Ssstquote:
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ssst![]()
Heey, kan je goed rijmen? Maak eens een rijm van de OP
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:20 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind rijmen voor depressieve huismoekes.
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ikquote:Op woensdag 18 november 2009 21:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik dacht dat de depressieve mensen juist niet konden rijmen en in feedback posten!
Mag ook hoor!quote:Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
rijmen is iets anders dan dichten. en van gedichten houd ik![]()
zo iets?
heyquote:
Idd. Had een dijk van een gedicht gemaaktquote:Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef paddy het volgende:
Mooi gedaan. Maar wel jammer dat de gedichten nu in het vorige topic staan
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemdquote:Op woensdag 18 november 2009 21:43 schreef Whiskey_Tango het volgende:
My place?![]()
Nou, jullie allen als mijn gast zijnde, wie wil er een biertje?
ontzettende partypooper! dat je er bent.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, een beetje twijfelachtige eer als er een FB naar je wordt vernoemd
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.quote:Op woensdag 18 november 2009 22:05 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ontzettende partypooper! dat je er bent.
quote:Op woensdag 18 november 2009 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, doe mij dan maar een biertje. En geef de rest er ook maar eentje.
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?quote:Op woensdag 18 november 2009 22:16 schreef Hukkie het volgende:
Tering, een meter? Moet morgen ook nog werken hoor. Maar ik neem er nog één.
Tijd voor een NWS-meeting. Ooh wacht, laat maar. Volgens draait dat uit op een gigantische kloppartijquote:Op woensdag 18 november 2009 22:20 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja dan zet ik wel een bakje borrelnootjes op tafel, ook lekker toch?
Lijkt me verstandig. Ik ken hier een aantal figuren die mij lijken te haten uit het diepste van hun hartquote:Op woensdag 18 november 2009 22:36 schreef Hukkie het volgende:
NWS meet lijkt me prima, maar ik neem uit voorzorg dan wel mn boksbeugel mee, als jullie het niet erg vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |