Coasters FTW!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
't Is niet alleen het schoonmaken. Het is ook het geluid als je er iets opzet. Vooral als dat een mok of een glas is. Niet fijn. En er is toch steeds een héél klein beetje het gevoel dat het voorzichtig moet, want het is glas. Ook al is dat glas nog zo stevig, dat gevoel is er. Gewoon nét niet relaxt. En net niet mooi. En het stinkt. OK, dat laatste niet.
Geen! Salontafel!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu zijn jullie 't opeens allemaal eens. Ik ga een glazen salontafel kopen, en iedere week zeuren dat ie schoongemaakt moet worden.
Zelfdestructief handelen FTW. Gooi je eigen glazen maar inquote:Op woensdag 25 november 2009 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dus nu zijn jullie 't opeens allemaal eens. Ik ga een glazen salontafel kopen, en iedere week zeuren dat ie schoongemaakt moet worden.
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Die stomme onhandige duffe truttige kleine beftekkeltafeltjes.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen! Salontafel!
Een losse voetending bij je bank kun je ook prima als tafeltje gebruiken.
Klein? Bij mij is het gewoon één zitdeel van mijn bank. En truttig? Ha!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:35 schreef Gert het volgende:
Daar ben ik het dan weer niet mee eens. Die stomme onhandige duffe truttige kleine beftekkeltafeltjes.![]()
Gewoon een salontafel Piet! Maar géén glazen!
Wat zet je dan in 't midden van je kamer? Totempaalquote:Op woensdag 25 november 2009 13:33 schreef Copycat het volgende:
Geen! Salontafel!
Een losse voetending bij je bank kun je ook prima als tafeltje gebruiken.
Niks.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zet je dan in 't midden van je kamer? Totempaal![]()
Nice movies,quote:Op woensdag 25 november 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
Oh! En ik wil dat ik vanavond mijn Jelly Beans, Nosferatu DVD, Tod Browning's Dracula DVD en pin-up scheurkalender voor 2010 in ontvangst kan nemen omdat Peter Postbode ze bij een van mijn buren heeft achtergelaten.
Ik wil het, ik wil het, ik wil het!
Dat doe je niet, glazen salontafels, 't is niet stoer, ook niet in Goudaquote:Op woensdag 25 november 2009 13:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Als Pietje nou een glazen salontafel wil, ey...
Stelletje vuigaardts.
Leg mij 's uit waarom hij, als hij zelf een glazen salontafel wil, zich zou moeten laten beïnvloeden door dat wat andere mensen daar eventueel van vinden? Hij vindt het blijkbaar zelf mooi anders zou hij er geen een willen, lijkt mij reden genoeg om er een te kopenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat doe je niet, glazen salontafels, 't is niet stoer, ook niet in Gouda
Kopen is niks mis mee, maar je laat zo'n ding vervolgens wel gewoon in die winkel staanquote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leg mij 's uit waarom hij, als hij zelf een glazen salontafel wil, zich zou moeten laten beïnvloeden door dat wat andere mensen daar eventueel van vinden? Hij vindt het blijkbaar zelf mooi anders zou hij er geen een willen, lijkt mij reden genoeg om er een te kopen
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:53 schreef Dementor het volgende:
Ian heeft aandelen in glazen salontafels, Pietje doe het niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |