Have funquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
Tsja, lid worden van een dispuut lijkt mij ook drie keer niks. Daar zijn vaak enkel van die arrogante ballen te vinden.
Maar ik ga er weer van tussen. Goed weekend
Hmm dan zijn de Tukkers toch beterquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ben een West-Fries of "Noord Hollander" als je het zo noemen wilt.
Moet je wel je best doen om een paar flinke deuken in je wagen te ontwijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als je lol wilt trappen is het geweldig om met een luide wagen op zondag door het dorp te knallen, al die grefo's met hun zwarte rouwkleding aan naar de kerk.
Alles voor de Heerequote:Ik snap eigenlijk niet hoe die mensen plezier in hun leven kunnen hebben op zondag, geen gras maaien, geen werk, geen televisie, geen computer.. helemaal niks.![]()
Heb er een half jaartje gewerkt vond het goed te doen. Wel een relaxte levensinstelling, dat spreekt mij wel aanquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef Whiskey_Tango het volgende:
I beg to differ, ik woon er maar vind het alles behalve geweldig.
Ik zit meer in het organiseren van het volledig op de schop gooien van gebiedenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Entree van een stad die volledig op de schop gaat.
Correct, maar je moet daar al voor je leven vrezen als je over straat loopt met een mobieltje op zondag, dus wat dat betreft kan je maar beter met een grote boog om dat gat heenrijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet je wel je best doen om een paar flinke deuken in je wagen te ontwijken
[..]
Alles voor de Heere. Maar wel de rest van de week je totaal naar de kloten zuipen
.
Ja je moet er van houden denk ik, het is me soms té relaxed, en veel vragen en praten via omwegen, ik ben meer van de directheid.quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Heb er een half jaartje gewerkt vond het goed te doen. Wel een relaxte levensinstelling, dat spreekt mij wel aan.
De A28 gaat er zo goed als doorheen, dus dat valt niet altijd te ontwijkenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:22 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Correct, maar je moet daar al voor je leven vrezen als je over straat loopt met een mobieltje op zondag, dus wat dat betreft kan je maar beter met een grote boog om dat gat heenrijden.![]()
[..]
Tja een beetje tact kan geen kwaad naar mijn ideequote:Ja je moet er van houden denk ik, het is me soms té relaxed, en veel vragen en praten via omwegen, ik ben meer van de directheid.
quote:
Heb vandaag zo gelachen, de rechter vonnisde dat Mr. Krabs een hele dag burgers voor free moest uitdelen. Dat trok hij slecht, heel slecht.quote:Op zondag 29 november 2009 23:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Hij is grappig!
Hoe hij de laatste centen altijd van SpongeBob tot zich eist, en dan jaarlonen laat betalen voor de meest nutteloze dingen, en de blije spons die daar helemaal happy van wordt.![]()
De show zit rondom Krabs gewoon vol met sarcasme, wel leuk.
Precies, of die aflevering dat hij een heel kerkhof gaat uitmoorden en opgraven voor een petje voor een miljoen euro.quote:Op zondag 29 november 2009 23:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb vandaag zo gelachen, de rechter vonnisde dat Mr. Krabs een hele dag burgers voor free moest uitdelen. Dat trok hij slecht, heel slecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |