Voorheen mocht ik dat nooit doenquote:
Frutsel staat hier vast "open" voorquote:
Dat is dan sindskortquote:Op maandag 28 september 2009 15:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Frutsel staat hier vast "open" voor
Ik doe enkel suggestieve mededelingen uiteraardquote:
Gelukkig maar.. Ik dacht met ervaring enzoquote:Op maandag 28 september 2009 15:46 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik doe enkel suggestieve mededelingen uiteraard
Tally Frutsel, kom er maar in
Nou als hij zou broek naar beneden doet en net bewerkt is zou je het wel kunnen zien.quote:Op maandag 28 september 2009 15:50 schreef Dragorius het volgende:
Je kunt toch niet zien of iemand met een strap-on is "bewerkt"?
toch?![]()
![]()
Moet kunnen D.! Moet kunnen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:53 schreef Dragorius het volgende:
Waar zijn we mee bezig...in NWS notabene
quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Hukkie het volgende:
Ach komt deze SC ao af en toe ook weer even tot leven.
Neen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:59 schreef Hukkie het volgende:
Kan me voorstellen, je bent tenslotte ook maar een mens. Toch?
Geef dr een ruk aan ben je dr vanaf!quote:Op maandag 28 september 2009 15:58 schreef Dragorius het volgende:
Maar ja nu zit ik met een vrolijke padvinder (niet door dit topic overigens) en dan komt dit topic er ook nog eens overheen, met als lichamelijk hoogtepunt natuurlijk die getekende side-boob...het doet me wel wat hoor
Waarschuw jij mijn collega's even?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Geef dr een ruk aan ben je dr vanaf!
Waarom zou ik?quote:Op maandag 28 september 2009 16:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Waarschuw jij mijn collega's even?
quote:Op maandag 28 september 2009 16:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Waarom zou ik?
Je maakt oerkreten tijdens het rukken ofzo?
Dan ga je even naar de wc!quote:Op maandag 28 september 2009 16:11 schreef Dragorius het volgende:
[..]Nee maar ik zit nou niet bepaald apart. En om nou zo pontificaal de wellustige Willem te wieksen waar iedereen bij is...dan had ik wel ander werk gezocht
Daar heeft net een collega zijn Chocolate Retriever te water gelatenquote:
quote:
De gedachtengang zegt genoeg... liefhebbers zeker?quote:Op maandag 28 september 2009 15:41 schreef Tally het volgende:
[..]
OIk had dan bedacht dat we mijn gaatje/gaatjes zouden vullen
Dat weet je toch!quote:Op maandag 28 september 2009 16:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[..]
De gedachtengang zegt genoeg... liefhebbers zeker?
dat bedoel ik...quote:Op maandag 28 september 2009 15:55 schreef Hukkie het volgende:
Ach komt deze SC ao af en toe ook weer even tot leven.
Jij draagt dus die strap-on?quote:Op maandag 28 september 2009 16:25 schreef Dragorius het volgende:
Nee ik ben meer van de gevende kant..ik geef (en neem dus ook eigenlijk
)
Sex Sellsquote:Op maandag 28 september 2009 16:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat bedoel ik...![]()
Je ziet wat d'r schijnbaar voor nodig is
quote:
Oh. Nou ja een sexy bijna-mannenonderonsje dan.quote:Op maandag 28 september 2009 16:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tally is geen man hoor. Jij wel begrijp ik nu?
Frutsel heeft maar weinig ruimte nodig om te neukenquote:Op maandag 28 september 2009 17:12 schreef sp3c het volgende:
ik heb me al is laten vertellen dat je van krap neuken hield Frutsel maar van strapon´s kijk ik toch een beetje op ... draag je die dan of je nauwe metgezel??
hoi Tally
Frutsel is liev! Dus die mag zeker wel blijven postenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef Dragorius het volgende:
Pas maar op straks krijg je een post-verbod
Ik ken Friemel beterquote:
Zit dat er niet altijd in?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:59 schreef Dragorius het volgende:
Zit seks in het kenningsmakingspakket?
Neuh.. DE is mijn dingetjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat moet je eigenlijk aan Frutsel vragen want het wervelende NWS SC is zijn dingetje
of was het van Elfletterig?
Somsquote:
quote:
Ik geef mezelf elke dag een handquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Klinkt alsof je al heul wat hebt kennisgemaakt
Rukkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik geef mezelf elke dag een hand
Hier staat gewoon Drugshondquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:55 schreef sp3c het volgende:
dat moet je eigenlijk aan Frutsel vragen want het wervelende NWS SC is zijn dingetje
of was het van Elfletterig?
Nee, ik zeg toch net dat seks er niet altijd inzitquote:
klinkt idd wel als een Drugshond dingetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |