Godsamme, wat lelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nee, doen hoor!
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Een Tip voor de glazen tafel.
we nemen een spuitflesje, vullen die met een scheut amoniak en water.
spuit gewoon op je tafel, droog het met een hele oude theedoek of sloop waar de gaten invallen, mooi uitwrijven en je hebt geen strepen etc.etc.
(geen spiritus maakt blauwe glans op den duur)
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Jian het volgende:
Jessus, moet de Jordaan dan helemaal naar de kloteDie smurf van een Wesley Sneijder heeft een grachtenpand erbij gekocht (1,9 miljoen) voor die goudzoekster van een van Kasbergen
![]()
Verpaupering ...
ach het vervliegt en het glanst echt geen strepen etc.etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeft
Ik praat niet meer met jou sinds die vuile opmerking van gisteravondquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dus doe verder vooral geen moeite.
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekratsquote:Op woensdag 25 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mag ik niet in zo een grachtenpandje van de burgermeester, ach ja ik weet het al weer, ik ben 1 van die arme amsterdammers die verplicht op een huurwoning tussen de opengebroken straten moet blijven wonen. was ik maar een kind van rijke ouders
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
De enige die er écht serieus over begon te doen, was jij.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat het maar aan de mensen van de RLS SC over om een serieuze discussie over een glazen salontafel te starten
Is het uberhaupt een olifant!?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Dat is een BEER!quote:Op woensdag 25 november 2009 14:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die met die olifant, die zou ik toch echt andersom zetten. Je laat dat beest toch niet dag en nacht op z'n rug liggen?
Past wel mooi bij de rest van het interieur.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs dat lijf heeft spijt.
Sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Ga eens niet posten tussen mijn berichten in. Zo hinderlijk.
Gertquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
Glas brand nietquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
oh ben beetje jaloersquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekrats
Owww, sorryquote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Noek het volgende:
Niemenie!!
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbendequote:Op woensdag 25 november 2009 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ben beetje jaloersvind ze mooi hoor zou best een verdieping wilen hebben, prinsengracht of zoiets of tegenover de westerkerk
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.quote:
Mooie lampquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
[ afbeelding ]
Glas is in een constant vloeibare vormquote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar smelt wel als het maar heet genoeg wordt.
Vast een houten, met 2 van die rollenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ben aan 't werk, vanavond. Niks bijzonders eigenlijk, beide Miele.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ben nu wel heel nieuwsgierig hoe die wasmachine van Pietje eruit ziet![]()
Doe es pics Pietje?
Ja, ik vind ze zelf wel.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef Noek het volgende:
En je wilde ook nog schoenen, hè Pietje?
Ja toch, Pieter?
Probeer stug door F5-en eens.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gert![]()
Hoe kan ik hier nog serieus werken! damnit
!
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar we zijn inmiddels al aanbeland bij joú restylen begrijp ik. Van beneden naar boven.
Is deze kleur wat voor je?
[ afbeelding ]
Ja, dat mag want jij bent mijn Peppie, al ben je me nog een kameel schuldig.quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
Lullo, die moet ook weer andersomquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
Nou ja, wellicht, toch ...
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Lullo, die moet ook weer andersom
Ga je de koe bij de horens vatten?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga wel even einkaufen, dit topic zal toch zo wel een slotje krijgen.
En iedereen die tégen salontafels is een note van PP.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef Juud79 het volgende:
Naast dat glazen tafels lelijk zijn is t ook nog eens vreselijk onhandig, want t kan kapot, vrij gemakkelijk en je moet het iedere dag poetsen, want je ziet er alles op, ieder klein stofje, drupje, kruimeltje....
Ik heb ook geen salontafel, wel twee bijzettafeltjes voor als t zo uitkomt. Opa's en oma's willen toch vaak hun kopje koffie of thee dichtbij zich hebben staan.
ja, 1 nadeel al die domme toeristen voor je deur de hele dag, maar zal het wel willen hoor.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik er nog zou willen wonen, echt niet, zelfs de Pijp is tegenwoordig één Yuppenbende
Zuid ? of heb je een hokkie op de Plantage Middenlaanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, 1 nadeel al die domme toeristen voor je deur de hele dag, maar zal het wel willen hoor.
al woon ik nu op 1 van de mooiste locatie`s van Amsterdam (vind ik zelf dan) lekker tussen het groen.
Maar een glazen tafel is dan wel weer handig om je trekzak op te leggen want dat doen mensen graag die een glazen tafel hebben, spelen op hun trekzak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go hard or go home
Ik probeer je alleen maar te behoeden voor t kwaadquote:
Sssssssst, niet zo hard ...quote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik even een applausje voor Iteejer?
[ afbeelding ]
Ja prima, die heeft het er maar druk mee.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mag ik even een applausje voor Iteejer?
[ afbeelding ]
Hij blijft het nu toch al zeker een uur doenquote:
Deze is leuk voor de feestdagen ookquote:Op woensdag 25 november 2009 14:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Owww, sorry![]()
Maar dit is alvast beter, mooi hoog tegen het plafond ook. Niemand die er last van heeft![]()
Ik wilde er zo een, maar dan ook in 't glasquote:Op woensdag 25 november 2009 14:59 schreef Juud79 het volgende:
k probeer je alleen maar te behoeden voor t kwaad![]()
Koop gewoon een of twee van deze, makkelijk schoon te houden, kunnen naast de bank of als er bezoek is in t midden. En als ze niet zo mooi meer zijn, de fik erin en twee nieuwe.
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze is leuk voor de feestdagen ook![]()
Je kan de glasplaat vol zetten met waxinelichtjes, walla sfeervolle plafonniere.
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Past wel mooi bij de rest van het interieur.
Godallemachtig zeg. Jerrycans naar binnen en in de hens ermee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |