Beetje koud nogquote:
Dat is niet gewoon een kwestie van zo'n schuifje even omzetten?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Beetje koud nog. Er staat zo'n ventilatierooster standaard open en die krijg ik niet dicht
. Heb ook geen gereedschap, dit weekend maar eens prutsen.
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat 't bewuste schuifje 5 jaar vastgezeten heeft. Moet ff gecontroleerd geweld gaan gebruiken, zonder iets af te breken.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:39 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet gewoon een kwestie van zo'n schuifje even omzetten?
Eerst nog meubels kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Dementor het volgende:
Pietje we moeten je house nog komen warmen.
Ja, letterlijk dus want ons Pietje heeft het koud.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:41 schreef Dementor het volgende:
Pietje we moeten je house nog komen warmen.
Ja! Zolang de bank een chaise-longe is (hoe schrijf je datquote:Op woensdag 25 november 2009 09:49 schreef Noek het volgende:
Mogen wij je virtueel bijstaan in het uitzoeken? Zeg ja!Ja??
Nietquote:Op woensdag 25 november 2009 12:25 schreef Copycat het volgende:
Geen Leenbakker, Piet!
Zo'n schurfthekel aan die zaak. Slechte service, slechte, ongeïnteresseerde medewerkers en zelfs met die lage prijzen is de prijs/kwaliteitverhouding om te janken.
Jahaa, met een lattenbodem waar je na drie weken doorheen zakt. Van Leenbrasser.quote:
F5 ftwquote:Op woensdag 25 november 2009 12:38 schreef Marrije het volgende:
Hehe, we zijn er weer, weten dat je pm hebt maar die niet kunnen lezen
Allemaal prima, op die salontafel van glas na. Da's zo kut. Hoor Piet!quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja! Zolang de bank een chaise-longe is (hoe schrijf je dat?), de salontafel helemaal glas is, de eettafel max 4p is en wit / zwart / grijs en 't bureau max 1m diep en dezelfde kleuren.
Zo, dat is een boel info in 1 zin.
PS. en in 't goedkope (ikea / ome leen de bakker) segment
Neeeee, geen glazen tafel, Pietje. Echt hoor, je wordt gek en terecht.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja! Zolang de bank een chaise-longe is (hoe schrijf je dat?), de salontafel helemaal glas is, de eettafel max 4p is en wit / zwart / grijs en 't bureau max 1m diep en dezelfde kleuren.
Zo, dat is een boel info in 1 zin.
PS. en in 't goedkope (ikea / ome leen de bakker) segment
zeker met kinderen, maar die komen niet bij Piet. Denk ik.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Allemaal prima, op die salontafel van glas na. Da's zo kut. Hoor Piet!
Tenzij zijn moeder er een kleedje voor haaktquote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe ik mee, Tonyquote:
Die bank staat hier in de aanbieding voor 3 nogwatquote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Neeeee, geen glazen tafel, Pietje. Echt hoor, je wordt gek en terecht.
Tenzij je van poetsen houdt zoals mijn mams, dan kun je zelfs in een glazen huis gaan wonen maar anders, noooooeeeeeesssssss!
De rest is een makkie. Met 2 vingers. Chaise longue is een recht stuk. Wil je niet een bank met een stuk erbij aan.
[ afbeelding ]
Zo'n ding zeg maar. Niet op de kleur of model letten.
Nietus, dat is coolquote:Op woensdag 25 november 2009 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gaat je geld kosten Pieterman.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nietus, dat is cool!
Waar ben ik aan begonnen.
De Sopranosquote:Op woensdag 25 november 2009 13:13 schreef Copycat het volgende:
Ik ben klaar met seizoen vijf en ga volgende week met seizoen zes starten. Beetje mixed feeling, want ik wil straks geen afscheid nemen en ik weet al hoe het eindigt.
Zo geniaal aan die serie dat de personages niet alleen onder jouw huid gaan zitten, maar dat je ook het gevoel krijgt dat het andersom is. Aan één blik van Tony of Christopher zie je al wat ze denken.
't Is niet alleen het schoonmaken. Het is ook het geluid als je er iets opzet. Vooral als dat een mok of een glas is. Niet fijn. En er is toch steeds een héél klein beetje het gevoel dat het voorzichtig moet, want het is glas. Ook al is dat glas nog zo stevig, dat gevoel is er. Gewoon nét niet relaxt. En net niet mooi. En het stinkt. OK, dat laatste niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:14 schreef Copycat het volgende:
Ach, ik heb ook best veel glas in huis (tafel, dressoir, kast) en verre van een schoonmaakgen. Beetje met half gesloten ogen de wereld in kijken en geen haantje die er naar kraait.
Coasters FTW!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
't Is niet alleen het schoonmaken. Het is ook het geluid als je er iets opzet. Vooral als dat een mok of een glas is. Niet fijn. En er is toch steeds een héél klein beetje het gevoel dat het voorzichtig moet, want het is glas. Ook al is dat glas nog zo stevig, dat gevoel is er. Gewoon nét niet relaxt. En net niet mooi. En het stinkt. OK, dat laatste niet.
Geen! Salontafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu zijn jullie 't opeens allemaal eens. Ik ga een glazen salontafel kopen, en iedere week zeuren dat ie schoongemaakt moet worden.
Zelfdestructief handelen FTW. Gooi je eigen glazen maar inquote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu zijn jullie 't opeens allemaal eens. Ik ga een glazen salontafel kopen, en iedere week zeuren dat ie schoongemaakt moet worden.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Die stomme onhandige duffe truttige kleine beftekkeltafeltjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen! Salontafel!
Een losse voetending bij je bank kun je ook prima als tafeltje gebruiken.
Klein? Bij mij is het gewoon één zitdeel van mijn bank. En truttig? Ha!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Die stomme onhandige duffe truttige kleine beftekkeltafeltjes.![]()
Gewoon een salontafel Piet! Maar géén glazen!
Wat zet je dan in 't midden van je kamer? Totempaalquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Geen! Salontafel!
Een losse voetending bij je bank kun je ook prima als tafeltje gebruiken.
Niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zet je dan in 't midden van je kamer? Totempaal![]()
Nice movies,quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
Oh! En ik wil dat ik vanavond mijn Jelly Beans, Nosferatu DVD, Tod Browning's Dracula DVD en pin-up scheurkalender voor 2010 in ontvangst kan nemen omdat Peter Postbode ze bij een van mijn buren heeft achtergelaten.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Dat doe je niet, glazen salontafels, 't is niet stoer, ook niet in Goudaquote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Pietje nou een glazen salontafel wil, ey...
Stelletje vuigaardts.
Leg mij 's uit waarom hij, als hij zelf een glazen salontafel wil, zich zou moeten laten beïnvloeden door dat wat andere mensen daar eventueel van vinden? Hij vindt het blijkbaar zelf mooi anders zou hij er geen een willen, lijkt mij reden genoeg om er een te kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doe je niet, glazen salontafels, 't is niet stoer, ook niet in Gouda
Kopen is niks mis mee, maar je laat zo'n ding vervolgens wel gewoon in die winkel staanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg mij 's uit waarom hij, als hij zelf een glazen salontafel wil, zich zou moeten laten beïnvloeden door dat wat andere mensen daar eventueel van vinden? Hij vindt het blijkbaar zelf mooi anders zou hij er geen een willen, lijkt mij reden genoeg om er een te kopen
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef Dementor het volgende:
Ian heeft aandelen in glazen salontafels, Pietje doe het niet!
We kijken uit naar de reportagequote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga volgende week een glazen salontafel kopen.
Als statement.
en dan breng je m binnen een dag weer terug omdat die niet bevaltquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als statement.
En dan met zo'n half afbrokkelende griekse zuil eronder?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als statement.
Of zo'n naakt vrouwenlijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan met zo'n half afbrokkelende griekse zuil eronder?
Dus Pietje. Heb je nog meer redenen nodig om het NIET te doen?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Een Tip voor de glazen tafel.
we nemen een spuitflesje, vullen die met een scheut amoniak en water.
spuit gewoon op je tafel, droog het met een hele oude theedoek of sloop waar de gaten invallen, mooi uitwrijven en je hebt geen strepen etc.etc.
(geen spiritus maakt blauwe glans op den duur)
Godsamme, wat lelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nee, doen hoor!
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Een Tip voor de glazen tafel.
we nemen een spuitflesje, vullen die met een scheut amoniak en water.
spuit gewoon op je tafel, droog het met een hele oude theedoek of sloop waar de gaten invallen, mooi uitwrijven en je hebt geen strepen etc.etc.
(geen spiritus maakt blauwe glans op den duur)
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Jian het volgende:
Jessus, moet de Jordaan dan helemaal naar de kloteDie smurf van een Wesley Sneijder heeft een grachtenpand erbij gekocht (1,9 miljoen) voor die goudzoekster van een van Kasbergen
![]()
Verpaupering ...
ach het vervliegt en het glanst echt geen strepen etc.etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeft
Ik praat niet meer met jou sinds die vuile opmerking van gisteravondquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dus doe verder vooral geen moeite.
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekratsquote:Op woensdag 25 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mag ik niet in zo een grachtenpandje van de burgermeester, ach ja ik weet het al weer, ik ben 1 van die arme amsterdammers die verplicht op een huurwoning tussen de opengebroken straten moet blijven wonen. was ik maar een kind van rijke ouders
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
De enige die er écht serieus over begon te doen, was jij.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat het maar aan de mensen van de RLS SC over om een serieuze discussie over een glazen salontafel te starten
Is het uberhaupt een olifant!?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Dat is een BEER!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Past wel mooi bij de rest van het interieur.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat lijf heeft spijt.
Sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Ga eens niet posten tussen mijn berichten in. Zo hinderlijk.
Gertquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
Glas brand nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
oh ben beetje jaloersquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekrats
Owww, sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Niemenie!!
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbendequote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben beetje jaloersvind ze mooi hoor zou best een verdieping wilen hebben, prinsengracht of zoiets of tegenover de westerkerk
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.quote:
Mooie lampquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
[ afbeelding ]
Glas is in een constant vloeibare vormquote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.
Vast een houten, met 2 van die rollenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ben aan 't werk, vanavond. Niks bijzonders eigenlijk, beide Miele.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ja, ik vind ze zelf wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
En je wilde ook nog schoenen, hè Pietje?
Ja toch, Pieter?
Probeer stug door F5-en eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert![]()
Hoe kan ik hier nog serieus werken! damnit
!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar we zijn inmiddels al aanbeland bij joú restylen begrijp ik. Van beneden naar boven.
Is deze kleur wat voor je?
[ afbeelding ]
Ja, dat mag want jij bent mijn Peppie, al ben je me nog een kameel schuldig.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
Lullo, die moet ook weer andersomquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lullo, die moet ook weer andersom
Ga je de koe bij de horens vatten?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even einkaufen, dit topic zal toch zo wel een slotje krijgen.
En iedereen die tégen salontafels is een note van PP.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Juud79 het volgende:
Naast dat glazen tafels lelijk zijn is t ook nog eens vreselijk onhandig, want t kan kapot, vrij gemakkelijk en je moet het iedere dag poetsen, want je ziet er alles op, ieder klein stofje, drupje, kruimeltje....
Ik heb ook geen salontafel, wel twee bijzettafeltjes voor als t zo uitkomt. Opa's en oma's willen toch vaak hun kopje koffie of thee dichtbij zich hebben staan.
ja, 1 nadeel al die domme toeristen voor je deur de hele dag, maar zal het wel willen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbende
Zuid ? of heb je een hokkie op de Plantage Middenlaanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, 1 nadeel al die domme toeristen voor je deur de hele dag, maar zal het wel willen hoor.
al woon ik nu op 1 van de mooiste locatie`s van Amsterdam (vind ik zelf dan) lekker tussen het groen.
Maar een glazen tafel is dan wel weer handig om je trekzak op te leggen want dat doen mensen graag die een glazen tafel hebben, spelen op hun trekzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor t kwaadquote:
Sssssssst, niet zo hard ...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik even een applausje voor Iteejer?
[ afbeelding ]
Ja prima, die heeft het er maar druk mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik even een applausje voor Iteejer?
[ afbeelding ]
Hij blijft het nu toch al zeker een uur doenquote:
Deze is leuk voor de feestdagen ookquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
Ik wilde er zo een, maar dan ook in 't glasquote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef Juud79 het volgende:
k probeer je alleen maar te behoeden voor t kwaad![]()
Koop gewoon een of twee van deze, makkelijk schoon te houden, kunnen naast de bank of als er bezoek is in t midden. En als ze niet zo mooi meer zijn, de fik erin en twee nieuwe.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is leuk voor de feestdagen ook![]()
Je kan de glasplaat vol zetten met waxinelichtjes, walla sfeervolle plafonniere.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
Altijd gezellig, zo'n glazen salontafelquote:
Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabbenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd gezellig, zo'n glazen salontafel![]()
Scheelt stookkosten ook
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens opquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabben![]()
Maar serieus, een glazen tafel, waar moet je je voeten dan op leggen
En als je dat al doet, dan issie gelijk vies en smerig
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens op!
Weet je Pietje, als jij maar gelukkig bent.. Al ga je naakt aan het plafond hangen, zolang je er vrolijk bij blijft zeg ik: "Doen!"quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen tafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsen
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaakquote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihi
ze hadden zo'n vierkante chromen tafel met een glazen blad bij Ikea. Maar daar zat dan weer heel Zweeds een veiligheidsdriehoek in. Lelijk!
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
We moeten Pietje echt redden, straks neemt hij zo'n strak, zwart en modern intertieur.
Alsof je in een showroom staat, nee Pietje dat kan echt niet.
Chroom is oké hoor. Ieks.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaak.
En van die spotjes in het plafond.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.
quote:
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Eettafel weliswaar, maar wel glas, de poten en frame van donkergrijs aluminum, ik vind hem mooi, strak
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel Piet hoor, geen Pieternella!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Om vervolgens thuis te komen met een roze salontafel en bijbehorende paarse kussentjes/quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Euh,quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niets, maar dan moet hij dat gewoon zeggen hè. Zo'n lange aanloop, 't kost Fok! alleen maar schijfruimtequote:
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuigquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh,![]()
wij hebben deze[ [url=,http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20157108]afbeelding[/url] ]
Dus dan ook geen smaak!
Je zit te F5'en alsof je leven er vanaf hangtquote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niets, maar dan moet hij dat gewoon zeggen hè. Zo'n lange aanloop, 't kost Fok! alleen maar schijfruimte
En je huis vol met van die walmende en stinkende geurkaarsenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om vervolgens thuis te komen met een roze salontafel en bijbehorende paarse kussentjes/
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Chroom is oké hoor. Ieks.
Ik had dit nog niet gelezen.
Ow ok. Stoer en hout.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is wel Piet hoor, geen Pieternella!
Hij moet wel een stoere crib krijgen. Kom kom.
En wat doe je daar dan mee?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh,![]()
wij hebben deze [ afbeelding ]
Dus dan ook geen smaak!
Da;s haske hendig man, kan je m zo overal naar toe wheelen!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuig.
Best cool, om voor je caravan te zetten.quote:
Dáár gaat hij dan moeilijk over doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuig.
Bij gebrek aan een salontafel.quote:
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit te F5'en alsof je leven er vanaf hangt.
Thuis in je eigen Bunkert.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best cool, om voor je caravan te zetten.
Oeef Juud, dat is lelijk in het kwadraatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow ok. Stoer en hout.![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt er een he, en nu durf je 't niet te zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik leg overigens mijn poten ook op glazen salontafels.
Die kunnen verbazend veel hebben ...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallen.
M'n huis is al te wit, geen oplossing.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Piet!
Wit, Chroom, Niet rond, strak en toch praktisch en handig, hence de tijdschriftopbergruimte.
[ afbeelding ]
oké, klaar, opgelost, slotje!
Misschien moet iedereen zijn of haar salontafel ff posten, mo ideeen op te doenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik de tischkrieg nog verder helpen door mijn wansmakelijke salontafel te posten?
Als ik daar uberhaupt een plaatje van kan vinden
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n huis is al te wit, geen oplossing.
Een geheel andere tafel dusquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets heb ikMaar dan groter, van hout en mooi zwart
En de poten zijn bij mij mooier
Dat is groen. Geen geel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
En compleet én voor weinig
[ afbeelding ]
ja, het viel mij ook mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Noek het volgende:
Knap dat die nog heel is, Buuf! Ik zou hem enkel zwiepen en de jongens ook. Ik win!
Gatverdefinkentering.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijken wel pallets!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het viel mij ook mee.
Eigenlijk is alles rond het tafeltje wel stuk. Het hele huis zeg maar.Dus ja, ikea kwaliteitsstukje denk ik.
Die is ook doodquote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS mag mijn woning NIET inrichten
oh ik moet heel nodig euheuheuh... Kötbullar een salontafel gaan kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.
Ikea!
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwart, glas, chroom. Jammer van rond en wieltjes, maar voor een tafel toch een goede keuze!
Als je dat blijft weigeren, dan roep ik Pietjequote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik je Teun ga noemen?
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.
voor mensen zoals ik dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
Ohquote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.quote:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus welquote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat jouw interieur te vergelijken is met die greppelslettenset van daarnet?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
"het past zo goed bij elkaar"....quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
En natuurlijk kussentjes laten maken door jullie mams.quote:
'En het geeft je karakter zo goed weer!'quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
"het past zo goed bij elkaar"....
Je UNIEKE karakter wel te verstaan!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
'En het geeft je karakter zo goed weer!'
Het ging over salon- en eettafels, niet over behang en vloerkleden toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat jouw interieur te vergelijken is met die greppelslettenset van daarnet?
Nah, je kunt het toch allemaal op elkaar zetten? Heb je weer ruimte zatquote:Op woensdag 25 november 2009 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou echt geen tenen meer hebben na een week zo'n massieve tafel te hebben gehad.Daar ben ik echt veel te lomp voor.
Ja!quote:
Zeg maar dat als het haar niet meer bevalt ze gewoon haar bomgordel af moet laten gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
maar moest iedereen de groetjes van haar doen, dus bij deze
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
Dankjewel voor de update Heks.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Leen Bakker.quote:
Al noemen ze 'm tante Beppie, dat ben je al vergeten als ie thuis staat.quote:
Mooi, ze is helemaal klaar dus! Kan ze morgen naar huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaaitquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar dat als het haar niet meer bevalt ze gewoon haar bomgordel af moet laten gaan
Alleen Cc vindt 't kutquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben van mijn leven nog nooit bij Leen Bakker geweest, maar ik begrijp dat het kut is?
Niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al noemen ze 'm tante Beppie, dat ben je al vergeten als ie thuis staat.
Stralend gezond uit het ziekenhuisquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaait
Als je heimwee hebt naar het Oostblok, moet je bij Leen Bakker zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben van mijn leven nog nooit bij Leen Bakker geweest, maar ik begrijp dat het kut is?
nee morgen nog een MRI en iets van haar hart en dan mag ze vrijdag lekker weer naar huis.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, ze is helemaal klaar dus! Kan ze morgen naar huis?
Enne, groetjes trug natuurlijk
De meubels zijn nog gammeler dan de handleidingen, maar goed, daar is de prijs ook naarquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
dan zwaai ik terugquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaait
Het ziekenhuis heeft je goed gedaan, je straalt helemaal. Van kop tot drain.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Stralend gezond uit het ziekenhuis
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meubels zijn nog gammeler dan de handleidingen, maar goed, daar is de prijs ook naar
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ianquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee morgen nog een MRI en iets van haar hart en dan mag ze vrijdag lekker weer naar huis.
en ik of Kally doen natuurlijk de groetjes terug he
groot gelijk en al helemaal dat je het goedkoop aanpakt want zodra je gaat samenwonen moet het toch allemaal de deur uitquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgen.
Oh Godquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt naar het Oostblok, moet je bij Leen Bakker zijn.
Serieus, 't is jammer dat je huis zo ver weg woont, anders wist ik hier in de buurt nog wel een paar hele aardige meubelwinkeltjes waar je voor niet al teveel leuke dingen kunt kopen. Ook als je een andere smaak dan mij hebt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik zeggen, en ach ze slaat Ian wel in mekaar als ze terug isquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ian
Huhquote:Op woensdag 25 november 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
groot gelijk en al helemaal dat je het goedkoop aanpakt want zodra je gaat samenwonen moet het toch allemaal de deur uit
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik zeggen, en ach ze slaat Ian wel in mekaar als ze terug is
Je zoekt toch een vrouw die bij je inrichting pastquote:Op woensdag 25 november 2009 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat een vrouw van zo'n koude kille inrichting houdt
een koude killequote:Op woensdag 25 november 2009 16:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zoekt toch een vrouw die bij je inrichting past![]()
Dat probeerde we pietje al zo'n 50 posts geleden duidelijk te maken, subtiel weliswaar.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb 1 tafel laten zien, hou heul niet van kil en kaal.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen Ikea, wé goedkoop, anders en best goede kwaliteit. (wle zweuds geloof ik!)quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, dus je toekomstige partner moet in plaats van kaal baal zijnquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 1 tafel laten zien, hou heul niet van kil en kaal.
Zonder linkje dacht ik dat je het over Leen Bakker had. En schrok.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:30 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen Ikea, wé goedkoop, anders en best goede kwaliteit. (wle zweuds geloof ik!)
http://www.jysk.nl/
't is toch gewoon dezelfde tafel?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
Josefine is net zo afschuwelijk als Frodo.
Met die lillike bouten.
Zie je wel!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
't is toch gewoon dezelfde tafel?
Nou ja, ik net iets minder dan de restquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, wij weten wel wat goed is voor Pietje
ja, laat mij maar schoenen uitzoekenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe dan ook, wij weten wel wat goed is voor Pietje
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel!
Ik dacht al zoiets of iig familie van elkaar, maar had geen zin om terug te scrollen.
Sorry Teunquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ian
oh dat bedoel ik niet hoor, maar die táfel, die is te koud om aan te raken, brrrquote:Op woensdag 25 november 2009 16:35 schreef Toverheks het volgende:
nou Ikea is dan wel misschien Kil,
dat was me even ontgaan, maar soms komen dingen beter over met de botte bijlquote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat probeerde we pietje al zo'n 50 posts geleden duidelijk te maken, subtiel weliswaar.
maar die tafel zegt genoeg, ik neem aan dat de rest erbij moet passenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb 1 tafel laten zien, hou heul niet van kil en kaal.
Moet alles nieuw zijn ? Is je budget ruim, goed?quote:
ja ik snapte je wel hoor hahaha en nee voor mij nooit meer een glazen tafel, werdt er helemaal gek van elk dingentje zag je erop en vooral als de zon er op scheen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh dat bedoel ik niet hoor, maar die táfel, die is te koud om aan te raken, brrr
Gezellig, zo'n bakkie bloemkool op tafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:46 schreef Marrije het volgende:
In het kader van een glazen salontafel lijkt me dit wel wat voor Pietje, lekker praktisch
[ afbeelding ]
Mochten (klein)kinderen met hun speelauto'tje over je glazen tafel heen rijden?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
ja ik snapte je wel hoor hahaha en nee voor mij nooit meer een glazen tafel, werdt er helemaal gek van elk dingentje zag je erop en vooral als de zon er op scheen.
Nee, toen mijn kids klein waren mochten ze helemaal niet in de huiskamer spelen, ja ja ik weet wat je denkt maar de huiskamer is van mij, ze hadden allemaal een eigen kamer, en die jongen mocht wel blokken bouwen enzo maar sàvonds moest alles weer netjes zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Mochten (klein)kinderen met hun speelauto'tje over je glazen tafel heen rijden?![]()
En heel veel tuttemerul. In off white.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
Als Mari al wordt aangerukt om schoenen voor Pietje uit te zoeken, dan kan voor het interieur Jan toch zeker wel gebeld worden?
[ afbeelding ]
Draperiëen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |