We kijken uit naar de reportagequote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ga volgende week een glazen salontafel kopen.
Als statement.
en dan breng je m binnen een dag weer terug omdat die niet bevaltquote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als statement.
En dan met zo'n half afbrokkelende griekse zuil eronder?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Als statement.
Of zo'n naakt vrouwenlijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:15 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan met zo'n half afbrokkelende griekse zuil eronder?
Dus Pietje. Heb je nog meer redenen nodig om het NIET te doen?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Een Tip voor de glazen tafel.
we nemen een spuitflesje, vullen die met een scheut amoniak en water.
spuit gewoon op je tafel, droog het met een hele oude theedoek of sloop waar de gaten invallen, mooi uitwrijven en je hebt geen strepen etc.etc.
(geen spiritus maakt blauwe glans op den duur)
Godsamme, wat lelijkquote:Op woensdag 25 november 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja nee, doen hoor!
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeftquote:Op woensdag 25 november 2009 14:30 schreef Toverheks het volgende:
Een Tip voor de glazen tafel.
we nemen een spuitflesje, vullen die met een scheut amoniak en water.
spuit gewoon op je tafel, droog het met een hele oude theedoek of sloop waar de gaten invallen, mooi uitwrijven en je hebt geen strepen etc.etc.
(geen spiritus maakt blauwe glans op den duur)
quote:Op woensdag 25 november 2009 12:51 schreef Jian het volgende:
Jessus, moet de Jordaan dan helemaal naar de kloteDie smurf van een Wesley Sneijder heeft een grachtenpand erbij gekocht (1,9 miljoen) voor die goudzoekster van een van Kasbergen
![]()
Verpaupering ...
ach het vervliegt en het glanst echt geen strepen etc.etc.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ammoniak, dan is het net alsof er een koe over je tafel gescheten heeft
Ik praat niet meer met jou sinds die vuile opmerking van gisteravondquote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dus doe verder vooral geen moeite.
Ik ben in zo'n pand geboren, mijn ouders hadden het ooit gekocht voor een habbekratsquote:Op woensdag 25 november 2009 14:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom mag ik niet in zo een grachtenpandje van de burgermeester, ach ja ik weet het al weer, ik ben 1 van die arme amsterdammers die verplicht op een huurwoning tussen de opengebroken straten moet blijven wonen. was ik maar een kind van rijke ouders
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Gert het volgende:
Het voordeel van een glazen salontafel is wél dat je je dan ook niet meer om de rest van je interieur hoeft te bekommeren. Want smaak heb je dan tóch al niet, dat staat dan vast. Dus doe verder vooral geen moeite.
De enige die er écht serieus over begon te doen, was jij.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Laat het maar aan de mensen van de RLS SC over om een serieuze discussie over een glazen salontafel te starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |