Je gaat me toch niet serieus vertellen dat jouw interieur te vergelijken is met die greppelslettenset van daarnet?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
"het past zo goed bij elkaar"....quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
En natuurlijk kussentjes laten maken door jullie mams.quote:
'En het geeft je karakter zo goed weer!'quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
"het past zo goed bij elkaar"....
Je UNIEKE karakter wel te verstaan!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
'En het geeft je karakter zo goed weer!'
Het ging over salon- en eettafels, niet over behang en vloerkleden toch?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat jouw interieur te vergelijken is met die greppelslettenset van daarnet?
Nah, je kunt het toch allemaal op elkaar zetten? Heb je weer ruimte zatquote:Op woensdag 25 november 2009 16:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou echt geen tenen meer hebben na een week zo'n massieve tafel te hebben gehad.Daar ben ik echt veel te lomp voor.
Ja!quote:
Zeg maar dat als het haar niet meer bevalt ze gewoon haar bomgordel af moet laten gaanquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
maar moest iedereen de groetjes van haar doen, dus bij deze
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Even up-date van Laysa, aller eerst iedereen de groetjes van haar, ze werd vanmorgen 8 uur opgehaald en is net weer terug op de afdeling, ze was en klonk erg moe, pols verdoofd en daarin die hele radio-actieve meuk erin gespoten (radio actieve meuk zegt ze zelf) voor de rest legt Kally het wel uit want heb de balle verstand er niet van.
Dankjewel voor de update Heks.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
Leen Bakker.quote:
Al noemen ze 'm tante Beppie, dat ben je al vergeten als ie thuis staat.quote:
Mooi, ze is helemaal klaar dus! Kan ze morgen naar huis?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Toverheks het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |