quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is leuk voor de feestdagen ook![]()
Je kan de glasplaat vol zetten met waxinelichtjes, walla sfeervolle plafonniere.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
Altijd gezellig, zo'n glazen salontafelquote:
Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabbenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Altijd gezellig, zo'n glazen salontafel![]()
Scheelt stookkosten ook
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens opquote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als je niet stookt, dan moet je iedere morgen het glas krabben![]()
Maar serieus, een glazen tafel, waar moet je je voeten dan op leggen
En als je dat al doet, dan issie gelijk vies en smerig
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Op de poehoef, en de chaise longe, let eens op!
Weet je Pietje, als jij maar gelukkig bent.. Al ga je naakt aan het plafond hangen, zolang je er vrolijk bij blijft zeg ik: "Doen!"quote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij hebt een glazen tafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk PP, een glazen tafel, en het valt best mee hoor, het poetsen
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihiquote:Op woensdag 25 november 2009 15:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaakquote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar dan moet je zo heul reiken naar je kopje of je glas hihi
ze hadden zo'n vierkante chromen tafel met een glazen blad bij Ikea. Maar daar zat dan weer heel Zweeds een veiligheidsdriehoek in. Lelijk!
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef Dementor het volgende:
We moeten Pietje echt redden, straks neemt hij zo'n strak, zwart en modern intertieur.
Alsof je in een showroom staat, nee Pietje dat kan echt niet.
Chroom is oké hoor. Ieks.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Chroom vind ik ook wel gaaf ja. Is 't al officieel? Ik heb geen smaak.
En van die spotjes in het plafond.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Met dat zwarte leer en chromen stangen. Oh bah.
quote:
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Eettafel weliswaar, maar wel glas, de poten en frame van donkergrijs aluminum, ik vind hem mooi, strak
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is wel Piet hoor, geen Pieternella!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef Juud79 het volgende:
[..]
We helpen je wel hoor. Kleur moet je gebruiken, veel kleur en hout. Planten, kaarsen en een theepot...
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Uit 't oogpunt van risico is een glazen eettafel al afgevallen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Om vervolgens thuis te komen met een roze salontafel en bijbehorende paarse kussentjes/quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
Of doe je dit bewust en ben je aan het solliciteren naar gezelschap van Buuf, Noek, Juud, CC en nog een stel om zo gezellig samen te gaan shoppen
Euh,quote:Op woensdag 25 november 2009 15:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |