Een geheel andere tafel dusquote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets heb ikMaar dan groter, van hout en mooi zwart
En de poten zijn bij mij mooier
Dat is groen. Geen geel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
En compleet én voor weinig
[ afbeelding ]
ja, het viel mij ook mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Noek het volgende:
Knap dat die nog heel is, Buuf! Ik zou hem enkel zwiepen en de jongens ook. Ik win!
Gatverdefinkentering.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijken wel pallets!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, het viel mij ook mee.
Eigenlijk is alles rond het tafeltje wel stuk. Het hele huis zeg maar.Dus ja, ikea kwaliteitsstukje denk ik.
Die is ook doodquote:Op woensdag 25 november 2009 15:59 schreef Ian_Nick het volgende:
NMNS mag mijn woning NIET inrichten
oh ik moet heel nodig euheuheuh... Kötbullar een salontafel gaan kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat testen ze ook tijdens de testdagen hè. Dan mag je zo op die tafel springen en dan zeg je zo: Ja, maar ik heb het toch getest! Dat is dan oké. Dat vinden ze juist fijn daar.
Ikea!
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwart, glas, chroom. Jammer van rond en wieltjes, maar voor een tafel toch een goede keuze!
Als je dat blijft weigeren, dan roep ik Pietjequote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet dat ik je Teun ga noemen?
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is een bijzettafel, geen salontafel.
voor mensen zoals ik dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die geen inspiratie/smaak/eigenstijl hebben. Een kant en klaar standaard woonkamer, blegh...
Ohquote:Op woensdag 25 november 2009 16:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt m ook in een meter doorsnee smartypants.
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.quote:
Ik krijg altijd complimentjes over m'n meubeltjes, heus welquote:Op woensdag 25 november 2009 16:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat als je het zat bent knal je er een bijl in en stook je het in een middagje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |