Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabbenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd gezellig, zo'n glazen salontafel![]()
Scheelt stookkosten ook
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens opquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabben![]()
Maar serieus, een glazen tafel, waar moet je je voeten dan op leggen
En als je dat al doet, dan issie gelijk vies en smerig
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens op!
Weet je Pietje, als jij maar gelukkig bent.. Al ga je naakt aan het plafond hangen, zolang je er vrolijk bij blijft zeg ik: "Doen!"quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen tafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsen
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaakquote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihi
ze hadden zo'n vierkante chromen tafel met een glazen blad bij Ikea. Maar daar zat dan weer heel Zweeds een veiligheidsdriehoek in. Lelijk!
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
We moeten Pietje echt redden, straks neemt hij zo'n strak, zwart en modern intertieur.
Alsof je in een showroom staat, nee Pietje dat kan echt niet.
Chroom is oké hoor. Ieks.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaak.
En van die spotjes in het plafond.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.
quote:
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Eettafel weliswaar, maar wel glas, de poten en frame van donkergrijs aluminum, ik vind hem mooi, strak
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel Piet hoor, geen Pieternella!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Om vervolgens thuis te komen met een roze salontafel en bijbehorende paarse kussentjes/quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Euh,quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niets, maar dan moet hij dat gewoon zeggen hè. Zo'n lange aanloop, 't kost Fok! alleen maar schijfruimtequote:
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuigquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Euh,![]()
wij hebben deze[ [url=,http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20157108]afbeelding[/url] ]
Dus dan ook geen smaak!
Je zit te F5'en alsof je leven er vanaf hangtquote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niets, maar dan moet hij dat gewoon zeggen hè. Zo'n lange aanloop, 't kost Fok! alleen maar schijfruimte
En je huis vol met van die walmende en stinkende geurkaarsenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Om vervolgens thuis te komen met een roze salontafel en bijbehorende paarse kussentjes/
Oh gelukkig!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Chroom is oké hoor. Ieks.
Ik had dit nog niet gelezen.
Ow ok. Stoer en hout.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is wel Piet hoor, geen Pieternella!
Hij moet wel een stoere crib krijgen. Kom kom.
En wat doe je daar dan mee?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Euh,![]()
wij hebben deze [ afbeelding ]
Dus dan ook geen smaak!
Da;s haske hendig man, kan je m zo overal naar toe wheelen!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuig.
Best cool, om voor je caravan te zetten.quote:
Dáár gaat hij dan moeilijk over doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die heeft wieletjes, woon niet in een vliegtuig.
Bij gebrek aan een salontafel.quote:
Hoe weet jij dat nu weerquote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je zit te F5'en alsof je leven er vanaf hangt.
Thuis in je eigen Bunkert.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best cool, om voor je caravan te zetten.
Oeef Juud, dat is lelijk in het kwadraatquote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow ok. Stoer en hout.![]()
[ afbeelding ]
Jij hebt er een he, en nu durf je 't niet te zeggen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik leg overigens mijn poten ook op glazen salontafels.
Die kunnen verbazend veel hebben ...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallen.
M'n huis is al te wit, geen oplossing.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Piet!
Wit, Chroom, Niet rond, strak en toch praktisch en handig, hence de tijdschriftopbergruimte.
[ afbeelding ]
oké, klaar, opgelost, slotje!
Misschien moet iedereen zijn of haar salontafel ff posten, mo ideeen op te doenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik de tischkrieg nog verder helpen door mijn wansmakelijke salontafel te posten?
Als ik daar uberhaupt een plaatje van kan vinden
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
M'n huis is al te wit, geen oplossing.
Een geheel andere tafel dusquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets heb ikMaar dan groter, van hout en mooi zwart
En de poten zijn bij mij mooier
Dat is groen. Geen geel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
En compleet én voor weinig
[ afbeelding ]
ja, het viel mij ook mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Noek het volgende:
Knap dat die nog heel is, Buuf! Ik zou hem enkel zwiepen en de jongens ook. Ik win!
Gatverdefinkentering.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijken wel pallets!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het viel mij ook mee.
Eigenlijk is alles rond het tafeltje wel stuk. Het hele huis zeg maar.Dus ja, ikea kwaliteitsstukje denk ik.
Die is ook doodquote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS mag mijn woning NIET inrichten
oh ik moet heel nodig euheuheuh... Kötbullar een salontafel gaan kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.
Ikea!
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwart, glas, chroom. Jammer van rond en wieltjes, maar voor een tafel toch een goede keuze!
Als je dat blijft weigeren, dan roep ik Pietjequote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik je Teun ga noemen?
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.
voor mensen zoals ik dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
Ohquote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.quote:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus welquote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat jouw interieur te vergelijken is met die greppelslettenset van daarnet?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
"het past zo goed bij elkaar"....quote:Op woensdag 25 november 2009 16:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus wel![]()
en ze liegen echt niet allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |