Sp3c?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie zal ik nu eens lekker nemen?
Graag suggesties.
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beterquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het zie, ik vind het leuk!!
bring it bitch!quote:
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beter
Hangt af van de 'we'.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?
Ja, dat is waar.quote:
Sp3c, wat zijn de regels?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Weet ook nog niet zo goed wat de regels hier zijn. Dus voorzichtigheid is geboden
Spec is bezopen en weet het nu ff niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Frutsel het volgende:
Twitterdetwittertwit
[..]
Sp3c, wat zijn de regels?
Ben je familie van huismuisje?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Dat blijft gewoon in de topics natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woordquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zetquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woord
Je typt eerst shift plus " en dan typ je de letter.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Hey you, je bent er weerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
En dat voor een journalistquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer wat meer quoten he.
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisteren
Fouten met betrekking tot trema's e.d laat ik rechtzetten door de spellingscontrolequote:
Je kunt toch quoten en dan inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Welcome back and smell the farts at the left side on this topic.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
Ik klaag altijd goed.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.
Net zo min als jouw blinde haat voor Wilders en zijn aanhang.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie dat Nikita's blinde haat voor de linkerzijde van het politieke spectrum nog niet is bekoeld.
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Vast wel iemand die het gaat melden in FBquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?
Hoi Tally, biertje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Whehehehehe jaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het gaat melden in FB
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje andersquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic is toch bedoeld om gewoon zonder schroom ruzie te maken met andere users?
Lekkerquote:
Je houdt van me he?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef sp3c het volgende:
nou je kan met een slok op bij tally voor dr huis bushokjes in elkaar gaan slaan oid
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje anders
Ik zag het!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!
Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zag het!
Maar het was wel in slow motion.
Knuffel?quote:
Dat is wel het fijne van een slow chat, tijd genoegquote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, je had genoeg tijd om weg te rennen.
Wat je ook deed
Voor jou altijd, fijne knul die je er bent.quote:
Heb ik uiteraard ook gedaan.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, je had genoeg tijd om weg te rennen.
Wat je ook deed
Nee want je bent er weer!!!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook gedaan.
Linkschmensch knuffeldier.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voor jou altijd, fijne knul die je er bent.
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bierquote:
En tietuh!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bier
Kijk, dat laatste dat wisten we.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik heb een zwak voor boomlange dames en bier
Da magnie!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb het over moderen natuurlijk mon amis, dat neutraal zijn is zóóó 2008.
Ik was al bang dat mijn interpretatievermogen defect was....quote:Op donderdag 26 november 2009 18:08 schreef sp3c het volgende:
ik ben al rechts slimmerik
ik ben sowieso altijd te laat dus misschien volgend jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 18:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb het over moderen natuurlijk mon amis, dat neutraal zijn is zóóó 2008.
Scherp. Ben gewoon vast geformuleerdquote:
Hoop voor de toekomst, hopen op change!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:44 schreef sp3c het volgende:
nou dat jij het er vaak niet mee eens bent geeft me hoop
Die luie mods ook altijd.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:52 schreef sp3c het volgende:
we gaan nix changen want dat kost teveel moeite
Die is nu al een uur oud, smerig.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef paddy het volgende:
* paddy pakt de popcorn weer tevoorschijn
Een extreem-linkse mod om wat evenwicht te brengen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:22 schreef Kentoet het volgende:
Maar als ik het goed begrijp komt er een nieuwe mod op NWS?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Niet dat ik weet eigenlijk.
Is dat nodig dan? Volgens mij is het redelijk in evenwicht.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Een extreem-linkse mod om wat evenwicht te brengen?
Paddy en Frutsel zijn beide best rechts ingesteld volgens mij, sp3c, tja daar kan je niet echt een oordeel over hebben, die reageert nauwelijks, maar voor zijn mod-dagen was het in mijn herinnering een rechtse-user.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:41 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Volgens mij is het redelijk in evenwicht.
W_T bevestigt mijn post grotendeels.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Eensch, hoewel dat kan veranderen als ik Sp3c nog weet om te kopen met een kratje bier, premium uiteraard.
Ik was het eensch met de gestelde evenwicht.. ik heb niks tegen de mods hier eigenlijk. Af en toe inderdaad nogal rare conclusies en naar mijn idee wat censuur maar dat geld ook voor "links" dus wat dat betreft ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
W_T bevestigt mijn post grotendeels.
Dat jij tevreden bent is al een op zich staande dikke vette aanwijzing natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:47 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik was het eensch met de gestelde evenwicht.. ik heb niks tegen de mods hier eigenlijk. Af en toe inderdaad nogal rare conclusies en naar mijn idee wat censuur maar dat geld ook voor "links" dus wat dat betreft ben ik tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |