Ik vermijd Telegraaf-koppen. Kreeg vandaag al een mailtje van een club die mijn taalgebruik ongepast vindt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Entree tot wat? Wel een cryptische titel in ieder geval.
Dit zou beter zijn wellicht:
Schandalige tegenwerking entree stad
Drie keer raden welke krant.![]()
Ik geloof het best.quote:
Be sure to pay me a visit máte.quote:Of anders Australie, ik zie het wel.
Heb je een link van een van je artikelen of publiceer je alleen maar gedrukt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vermijd Telegraaf-koppen. Kreeg vandaag al een mailtje van een club die mijn taalgebruik ongepast vindt.
In Nederland worden er geen foto's van me gemaakt als ik over straat loop.quote:
Hoe lang ben jij van plan te blijven dan? Ik wil er sowieso graag heen. Maar eerst Zuid-Amerika es verder ontdekken.quote:Be sure to pay me a visit máte.
Die nodigen je gelijk uit voor een uitgebreide maaltijd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kan er prima mee opschieten. Spanen ken ik vrij goed, maar Colombianen waren nog een slagje ongelooflijker.
Klinkt echt top. Ik benijd je. Dat meen ikquote:Paar jaartjes oliezoeken en dan weer verder. Misschien Brazilie ofzo. Of anders Australie, ik zie het wel.
Wel voor uitgaan, salsalessen, mannen zijn ook heel open enzo. Taxichaufs zetten je niet af (zoals OVERAL ter wereld) etc.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die nodigen je gelijk uit voor een uitgebreide maaltijd?
Dank je. Ik besef ook heel goed wat voor positie ik heb. En nu ik kan kiezen tussen verschillende banen is het helemaal geweldig. Londen en Houston zeg ik nee tegen. Colombia wordt het voor mij nu.quote:Klinkt echt top. Ik benijd je. Dat meen ik
Nee zeg, gelukkig niet. Hoewel het volgens mij in Azië ook heel erg is als je daar rondloopt tussen al die mini mensjes.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
In Nederland worden er geen foto's van me gemaakt als ik over straat loop.![]()
[..]
Ik ben van plan te emigreren, ik zit er aankomend jaar in ieder geval. Dan weer even terug om studie af te ronden als het meezit en dan aanvraag doen voor een permanent verblijf.quote:Hoe lang ben jij van plan te blijven dan? Ik wil er sowieso graag heen. Maar eerst Zuid-Amerika es verder ontdekken.
Wilde net zeggen: dat moet dan werkelijk het enige land in de wereld zijn waar taxichauffeurs je niet naaien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wel voor uitgaan, salsalessen, mannen zijn ook heel open enzo. Taxichaufs zetten je niet af (zoals OVERAL ter wereld) etc.
Nee zeggen tegen Londen en Houston, toe maar. Een luxe-probleem zegmaarquote:Dank je. Ik besef ook heel goed wat voor positie ik heb. En nu ik kan kiezen tussen verschillende banen is het helemaal geweldig. Londen en Houston zeg ik nee tegen. Colombia wordt het voor mij nu.
Half elf is voor mij echt een vroegertje.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:03 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Oooh half elf, nou dat valt ook onder de noemer uitslapen voor mij![]()
Gigantische kater klinkt goed, komt daar de ouderwetse journalist naar boven, veel whiskey drinken en roken natuurlijk tot in de late uurtjes.
Ooh het is ook niet zozeer dat ik tot vier uur lig te pitten. Rond twee uur wakker worden en dan nog effe tv kijken en dan langzaam eruit kruipen. Als ik echt tot vier uur slaap dan is dat na iets als Lowlands.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Zeer zeker, alleen ik denk niet dat ik uitslapen tot een uur of vier red, of ik moet echt helemaal kapot zijn. Maar zo heel vaak komt dat ook weer niet voor, wel je grenzen kennen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |