Ja!quote:
Zeg maar dat als het haar niet meer bevalt ze gewoon haar bomgordel af moet laten gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
maar moest iedereen de groetjes van haar doen, dus bij deze
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
Dankjewel voor de update Heks.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Leen Bakker.quote:
Al noemen ze 'm tante Beppie, dat ben je al vergeten als ie thuis staat.quote:
Mooi, ze is helemaal klaar dus! Kan ze morgen naar huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaaitquote:Op woensdag 25 november 2009 16:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zeg maar dat als het haar niet meer bevalt ze gewoon haar bomgordel af moet laten gaan
Alleen Cc vindt 't kutquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben van mijn leven nog nooit bij Leen Bakker geweest, maar ik begrijp dat het kut is?
Niet!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Al noemen ze 'm tante Beppie, dat ben je al vergeten als ie thuis staat.
Stralend gezond uit het ziekenhuisquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaait
Als je heimwee hebt naar het Oostblok, moet je bij Leen Bakker zijn.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben van mijn leven nog nooit bij Leen Bakker geweest, maar ik begrijp dat het kut is?
nee morgen nog een MRI en iets van haar hart en dan mag ze vrijdag lekker weer naar huis.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Mooi, ze is helemaal klaar dus! Kan ze morgen naar huis?
Enne, groetjes trug natuurlijk
De meubels zijn nog gammeler dan de handleidingen, maar goed, daar is de prijs ook naarquote:Op woensdag 25 november 2009 16:21 schreef Ian_Nick het volgende:
dan zwaai ik terugquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zeg ik hahahha en als je straks op het nieuws ziet dat er in amsterdam iemand voor het raam staat te zwaaien die licht geeft, dan is het Laysa die naar iedereen zwaait
Het ziekenhuis heeft je goed gedaan, je straalt helemaal. Van kop tot drain.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Stralend gezond uit het ziekenhuis
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De meubels zijn nog gammeler dan de handleidingen, maar goed, daar is de prijs ook naar
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ianquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee morgen nog een MRI en iets van haar hart en dan mag ze vrijdag lekker weer naar huis.
en ik of Kally doen natuurlijk de groetjes terug he
groot gelijk en al helemaal dat je het goedkoop aanpakt want zodra je gaat samenwonen moet het toch allemaal de deur uitquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgen.
Oh Godquote:Op woensdag 25 november 2009 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je heimwee hebt naar het Oostblok, moet je bij Leen Bakker zijn.
Serieus, 't is jammer dat je huis zo ver weg woont, anders wist ik hier in de buurt nog wel een paar hele aardige meubelwinkeltjes waar je voor niet al teveel leuke dingen kunt kopen. Ook als je een andere smaak dan mij hebt.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Was daar juist heen gegaan om geen compleet Ikea-huis te krijgen.
hahaha dat zal ik zeggen, en ach ze slaat Ian wel in mekaar als ze terug isquote:Op woensdag 25 november 2009 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, zeg maar dat ik er mis en dat ze hier bijna allemaal rot doen tegen mij , en vooral Ian
Huhquote:Op woensdag 25 november 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
groot gelijk en al helemaal dat je het goedkoop aanpakt want zodra je gaat samenwonen moet het toch allemaal de deur uit
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha dat zal ik zeggen, en ach ze slaat Ian wel in mekaar als ze terug is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |