Ja extreem.quote:
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja extreem.
Maar hee, de asielactie bevindt zich in de finale, en vanavond horen we hoe het gegaan is!
Oh wat leuk, veel plezier dan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:23 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Hmm jammer, dat ga ik vanavond niet meemaken. Ga me zo klaar maken voor twee goede vrienden die elkaar om zeven uur het ja- woord gaan geven. Feest erna, op en top gezelligheid.
Maar als ik vannacht terug ben dan ga ik zeker het eea teruglezen
Dit hoort dan weer in een ander forumquote:Op donderdag 17 september 2009 20:03 schreef Hukkie het volgende:
Zaterdag a.s. wordt het 24 graden, dat wordt genieten ja. En eindelijk eens goed weer in het weekend.
Ghehehe... KICK --> F&F Straffen met water?quote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoudquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:30 schreef Dragorius het volgende:
Frutsel, een van mijn kittens is vervelend en bespringt het aanrecht steeds
Geef eens tips en zulks?
Oeh, dat ga ik proberen. Water vindt ie namelijk (i.t.t. die ander) niet engquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Peper strooien? Citroen neerleggen? Koffiefilterzakje met inhoud
Daarom slapen ze bij ons beneden en niet bij ons op de slaapkamerquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:48 schreef sp3c het volgende:
en katten die aan je voeten gaan hangen als je ligt te maffen?
wat doe je daaraan?
kutbeesten ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |