Ik heb er al een aantal binnen!quote:
ik nog nixquote:
heb je speciaal oud en nieuw nodig dan om Gall & Gall te drinken?quote:Op maandag 30 november 2009 16:26 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Vuurwerk!?!
Waar blijft de Gall&Gall oud en nieuw drankselectie.
Als het maar goedkoop is, drank gaat niet kapot, dan word het inslaan geblazen mon amis.quote:Op maandag 30 november 2009 16:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb je speciaal oud en nieuw nodig dan om Gall & Gall te drinken?
Karbit!quote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk
ik aan rokenquote:Op maandag 30 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb echt de schurft aan vuurwerk
quote:
Tot straks.quote:Op maandag 30 november 2009 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het stinkt daar soms idd wel![]()
Richting huis...
wees blijquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Aaawhh![]()
![]()
Gelukkig heb ik er met m'n hond minder last van, die verkiest de grond liever.
Heb wel katten gehad hoor, ze zijn super, wat aanhankelijker met knuffelen en op je springen dan honden, honden willen meer spelenquote:Op maandag 30 november 2009 19:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wees blijwat voor hond heb je?
BTW: Als jij nou vast deeltje 11 klaar zet, heb je weer je eigen stekje... zijn we ook weer van dat genak af
Twee, check fobo maarquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Meerdere?![]()
Hmm dat zal wel een hoop aandacht vereisen denk ik zo.
Kom jij ook nog ff aankakken? Topic is nu bijna vol paddyquote:Op maandag 30 november 2009 19:15 schreef paddy het volgende:
Honden en katten. heb er van allebei één. Een Russische boskat en een mathezer
Die boskat is geen schootkat en gaat in de tegenaanval wanneer je hem de tafel af wil duwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |