Daar niet neequote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Weet ik ut? Ik ga nooit naar crewmeets enzo
In Stroe toch? Oh nee, daar niet
Doe mij maar een onverwachte vakantie ofzo.quote:
Tot over 2 weken op fokquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Doe mij maar een onverwachte vakantie ofzo.
quote:
Ja jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:08 schreef Dragorius het volgende:
Ah, even BNR nieuwsradio opzetten, hopend op een teken van intelligentie (want buiten dat word ik weer omgeven door moronsin real life he..niet hier
)
Mja ik zou je wel wat referenties kunnen geven maar die hou ik wel ff voor mezelfquote:
Ik wachtquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
Ik geloof niet in referenties, ik ben meer van het empirische.
Oh wacht...
Weet ik niet. Jij zei wachtquote:
Je zei alleen dat je twee weken onverwachtse vakantie willen. Gezien de tijd dat jij op fok doorbrengt zou ik denken dat 2 weken geen fok jouw meer rust geeft dan 2 weken geen werkquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]als Fok! mijn werk zou zijn dan zou ik een crewbash topic kunnen maken natuurlijk. Maar Fok! is niet mijn werk helaas.
Stond zeker naast een gebroken raam?quote:
Fok! is juist mijn uitlaatklep op deze verzamelplaats van de ignorantie (mijn werk)quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je zei alleen dat je twee weken onverwachtse vakantie willen. Gezien de tijd dat jij op fok doorbrengt zou ik denken dat 2 weken geen fok jouw meer rust geeft dan 2 weken geen werk
hap hapquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Fok! is juist mijn uitlaatklep op deze verzamelplaats van de ignorantie (mijn werk)
Dat raam is allang weer heelquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Stond zeker naast een gebroken raam?![]()
*broek open doet* Doe maar happen!quote:
Happen? Dat moet je zeggen terwijl ik een collega een broodje rosbief zie wegduwen in zijn mondquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Happen? Dat moet je zeggen terwijl ik een collega een broodje rosbief zie wegduwen in zijn mond
Het is vooral lastig omdat iedere vrouw weer anders is. Bij de een mag je er nog niet naar kijken zonder dat de sappen beginnen te vloeien, bij de ander moet je het helemaal suf-kauwen voor ze er wat van voelt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef Tally het volgende:
Ik vind dat mannen snel roepen dat ze kunnen beffen
Dat valt echt ontzettend tegen!
Vrouwen als jij zijn wel "redelijk" zeldzaam, of ze zijn te lui om eerst even lekker te douchen.quote:O en ik ruik lekkerGeen vismarkt hiero
Ik snap je ja. Maar ik vind dat ik wel aangeef hoe ik het lekker vind.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het is vooral lastig omdat iedere vrouw weer anders is. Bij de een mag je er nog niet naar kijken zonder dat de sappen beginnen te vloeien, bij de ander moet je het helemaal suf-kauwen voor ze er wat van voelt.
Nouja, je snapt wat'k bedoel
[..]
Vrouwen als jij zijn wel "redelijk" zeldzaam, of ze zijn te lui om eerst even lekker te douchen.
Sommigen zeggen niks en gaan dan in eerste instantie maar faken hoor, of zijn bang dat ze je dan ontmoedigen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik snap je ja. Maar ik vind dat ik wel aangeef hoe ik het lekker vind.
En daar word ook niet altijd naar geluisterd. WANT ZE WETEN HET TOCH WEL!!
Me too. Als ik zo ruik dat ik mezelf niet zou pijpen, gun ik dat een ander ook niet die ellendequote:Ik zorg er altijd voor dat ik lekker ruik. Overal
Ik heb eens van iemandquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Sommigen zeggen niks en gaan dan in eerste instantie maar faken hoor, of zijn bang dat ze je dan ontmoedigen.
Ach, ik ben sowieso meer een gever dan een nemer.
[..]
Me too. Als ik zo ruik dat ik mezelf niet zou pijpen, gun ik dat een ander ook niet die ellende![]()
Ja vind je dat geil geschopt worden tijdens de seks?quote:
Ik werk ook tussen het fokken door! Niet veel maar een beetje!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Dr.Nikita het volgende:
Zeg, hoeven jullie niet te werken bij een echte baas?
Stelletje lanterfanten..
Tsssk ik zit hier met een dual-monitor setup. Tijd zat.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:01 schreef Dr.Nikita het volgende:Zeg, hoeven jullie niet te werken bij een echte baas?
Stelletje lanterfanten..
Ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2009 11:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsssk ik zit hier met een dual-monitor setup. Tijd zat.
Jup, kan ik tenminste Fok-ken zonder dat mijn werk in de weg zitquote:
Ik heb hier een dual screen sun. Met links mijn RDP computer. En rechts mijn firefox met FOK!quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jup, kan ik tenminste Fok-ken zonder dat mijn werk in de weg zit
quote:
Hier net zo!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]De baas steelt eerder van mij, maar goed.
HEJ!!!quote:Op donderdag 26 november 2009 13:47 schreef Frutsel het volgende:
Nikita gaat bier halen sp3c... lees ik net...![]()
Best een goed plan eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |