Sp3c?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:00 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wie zal ik nu eens lekker nemen?
Graag suggesties.
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beterquote:Op donderdag 26 november 2009 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het zie, ik vind het leuk!!
bring it bitch!quote:
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mensen verwarren dit topic gauw met FB.. dat loopt beter
Hangt af van de 'we'.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we toch wel wat aan doen?
Ja, dat is waar.quote:
Sp3c, wat zijn de regels?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Weet ook nog niet zo goed wat de regels hier zijn. Dus voorzichtigheid is geboden
Spec is bezopen en weet het nu ff niet.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Frutsel het volgende:
Twitterdetwittertwit
[..]
Sp3c, wat zijn de regels?
Ben je familie van huismuisje?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef Disana het volgende:
Oh ik dacht dat we gingen opdelen: de FB voor de ban-aanvragende linkse rakkers in schotelbuurten en de SC voor de onderbedeelde rechtsen
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Dat blijft gewoon in de topics natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woordquote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen als ik mag klagen over de spelling van telavivnick en mattheus en nog een hele hoop anderen.
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niks aan. Op wie moeten de rechtse rakkers dan vitten?
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zetquote:Op donderdag 26 november 2009 15:01 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Matteüs, zonder h, met trema en hoofdletter. Drie fouten in één woord
Je typt eerst shift plus " en dan typ je de letter.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Hey you, je bent er weerquote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
En dat voor een journalistquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds niet achter hoe ik trema's enzo op letters zet
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisterenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kan je eindelijk weer wat meer quoten he.
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja joh, ik durfde eigenlijk niet zo goed meer na die reprimande van jou gisteren
Fouten met betrekking tot trema's e.d laat ik rechtzetten door de spellingscontrolequote:
Je kunt toch quoten en dan inhoudelijk reageren?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:18 schreef Meh7 het volgende:
[..]
"Reprimande", lol. Je moet toegeven dat je vaak niet inhoudelijk reageert, maar simpelweg mensen citeert.
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:53 schreef Sjaakz het volgende:
Kan ik hier klagen over Dr.Nikita's spelling?
Welcome back and smell the farts at the left side on this topic.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Geen probleem, arme jaloerse boomknuffelende krakende hippies zullen er altijd zijn.
Ik klaag altijd goed.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dan wel goed want jouw spelling is bepaald ook niet altijd foutloos.
Net zo min als jouw blinde haat voor Wilders en zijn aanhang.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
Ik zie dat Nikita's blinde haat voor de linkerzijde van het politieke spectrum nog niet is bekoeld.
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Vast wel iemand die het gaat melden in FBquote:Op donderdag 26 november 2009 15:40 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Is dit geen verkapt Hooligan-topic?
Hoi Tally, biertje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:39 schreef sp3c het volgende:
owja de regels
de nws slowchat gaat over bier en over tally
de rest is offtopic
Whehehehehe jaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Vast wel iemand die het gaat melden in FB
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje andersquote:Op donderdag 26 november 2009 17:28 schreef KoosVogels het volgende:
Dit topic is toch bedoeld om gewoon zonder schroom ruzie te maken met andere users?
Lekkerquote:
Je houdt van me he?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef sp3c het volgende:
nou je kan met een slok op bij tally voor dr huis bushokjes in elkaar gaan slaan oid
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is een sloooooow chat. Ruzie gaat meestal ietsje anders
Ik zag het!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is dat zo? Het topic is net 3 pagina's oud en ik ben al eenmaal onheus bejegend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |