozeer dat ik tot vier uur lig te pitten. Rond twee uur wakker worden en dan nog effe tv kijken en dan langzaam eruit kruipen. Als ik echt tot vier uur slaap dan is dat na iets als Lowlands.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zeer zeker, alleen ik denk niet dat ik uitslapen tot een uur of vier red, of ik moet echt helemaal kapot zijn. Maar zo heel vaak komt dat ook weer niet voor, wel je grenzen kennen he.
Have funquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, lid worden van een dispuut lijkt mij ook drie keer niks. Daar zijn vaak enkel van die arrogante ballen te vinden.
Maar ik ga er weer van tussen. Goed weekend
Hmm dan zijn de Tukkers toch beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ben een West-Fries of "Noord Hollander" als je het zo noemen wilt.
Moet je wel je best doen om een paar flinke deuken in je wagen te ontwijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.
Alles voor de Heerequote:Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen plezier in hun leven kunnen hebben op zondag, geen gras maaien, geen werk, geen televisie, geen computer.. helemaal niks.![]()
Heb er een half jaartje gewerkt vond het goed te doen. Wel een relaxte levensinstelling, dat spreekt mij wel aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
I beg to differ, ik woon er maar vind het alles behalve geweldig.
Ik zit meer in het organiseren van het volledig op de schop gooien van gebiedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.
Correct, maar je moet daar al voor je leven vrezen als je over straat loopt met een mobieltje op zondag, dus wat dat betreft kan je maar beter met een grote boog om dat gat heenrijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je wel je best doen om een paar flinke deuken in je wagen te ontwijken
[..]
Alles voor de Heere. Maar wel de rest van de week je totaal naar de kloten zuipen
.
Ja je moet er van houden denk ik, het is me soms té relaxed, en veel vragen en praten via omwegen, ik ben meer van de directheid.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er een half jaartje gewerkt vond het goed te doen. Wel een relaxte levensinstelling, dat spreekt mij wel aan.
De A28 gaat er zo goed als doorheen, dus dat valt niet altijd te ontwijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Correct, maar je moet daar al voor je leven vrezen als je over straat loopt met een mobieltje op zondag, dus wat dat betreft kan je maar beter met een grote boog om dat gat heenrijden.![]()
[..]
Tja een beetje tact kan geen kwaad naar mijn ideequote:Ja je moet er van houden denk ik, het is me soms té relaxed, en veel vragen en praten via omwegen, ik ben meer van de directheid.
quote:
Heb vandaag zo gelachen, de rechter vonnisde dat Mr. Krabs een hele dag burgers voor free moest uitdelen. Dat trok hij slecht, heel slecht.quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is grappig!
Hoe hij de laatste centen altijd van SpongeBob tot zich eist, en dan jaarlonen laat betalen voor de meest nutteloze dingen, en de blije spons die daar helemaal happy van wordt.![]()
De show zit rondom Krabs gewoon vol met sarcasme, wel leuk.
Precies, of die aflevering dat hij een heel kerkhof gaat uitmoorden en opgraven voor een petje voor een miljoen euro.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag zo gelachen, de rechter vonnisde dat Mr. Krabs een hele dag burgers voor free moest uitdelen. Dat trok hij slecht, heel slecht.
Trusten Koosquote:Op zondag 29 november 2009 23:45 schreef KoosVogels het volgende:
Heb vanmiddag zitten lachen als een klein jochie hihi![]()
Maar ga nu slapen. Tot ziens mensen
Ik betwijfel ten zeerste of ik ook maar in de wacht loop voor een titel dus dat valt wel meequote:Op maandag 30 november 2009 08:54 schreef KoosVogels het volgende:
Ga jij nooit naar bed Whiskey? Of wil je de titel van nachtbrakende user in de wacht slepen?
Hier worden de vriendschappen gesloten!quote:Op maandag 30 november 2009 09:01 schreef Frutsel het volgende:
Mogguh
Snelstlopende SC topic uit NWS ooit denk ik
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 30 november 2009 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
Kan potdomme geen koffie meer zien.
Moet wel een stevige zijn, heb net anderhalf uur lang naar staatssecretaris Bussenmaker geluisterd tijdens een bijeenkomst over de WMO.quote:Op maandag 30 november 2009 13:16 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Het is bijna half twee, je bent journalist, tijd voor een borreltje.
Ik heb er al een aantal binnen!quote:
ik nog nixquote:
heb je speciaal oud en nieuw nodig dan om Gall & Gall te drinken?quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Vuurwerk!?!
Waar blijft de Gall&Gall oud en nieuw drankselectie.
Als het maar goedkoop is, drank gaat niet kapot, dan word het inslaan geblazen mon amis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je speciaal oud en nieuw nodig dan om Gall & Gall te drinken?
Karbit!quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk
ik aan rokenquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk
quote:
Tot straks.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het stinkt daar soms idd wel![]()
Richting huis...
wees blijquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Aaawhh![]()
![]()
Gelukkig heb ik er met m'n hond minder last van, die verkiest de grond liever.
Heb wel katten gehad hoor, ze zijn super, wat aanhankelijker met knuffelen en op je springen dan honden, honden willen meer spelenquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wees blijwat voor hond heb je?
BTW: Als jij nou vast deeltje 11 klaar zet, heb je weer je eigen stekje... zijn we ook weer van dat genak af
Twee, check fobo maarquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Meerdere?![]()
Hmm dat zal wel een hoop aandacht vereisen denk ik zo.
Kom jij ook nog ff aankakken? Topic is nu bijna vol paddyquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef paddy het volgende:
Honden en katten. heb er van allebei één. Een Russische boskat en een mathezer
Die boskat is geen schootkat en gaat in de tegenaanval wanneer je hem de tafel af wil duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |