Ja extreem.quote:
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja extreem.
Maar hee, de asielactie bevindt zich in de finale, en vanavond horen we hoe het gegaan is!
Oh wat leuk, veel plezier dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.
Maar als ik vannacht terug ben dan ga ik zeker het eea teruglezen
Dit hoort dan weer in een ander forumquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Zaterdag a.s. wordt het 24 graden, dat wordt genieten ja. En eindelijk eens goed weer in het weekend.
Ghehehe... KICK --> F&F Straffen met water?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoudquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Oeh, dat ga ik proberen. Water vindt ie namelijk (i.t.t. die ander) niet engquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoud
Daarom slapen ze bij ons beneden en niet bij ons op de slaapkamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
en katten die aan je voeten gaan hangen als je ligt te maffen?
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dat zou ik ook graag willen weten want dat doet die van mij ookquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Dan ben je volkomen weerloos. Leg je er maar bij neer.quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
nou, dat was wel een topickiller hequote:Op zondag 20 september 2009 22:06 schreef Perenijs het volgende:
Slowchat hier, slowchat daar, overal een chat falderiere.
Hoi ik ben Tim en ik doe een zaadkanon naquote:
Ja post je tieten!quote:Op maandag 28 september 2009 15:04 schreef Dragorius het volgende:
Dus omdat zij tieten heeft mag zij het wel posten?
En als ik het post?
Let op!
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
![]()
Ok vooruit dan
[ afbeelding ]
In mijn "defence' moet ik zeggen dat ik die dag een bad hair day had.
Het zal je kind maar zijnquote:
Oquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |