Oh werkelijk? Waar heb je die eer aan te danken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmmm...als het aan iemand anders ligt wordt ik een import-westfries dan
Soms komen hier stagiaires binnen die geen koffie drinken en niet roken. Dan ben je in mijn ogen al bij voorbaat gezakt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kan straks wel in haar werkverslag schrijven dat ze zich in de schaduw van de grote Koos mocht begeven, en daar de kneepjes - voor zover die uit de geheimhouding kwamen - van het journalistische vak heeft opgestoken.
Alsmede een cafeïne verslaving.
Het zit behoorlijk diep, is het niet?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Soms komen hier stagiaires binnen die geen koffie drinken en niet roken. Dan ben je in mijn ogen al bij voorbaat gezakt.
Geboren tukker hequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zit behoorlijk diep, is het niet?
Aan iemand die niet wil verhuizen en dus eist dat ik naar de kop van Noord Holland moetquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:48 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Oh werkelijk? Waar heb je die eer aan te danken?
Uit, Almelóóó, of Hengelóóó of Enschedééé? Wellicht zelfs Oldenzááál.quote:
Vervlogen tijden zijn datquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik ben er voor om dit als norm neer te zetten.
Dan kan ik me die afkeer goed voorstellenquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Uit, Almelóóó, of Hengelóóó of Enschedééé? Wellicht zelfs Oldenzááál.
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.quote:
Ben jij vertegenwoordiger dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.
Niks mis mee, goede plek om te zijn! Ik zou zeggen, overtuig hem/haar hehe..quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aan iemand die niet wil verhuizen en dus eist dat ik naar de kop van Noord Holland moet
Jammer is dat, ik vind het respectabele mensen. Ik hou wel van dat soort stereotypes eigenlijk, geeft een vertrouwd gevoel op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervlogen tijden zijn datHet aantal kettingrokende, aan alcohol en koffie verslaafde journalisten neemt zienderogen af.
Nee dat nog net niet.quote:
Wat doe je dan in 3/4 steden per dag? Bezig met een studie-opdracht?quote:
Tsja, ik ben de laatste vaandeldrager op onze redactie. Al zou ik mezelf geen alcoholist willen noemen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Jammer is dat, ik vind het respectabele mensen. Ik hou wel van dat soort stereotypes eigenlijk, geeft een vertrouwd gevoel op de een of andere manier.
Jep , dankzij koosquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oh en mijn huis heeft een slotje.
Dat verklaart al die beveiliging ineensquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:55 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Interessant, ik ben elke dag te vinden in 3 van de 4 steden.
Nee, ik ben een melkkoe van Eurlings.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat doe je dan in 3/4 steden per dag? Bezig met een studie-opdracht?
Wat is nu die goeie plek?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niks mis mee, goede plek om te zijn! Ik zou zeggen, overtuig hem/haar hehe..
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.quote:
Das het deel wat over 20 jaar onder water ligt door het broeikashoaxeffectquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:02 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Alles boven Rotterdam en ten westen van Utrecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |