NoordHolland dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.
Sorryquote:
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das het deel wat over 20 jaar onder water ligt door het broeikashoaxeffect![]()
Ik dacht meer aan alles ten oosten van de lijn Groningen, Zwolle, Amersfoort, Eindhoven
Heb ik al eens overwogenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.
In dat geval zou ik maar in Nederland blijven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Heb ik al eens overwogen![]()
Ik wilde altijd al eens weten hoe het zou voelen om Weltmeister te zijn
Keep dreamingquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:37 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
In dat geval zou ik maar in Nederland blijven.![]()
Keep the hope alive!
Everything starts with a dream.quote:
Tuurlijk, maar acht de kans gewoon zeer klein. Neemt niet weg dat ik met oranje klomp op mn kop hossend door het stadscentrum de polonaise ga doen als we winnen. Was ook zo genieten tijdens het afgelopen EK.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Everything starts with a dream.
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar acht de kans gewoon zeer klein. Neemt niet weg dat ik met oranje klomp op mn kop hossend door het stadscentrum de polonaise ga doen als we winnen. Was ook zo genieten tijdens het afgelopen EK.
Dealquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.
1988, been there, done that...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als ze winnen kom ik je opzoeken, je woont in de regio Overijssel nietwaar, dan gaan we samen de polonaise lopen als ze winnen. Volgens mij wil Frutsel ook wel meedoen.
Heb je 1988 bewust mee mogen maken? Bofkont!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1988, been there, done that...
Koos is Gelderland dacht ik
Bewust is een groot woord, maar ik weet wel dat ik als klein ventje met een enorme oranje vlag midden op de rondweg van Enschede ging staan en op een motorkap van een duitse bmw kroop na de 2-1 winst in de halve finalequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je 1988 bewust mee mogen maken? Bofkont!![]()
Gelderland is correct
Geen aanrader.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat smalle strookje onbewoond Nederland (en Venlo)? Dan kan je net zo goed gaan emigreren naar de oosterburen, kan je ook genieten van das Reinheitsgebot en bockwurst.
Niet, jij was toch een inwoner van die heimat?quote:
Nouja dan kunnen we toch de polonaise houden in Gelderland?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
1988, been there, done that...
Koos is Gelderland dacht ik
Aaah wat een bofkont ben jij. En ook nog zo dicht bij Duitsland wonen zodat je die worstenvreters helemaal gek kunt maken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bewust is een groot woord, maar ik weet wel dat ik als klein ventje met een enorme oranje vlag midden op de rondweg van Enschede ging staan en op een motorkap van een duitse bmw kroop na de 2-1 winst in de halve finale![]()
Paraderen over de bible-beltquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nouja dan kunnen we toch de polonaise houden in Gelderland?
Hier hebben we Rijssen en Staphorst al.quote:
Staphorst. Echt zo'n plaats waar de treurigheid vanaf druiptquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Hier hebben we Rijssen en Staphorst al.
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Staphorst. Echt zo'n plaats waar de treurigheid vanaf druipt
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.
Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen plezier in hun leven kunnen hebben op zondag, geen gras maaien, geen werk, geen televisie, geen computer.. helemaal niks.![]()
Precies, en geen woord verkeerd zeggen of de naam des heeres te vaak gebruiken want dan ben je een ketter. Geweldige mensen zijn het, om van een afstand te observeren en ridiculiseren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trieste figuren idd. Heb die mensen ook nooit begrepen. In onze stad zit een zo'n extreme kerk (ik wordt omringd door gristelijke dorpjes). In grote getale marcheren die lui op zondag naar hun gebedshuid. Echt te bizar.
Dat an sich nog niet eens, maar die gereformeerde dorpen, dat is gewoon eng, bijna indoctrinatie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat an sich nog niet eens, maar die gereformeerde dorpen, dat is gewoon eng, bijna indoctrinatie.
Oh ze gaan hun gang ook maar, ik stoor me er niet aan. Ik vind het alleen bizar en ergens ook wel triest ja.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.
Niks mis met kerkgangers. Refo's zijn een heel ander verhaal. Weet niet of er elke zondag een begrafenisstoet door jouw woonplaats marcheert, maar hier dus wel. En ik heb gewoon heel weinig op met die figuren. We hadden vroeger ook een refogezin naast ons wonen. Die kinderen mochten nooit met mij spelen omdat ik niet uit een reli-gezin kom. Dan ben je in mijn ogen gewoon dieptriest.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is er bizar aan mensen die naar de kerk gaan ? En waarom triest?
Dit inderdaad, ik heb ook wat ervaringen met deze mensen maar ik zal ze maar niet posten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kinderen mochten nooit met mij spelen omdat ik niet uit een reli-gezin kom. Dan ben je in mijn ogen gewoon dieptriest.
Jawohl.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niet, jij was toch een inwoner van die heimat?
En je raad het af, wieso das?quote:
Elke dag bratwurst tijdens de lunch?quote:
Ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat mensen gewoon hun geloof belijden, de ene gaat 1 keer per week naar de kerk, en de ander gaat elke dag naar de moskee. Ik vind daar niets bizars of triests aan.
Natuurlijk niet, immer Sauerkraut natürlich!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Elke dag bratwurst tijdens de lunch?
Ik houd niet van Sauerkrautquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, immer Sauerkraut natürlich!
Waar moet het over gaan, ik kan vast wel een leuk stuk schrijven over iets.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik houd niet van Sauerkraut![]()
Gatver, het is echt weer zo'n vrijdagmiddag. Hik tegen mn laatste werkzaamheden aan. Die moeten af, maar krijg het gewoon niet voor elkaar.
Latijns-Amerika!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Vandaag schnitzel bij de lunch.
Nee, Duitsland is mijn land niet. Colombia wordt het. Hopelijk volgend jaar.
Mooi land, maar wel bloedje link. Of heb ik mn oor teveel laten hangen bij de media?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef El_Matador het volgende:
Vandaag schnitzel bij de lunch.
Nee, Duitsland is mijn land niet. Colombia wordt het. Hopelijk volgend jaar.
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Waar moet het over gaan, ik kan vast wel een leuk stuk schrijven over iets.
Zie fobo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Latijns-Amerika!![]()
Je hebt smaak.
Dat laatste. Het is over het algemeen een heel veilig land, zeker de steden. Superaardige, vriendelijke mensen. Makkelijk contact mee te maken, vrolijk, outgoing, relaxed, hardwerkend. Exact, maar dan ook echt exact het tegengestelde van Duitsland.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mooi land, maar wel bloedje link. Of heb ik mn oor teveel laten hangen bij de media?
Entree tot wat? Wel een cryptische titel in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.
Zozo, dus dát is de reden.quote:
Sowieso zijn Spaanstaligen vaak heel sociaal. Was van de zomer op vakantie in Frankrijk en ging van daaruit een dagje naar San Sebastian. Wereld van verschil wat betreft de mentaliteit van de mensen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat laatste. Het is over het algemeen een heel veilig land, zeker de steden. Superaardige, vriendelijke mensen. Makkelijk contact mee te maken, vrolijk, outgoing, relaxed, hardwerkend. Exact, maar dan ook echt exact het tegengestelde van Duitsland.
En dus ideaal voor mij.
Het helpt lekker mee.quote:
Inderdaad. Ik kan er prima mee opschieten. Spanen ken ik vrij goed, maar Colombianen waren nog een slagje ongelooflijker.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sowieso zijn Spaanstaligen vaak heel sociaal. Was van de zomer op vakantie in Frankrijk en ging van daaruit een dagje naar San Sebastian. Wereld van verschil wat betreft de mentaliteit van de mensen.
Paar jaartjes oliezoeken en dan weer verder. Misschien Brazilie ofzo. Of anders Australie, ik zie het wel.quote:Maar is idd heel wat anders dan Duitsland. Is het de bedoeling om permanent in Colombia te vertoeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |